0 oy
1,216 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,494 puan) tarafından
Kızlar kıtlık olacak diye duyuyorum gerçeklik payı varmı sizce varsa gıda stoğu yaptınızmı ve ne almalıyız ne aldınız yada 

37 Cevaplar

0 oy
(1,178 puan) tarafından
Daha da saldiralim diye çıkmış bir söylenti abartmakta Türk milletinin üstüne yok. Zamlardan dolayı simdikini zor alıyoruz zaten Allah sonumuzu hayır etsin
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hangi bişeye para yedirpte alıcaz 
0 oy
tarafından
Burda paradan dert yanıp da stok yapan ne yalancılar var ya bakıyorum bakıyorum tek fakir benim 
0 oy
(1,056 puan) tarafından
Gida stoguu hersey ucu s 1 kilo nohut 25 tl dusun artik ortalik fena
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Rızkı veren Allah'tır kimse buna mani olamaz ve kimsede ac kalmaz diye düşünüyorum
0 oy
(1,541 puan) tarafından
Günlük eksikleri aldikta stok kaldı ne hale geldik be markete gidince yemin ederim aglayasim geliyor
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Ekmek alacak paramız olmuyrı be stoğu kız:(
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Tabi kıyamet alametleri in birinde kıtlık da var bunları yaşayıp gördükçe dahada dünyanın sonuna yaklaşıyoruz demektir. Bilmiyorum stok yapmadım rabbim büyüktür kendim aç kalırım.da çocuklardan insan çok korkuyo:((
0 oy
(14,709 puan) tarafından
Marketimiz var stok yapmıyorum hiç 
0 oy
(776 puan) tarafından
Korona ilk çiktiginda da ayni seyler söylendi canim. Takilmiyorum ben öyle söylentilere..
0 oy
(7,118 puan) tarafından
Insanoğlu aç kalmaktan korktuğu kadar kul hakkından korkmuyor. Gerektiği kadar alıyoruz biz canım.
0 oy
(867 puan) tarafından

Yaşadığım yerde çiftçilik bitiyor hayvancılıkta öyle ve böyle giderse kıtlık olucak herşey daha pahalı olucak un şeker tuz bakliyat peynir gibi temel gıdaları aldık hep fiyatlar hep artıyor bugün bir teneke yağı 145 TL almış eşim bir ay önce 100 tldi

0 oy
(2,588 puan) tarafından
Yapmadım canım yapmıycam da hiç bişey bulamazsam kuru ekmek soğan yerim ana Türk vatandaşı olarak kendi ülkemizdede aç kalırsak o duruma düşersek de susmam!!!
0 oy
(8,381 puan) tarafından
Stok yapcak para mi var?
0 oy
(1,929 puan) tarafından
Stoga para varmi canim hersey ates pahasi aylik zar zor aliyoruz
0 oy
tarafından
Stok yapsak nolcak nereye kadar yetecek en fazla 1-2 ay sonrası n'olacak? Daha doğrusu gidiş gidiş değil sonumuz nolacak!
0 oy
tarafından
Nasıl yapcz ki bozuku/luyo ya

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 263 göst.
26 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Vesile hakan (874 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 376 göst.
28 Şubat 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nurrseda (316 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,446 göst.
21 Haziran 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Sftm123 (154 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 717 göst.
22 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Beyazkus (3,957 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,226 soru

24,666,544 cevap

367,014 kullanıcı

...