0 oy
1,121 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kizlar 3 4 yaş cocuklarinin telefon ve tabletle hasir nesir olmalari konusunda ne dusunuyorsunuz oglum 3 yasinda surekli telefonumu istiyo bende tablet alalim diyorum esime ama esim alma.taraftari degil telefonumda eglendirici ve ogretici oyunalr oynuyo ama esim surekli elinde olur sen telefonu aliyosun isin olunca tableti hic almassin olmaz diyo o yuzden sizce ...??

22 Cevaplar

0 oy
(3,135 puan) tarafından
Ben karşıyım çocuklarda tablet veya telefona. Çok kötü bağımlılık yapıyor yarim saat diyorsun o yarim saat iki üç saati geçmiş oluyor. Onun yerine oyunlara yönlendrimek daha doğru değil mi
-Reklam-
0 oy
(1,508 puan) tarafından
Evet esin dogru demis bagimlisi olur benim oglum gibi kesinlikle almayin ben aldim pisman oldum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 452 göst.
18 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 435 göst.
0 oy
27 cevap 1,585 göst.
14 Ağustos 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 645 göst.
19 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...