Bütün gün gezdim üzgünüm
Süpürge vileda wc banyolar yıkandı balkonlar temizlendi toz alındı yemek yapıldı çocuklar banyo yaptırıldı Bi daha süpürge yapıldı sonra yatş ohhh
Hiç bir şey yapmadım. Evi bile çekmedim. Yemeğinde eşim dışardan aldı yedik
Valla canım yatak odamı sildim supurdum
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın