ben önce eşimi sonra da polisi arardim☺️
Kimseyi aramazdım eşim eve geldimi supriz yapardım. Evde bir süre saklar kimseye bose demezdim 1 yıl kadar daha sonra da aileme söylerdim başkada kimseue demezdim canım poliside aramazdım vala yalan mı söyleyim şimdi devlete yedirmem yerim )) yeterince devlet sömürdü kanımızı da haksız mıyım?
HİÇ KİMİ
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın