Stok denemez ama çok çabuk bittiği için bezi ve ıslak mendili baya fazla alıyoruz. Yani yeni değil kizim doğduğundan beri çok çok alırız bir iki ay yetecek kadar. Bi de eşim bu zamlardan önce sürekli cay ve şampuan alıyordu karşımızda şok var ekmek bile alsa orda uygun diye çay şampuan ala ala evi doldurdu onun dışında yağ un vs stok yapmam
Gerek görmüyorum stok yapmayı biraz hakka girmiş oluyoruz
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın