0 oy
1,610 göst.
Diğer kategorisinde (2,265 puan) tarafından
Foto gittii

44 Cevaplar

0 oy
(1,475 puan) tarafından

image

Ben doğuran babasina benzesin

(2,265 puan) tarafından
Kiz az önce sana benzettim yüzü oval falan  ama gerçekten babasıymış kiz :) Allah bagislasin
(1,475 puan) tarafından
Kopya aynı baba yaaa
-Reklam-
0 oy
(52 puan) tarafından
Aynı sen canım maşallah
(2,265 puan) tarafından
Ay çok sağol canım:)
0 oy
(6,113 puan) tarafından
valla bebiş babaya

baba sana 

sen bebişe =)))

ama bakar bakmaz aynı baba=) 
(2,265 puan) tarafından
Ay ne güldüm kiz :) Sağol canim
(6,113 puan) tarafından
=)) allah bağışlasın canım
(2,265 puan) tarafından
Amin canım sagol seninkiler de inşallah:)
0 oy
tarafından
Eşinle birbirinize çok benziyorsunuz ama bebiş sana çok benzettim benn
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:) eşimle de benzetiyorlar zaten :)
0 oy
tarafından
Sana benziyor bence,☺️
(2,265 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım  
0 oy
(10,761 puan) tarafından

Benim gözüm pastanın üstündeki 62ye takıldı :D

(2,265 puan) tarafından
Ahahaha ya eşim 26 yaşına bastı espri olsun diye öyle yaptım:)
(10,761 puan) tarafından
Bende kayinpederin kayınvalidenin doğum günü falan sandım ☺️☺️ Allah hayırlı nice yaşlarını sizinle yaşamayı nasip etsin inşallah canım benim
(10,761 puan) tarafından
Bu arada canım üzülme ama bebisin babasına benziyo☺️☺️ maşallah Rabbim nazarlardan korusun inşallah ❤
(2,265 puan) tarafından
Yok canım alıştım herkes ona benzetiyor :)  amin canım sagolasin. Rabbim senin bebişini de sana bağışlasın inşallah
0 oy
(265 puan) tarafından
Ay ayni kiyafetten bende almıstim tatlı olmuş, babasina benzouor ama burnu sana benziyor
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım :) burnu babasına çekmesin zaten  çok seviyorum siyah rengi çok tatlı duruyor bebislerde
(265 puan) tarafından
Siyahta tatli duruyorda ben eşofmani demistim:)Zaten bence de senin burnun güzel;)
(2,265 puan) tarafından
Ahaha kız o hiç aklıma gelmedi nedense. Onu da çok beğenerek aldim
0 oy
(1,772 puan) tarafından

Maşallah nazar değmesin aynı babası ama bunu duymak anneleri üzüyor ama yapacak bişey yok benim kızımı da hiç kimse bana benzetmiyor:)

(2,265 puan) tarafından
Ah ah tüm derdi bizde ama onlara ceksinler :)
0 oy
(2,815 puan) tarafından

Bu bebeler niye hep babalarına benziyor :D senin bebişte aynı babası. Benim kızımda aynı babasına benziyor :D

(2,265 puan) tarafından
Nankör bebisler  
0 oy
tarafından
Aynı babası:) 
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım kısmet diğer çocuklara bakalim
tarafından
Olur canim b3nim kızda aynı baba
0 oy
(7,041 puan) tarafından
Babasınaaaaaa
(2,265 puan) tarafından
Olsun ne yapalım
0 oy
tarafından
Valla ikinize de benzettim tam karisim olmus massaaalah size ♥️
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım  :)
0 oy
tarafından
Babaya benziyor 
(2,265 puan) tarafından
Olsun ne yapalım
0 oy
(14,276 puan) tarafından
Sana benziyor bence
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:)
0 oy
(287 puan) tarafından
Ikinizdende almis.. burnu ve ağzi tipki sen :)
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım burnu ben olsun da
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Babasına benziyo
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:)
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Bnce babasına ama sana da çok benzyor ıkınızdde karşk benzyor kız :) 
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:))
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Sana benzettim canm 
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:))
0 oy
(775 puan) tarafından
Ben sana benzettim canım Rabbım sağlıklı güzel ömürler versin inşallah 
(2,265 puan) tarafından
Amin canım sagol cümlemizin yavrusuna inşallah:)
0 oy
tarafından
3 birbirinize çok benziyorsunuz bence :))
(2,265 puan) tarafından
Sağol canım:)

İlgili sorular

0 oy
31 cevap 891 göst.
30 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Cnsu88 (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 620 göst.
0 oy
39 cevap 1,842 göst.
10 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Anneolmakask (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
35 cevap 1,351 göst.
24 Mart 2024 Diğer kategorisinde Oldu o zaman (4,928 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...