Ben haziranda doğmuşum kızım ağustosda doğdu tuttu
Ben mayıs oğlum nisan.
Ben kasım dogumluyum ocak 15 doğumum gorunuyor ne acaba ? yap bakalım :)
Bende 15 Ocak doğumluyum Haziran başı ikizlerim gelecek tutuyor mu ay kız banada bakkkk
Bende 15 Ocak doğumluyum Haziran başı ikizlerim gelecek tutuyor mu ay kız banada bak
1,512,638 soru
24,671,623 cevap
367,288 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın