0 oy
1,105 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Boşanma davası acacm demiştim ikimzde düşünüp taşındık dava açtık . Adliye gidince eşim çok ağladı ilk defa onu böyle gördüm Allah'ım sen bize yardım et eli ayağı titriyordu oğluma sarılıp ağladı

24 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hakkınızda hayırlısı olsun kuzum Rabbim yardımcın olsun ❤️ 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Umarım pişman olup düzelmek ve sizi geri kazanmak için bir şeyler yapar daha geç değil bazı şeyler kaybedilince anlaşılır umarım eşinde değerinizi anlar bu sekilde
0 oy
(615 puan) tarafından
Ağlamasına kanma derim ben. İşin içinde hem şiddet hem aldatma var. Bu tarz olaylar bi kere olduysa devamı hep olur. Çevremde hep öyle gördüm. Hakkınızda hayırlısı olsun canım 
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Hayırlısı olsun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 567 göst.
26 Kasım 2021 Diğer kategorisinde kimsebilmesin (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,111 göst.
3 Mart 2024 Diğer kategorisinde Tuba Y (1,277 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 332 göst.
0 oy
8 cevap 429 göst.

Kategoriler


1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...