0 oy
745 göst.
Moda kategorisinde (245 puan) tarafından

Martta küçük oğlumun 1 yaş doğum günü bı de haftaya evlilik yıldönümümüz eşimi yemeğe cikaricam hemde orda giymek için hemde doğum günü için bu elbiseyi almak istiyorum ama bunu bile çok seçtim kararsız kaldım hep. Sizce nasıl ? Bide şalimi aynı renk almayı düşünüyorum

image

25 Cevaplar

0 oy
(801 puan) tarafından
cok guzel ya bayildim tam benlik hangi sayfa canim
(245 puan) tarafından
Trendyol. İstersen link atayim
(801 puan) tarafından
cok iyi olur canim
-Reklam-
0 oy
(1,950 puan) tarafından
O kollar yemege girer pastaya girer 
(245 puan) tarafından
Evet biraz sıkıntı gibi
0 oy
(5,714 puan) tarafından
Zevkler tartışılmaz

Ben begenemedim canm
(245 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Çok beğendim çok şık
(245 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Canım kiloluysan tuaf olur ve kolları çok dert oluyor gerçekte her şeyin içinde doğum gününde iş yapamazsın yemek te de 2 de bir içine girer uğraşırsın bir şey anlamazsın 
(245 puan) tarafından
Kilolu değilim de sizlere de söyleyince kafama takıldı kollar
(7,369 puan) tarafından
Başka güzel sade modeller bak canım  kolları düzgün olan

İlgili sorular

+1 oy
70 cevap 3,549 göst.
0 oy
29 cevap 829 göst.
26 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Esma koldas (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 816 göst.
0 oy
6 cevap 669 göst.
25 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Gmzpoyraz (1,104 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...