0 oy
1,344 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
 Yatmadan kaynat suyla yaptım biberonda şuan. Uyanana kadar ılık olur.

Bir sorun olur mu kaynar suya direk mamayı attım ?

22 Cevaplar

0 oy
(5,110 puan) tarafından
Ben bi kere denedim aptamili kaynar suyla kesilmisti kiz tadi bozuldu resmen sen kaynat ilit yap ama mamayi bekletme yine bozulur 
tarafından
Tamam kuzum
-Reklam-
0 oy
(1,896 puan) tarafından
Soguyana kadar eksir iyi deil hava sıcak ayrıca her zaman kaynamış. E ılık olmuş şekilde at yani biraz scian olabilir ama kaynar olana atma mamanı
tarafından
Tamam canim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 332 göst.
0 oy
11 cevap 1,058 göst.
27 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Memuranne& (1,800 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 237 göst.
10 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 4,027 göst.
28 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Symnr.. (1,841 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...