0 oy
945 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (701 puan) tarafından
Allah nasip ederse 6haftalik gebeyim  eşime maaştan her ay yüz lira ver ya kıyalım yada bez alalım dedim. Şimdi bezler gitgide pahali oluyor bebeğim doğunca ya kadar ayırdığımiz paranın bı hükmü kalmayacak şimdi her ay bez alsam baya birikecek ama yarama ihtimali de var. Gerçi ilk oğlumda hep slepy aldım hiç pişik olmamıştı

21 Cevaplar

0 oy
(16,433 puan) tarafından
Doğmamış bebeğe don biçilmez derler tatlım daha çoook erken
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 435 göst.
1 Eylül 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 500 göst.
9 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Derineylem11 (1,684 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 283 göst.
30 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Zuhal6565 (122 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 137 göst.
7 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...