+1 oy
1,436 göst.
Diğer kategorisinde (64,963 puan) tarafından

ben önce eşimi sonra da polisi arardim☺️

image

28 Cevaplar

0 oy
(337 puan) tarafından

Kimseyi aramazdım eşim eve geldimi supriz yapardım. Evde bir süre saklar kimseye bose demezdim 1 yıl kadar daha sonra da aileme söylerdim başkada kimseue demezdim canım poliside aramazdım vala yalan mı söyleyim şimdi devlete yedirmem yerim :))) yeterince devlet sömürdü kanımızı da haksız mıyım?

-Reklam-
0 oy
tarafından
Elimi sürmeden polisi arardım , define işi çok sıkıntı
(64,963 puan) tarafından
demi bencede ☺️
0 oy
(65 puan) tarafından

HİÇ KİMİ 

 KENDİM
KENDİM
❤❤
(64,963 puan) tarafından
☺️☺️☺️
0 oy
tarafından
Eşimi ararım o kadar :))) 
(64,963 puan) tarafından
yeter ☺️
0 oy
tarafından
Ben hiç bulaşmazdim kimseyi de aramazdim sonra belalısı çıkar başıma aman amann
(64,963 puan) tarafından
define isi sıkıntı ya
0 oy
tarafından
Eşimi ve abimi :) eşimi zengin olduk demek için arardım abiminde bubtarz şeylere merakı var bilir nasıl elden çıkarılacağını o yüzden İ:) 
(64,963 puan) tarafından
buda iyiymiş ☺️
0 oy
tarafından
Ben eşimi arasam poliside aramış oluyorum, bir taşla 2 kuş :D o zaman eşimi aramam babamı ararım kırışırız
(64,963 puan) tarafından
en temizi☺️
0 oy
(187,424 puan) tarafından
önce ilk annemi snr kocami ararim
(64,963 puan) tarafından
anaci sevdos☺️

İlgili sorular

+1 oy
31 cevap 3,183 göst.
0 oy
27 cevap 1,183 göst.
16 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Birdilektut (2,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
42 cevap 1,939 göst.
9 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Anladim (2,142 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 728 göst.
24 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...