Çok silik var sankim gören varmi eşim sabah işe gitmeden nöbetci eczaneden alıp gelmiş sanki var 5 dkk içinde çıktı
Bayaga görünüyor canım gözün aydın
Ayy hadi insallah Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
Bende çizgi görüyorum
Ahaaa sonunda hamilesin inşallah hadi gözün aydın bide kan verdinmi tamamdır
Var cnm silik ama o kdr silik değil bariz belli ya çok sevindim
Kız tlfnun ışığını iyicene açtım göreyim diye ve gördüm
Hadi inşallah canım benim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Evet var canım bakar bakmaz bende gördüm hayırlısı olsun inşallah
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın