0 oy
983 göst.
Diğer kategorisinde (1,005 puan) tarafından
Kızlar oglum sleepy 4 numara kullanıyor ama sleepy kalıpları dar ve lastik kısmı cok iz yapıyor oglumda. Normalde bez bi tık büyük aldım rahat eder diye yine aynı çözüm söyleyin bana ya valla canım sıkıldı iyice.

38 Cevaplar

0 oy
tarafından
Minies çok güzel hiç sızdırmıyo ıslaklık göstergesi de var yumuşacık hiç rahatsız etmiyo oğlumu pişik falan olmuyo tavsiye ederim 
(1,005 puan) tarafından
Ne kadar çok bebek bezi markası varmış yaaa valla yaşayan cahil gibiyim :D
tarafından
İnsan deneyerek buluyor hangisinin iyi olduğunu biz kaç çeşit bez denedik en güzeli minies bence :)
-Reklam-
0 oy
(3,620 puan) tarafından
Canm a101 soffio kullandm ben sisme pisik sizma yaomadi hic.prima pampers premium care molfix  sleppy hepsini denedim memnn kalmadim.cok sisti bnlar.bu soffio un kucuk deneme paketleri var.al dene derim.
0 oy
tarafından
Kesinlikle evy baby çok güzel Bi bez 
0 oy
(759 puan) tarafından
Molfix vazgeçilmezim 13 aylık ilk günden beri kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Valla ben kizimada Molfix kullandım şimdi oglunada Molfix kullanıyorum ben çok memmunum
0 oy
(2,293 puan) tarafından
Kesinlikle prima ve minies migrosu bezi gündüz minies kullanıyorum gece prima kullanıyorum hiç pişik yok 
0 oy
(753 puan) tarafından
Molfix evybaby a101 den almıştım çok kaciriyor
0 oy
tarafından
Molfix öneririm kalıbı daha büyük 
0 oy
(1,779 puan) tarafından
Babyturco dogadandan memnunum canım
0 oy
(2,408 puan) tarafından
Biz Prima pampers ten başka kullanamıyoruz sleepy bebeland Molfix canbebe hiçbiri olmadı hepsi pişik yaptı hatta birer paket aldim öylece duruyorlar tek bir tane kullanmaya pisikten döküldü kızım doktor çok hassas primadan başka kullanmayın dedi çok pahalı ama kızımdan değerli değil alcaz mecbur
0 oy
(486 puan) tarafından
Sleppy kullaniyodum baby turko aldım sonra daha ince daha kaliteli şimdide mecburluktan a101 markası sofiaa aldım oda güzel bence
0 oy
tarafından
Molfix kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim cnm ☺️
0 oy
(667 puan) tarafından
Bimin bezi çok güzel ☺
0 oy
(5,941 puan) tarafından
Molfix  kilot  bez  giydirmesi  rahat  sızma  pişik ve iz yapmıyor  ben çok  memnunum  kızım  11 aylık  olcak  4 numara kullanıyorum 
0 oy
(438 puan) tarafından
Bende sleepy kullanıyodum molfixe geçtim daha iyi bence 
0 oy
tarafından
Prima premium care
0 oy
(5,725 puan) tarafından
Ben can bebe kullandım beğenmeyen de var ama bize pişik yapmadi
0 oy
tarafından
Sleepy benim bebegmde pisik yapyor canm bimin bezini kullnyrm memnunum

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 396 göst.
10 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Azkaban (3,247 puan) tarafından soruldu
+2 oy
9 cevap 559 göst.
0 oy
2 cevap 198 göst.
7 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Nil-1! (22 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 545 göst.
21 Nisan 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Betiz (6,719 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...