Kızlar eşimle ufak bi atıştık yani o bana şaka olsun diye çorabını üstüme attı benimde en gıcık olduğum şeydir kızıp trip attım salona geldiğim de bununla karşılaştım hahahh☺️☺️☺️ Kurban olduğum Allah'ım herkese hayırlı eş nasip etsin, huzursuz olanların yuvalarına huzur mutluluk versin inşallahhhhh
Ay ben koltuğa yapmiştir dı diye kriz geçirir dim
Başka yer yokmuymuş ahahaha
İyi yapmış hiç değilse orjinal
R olmamış bida yapsın
1,512,202 soru
24,666,218 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın