0 oy
843 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Beni sürekli ağlatıyor çocuğuma kadar indi ağza alınmayacak şeyler dedi hep sustum konuşmadım engelleidm onu eşim zorla görüşeceksin haklı olan sensin ama yaşına ver diyo görüşünce de hep ağır şeyler diyor ben de birşey diyemiyorum eşim çok zorluyo görüş diye görüşmek istemiyorum ne yapmam lazım 

26 Cevaplar

0 oy
tarafından
Görüsmuyorum 2 buçuk senedir niyetim de yok
-Reklam-
0 oy
(1,552 puan) tarafından
Ben bayramdan beri görüşmüyorum.. Bizimki bu kadar büyük bi sebep değil ama kendisi küstü hanımefendinin
0 oy
(644 puan) tarafından
Ben konusmuyorum esimde konusmuyor hakkimi.istedim diye 
0 oy
(77 puan) tarafından
Bennn iki senedir gürüşmedim eşimde öyle
0 oy
tarafından
Ben görüşmüyorum iki bayram geçti ikisinde de gitmedim 
0 oy
(3,122 puan) tarafından
Az kaldı bu gidişle görüşmeyecem biraz daha zorlarsa

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 840 göst.
0 oy
24 cevap 1,695 göst.
17 Ocak 2019 Aile & Aşk kategorisinde Mlekdlra (1,063 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 614 göst.
18 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 461 göst.
1 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde geberikgelin (5,469 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,270 soru

24,666,974 cevap

367,045 kullanıcı

...