Hamileliğin 3. ayında karnım neden hala büyümedi?

0 oy
1,663 göst.
5 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (506 puan) sordu
merhaba arkadaslar 2 3 gundur kimi gorsem niye kilo almadin hic karnim yok ben zayif bi insanim baya zayifligim var 3. ayim yrni bitti daha kayinvalidemde karin yok kilo yok herkseten ayni seyi duymaktan bunaldim 2 dusugum var bu 3. hamileligim ve hergun igne kullaniyorum bunlari duydukcada hic istahim kalmadi hic bisey yemek istemiyorum canim sıkılıyor

28 Cevap

0 oy
5 Haziran 2019 (123 puan) cevapladı
İç karnım büyükmüş de gec mıllet bılmıyokı daha nasıl moral bozsun 
-Reklam-
0 oy
5 Haziran 2019 (310 puan) cevapladı
Ilk uc ay kilo versen bile normal 

3 aylk karinda cok cikmaz zaten hatta 5 aydan sonra hizli bi sekilde karin cikiyor ayrica kafana takma bebegine odaklan o iyi olsun yeter doktor sana soyler zaten bise olsa kıcıniñ bi tarafiyla dinle lüzumsuz konusanlari
5 Haziran 2019 (506 puan) yorumladı
sagol valla brbek gayet saglikli diyir doktorum com sukjr
0 oy
5 Haziran 2019 (50 puan) cevapladı
Canım benim ben ilk üç ayda 8 kg verdim neler dediler bittin tükendin çöktün zaten benim 5 aydan sonra karnım büyümeye başlıyor normal zaten artık neredeyse 7 aylık oldum verdiğim kiloyu geri aldım gene diyorlar hiç karnın yok bende dedimki karın dediğin böyle olur çok şükür bebeğim sağlıklı davul olacak değilya ağzı olan konuşuyor 
5 Haziran 2019 (506 puan) yorumladı
aynen oyle valla kimse kendini gormiyor zaten hamileyiz duygusallik takinti cok oluyir ama anlamiyor insanlar
5 Haziran 2019 (50 puan) yorumladı
Aynen canım bende çok duygusalım ufacık şeye ağlıyorum hormonlar dolayı ama Allah büyük burda en azından anlayışlı insanlar var Allah razı olsun ben hep buradaki yorumları okuyup rahatladım bu zamana kadar
5 Haziran 2019 (506 puan) yorumladı
bende rahatladim valla iyi geldiler guzel sozldr cok sagolun
0 oy
5 Haziran 2019 (8 puan) cevapladı
Sıkma canını tatlım.  Benimd öyleydi.  5 aydan sonra çıktı karnim. Ve hala karnin çok küçük diyorlar. Doktora sordum karnimin içinin geniş olduğunu söyledi.  Herkese kulak asma. Anca kendin üzülürüm :)
5 Haziran 2019 (506 puan) yorumladı
insallah canim bebegimde gayet saglikli ama ona degil karina bakiyorlar
5 Haziran 2019 (8 puan) yorumladı
Baksınlar canım. Bebisinde sıkıntı yoksa takma sen.  Bana neler dendi neler. Hamile değil yalan söylüyor bile dendi. Takacak olursam kafayı çocuğumu da kendimi de sıkıntıya sokmuş olurum. 34 haftaligim şükür bi sıkıntı yok az kaldı doğuma :)
5 Haziran 2019 (506 puan) yorumladı
allahim kucana almayi nasip etsin insallh canim
0 oy
5 Haziran 2019 (71 puan) cevapladı
Cnm ben 21 haftalık hamileyim daha benimde hiç karnım çıkmamış bebeğin gelişimi iyi cok şükür ben de hep kaynanamdan etrafımdaki insanlardan aynı şeyleri duyuyorum ama önemsemiyorum çünkü bebeğimin gelişimi normal 
0 oy
5 Haziran 2019 (548 puan) cevapladı
Zaten bu ayda gobegin olmazki benim 8. Aya girene kadar hickimse anlamadi 8aylik hamile oldugumu 30dan sonra gobegim baya belli olmaya başladı son aylarda cikar zaten göbek bos konuşuyorlar yani ayrica ic karninda genis olabilir hamile olmak basketbol topu gibi gobek tasimak anlamina gelmiyor cahil cahil konuşuyorlar anca
0 oy
5 Haziran 2019 (258 puan) cevapladı
Canım onlar kimse kafayı yemiş 6 aydan önce karnın belirginleşmez. Üzülme kafan rahat olsun 
0 oy
5 Haziran 2019 (419 puan) cevapladı
Kız daha erken zaten

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamileliğin 3. ayında karnın henüz çıkmaması normal mi?
Hamileliğin ilk trimesterinde yani ilk 3 ayında karnın henüz belirginleşmemesi oldukça normal ve yaygın bir durumdur. Özellikle ilk hamilelikte karın kasları henüz esnemediği için büyüme 4. aydan sonra fark edilmeye başlar. Vücut yapısı, plasentanın konumu ve bebeğin duruşu karnın ne zaman büyüyeceğini etkileyen temel faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Zayıf hamilelerde karın büyümesi ne zaman başlar?
Zayıf hamilelerde karın büyümesi genellikle 16. hafta ile 20. haftalar arasında dışarıdan belirgin hale gelmeye başlar. Vücut kitle indeksi düşük olan kadınlarda karın yapısı daha geç belirginleşebilir, bu durum bebeğin gelişimiyle doğrudan ilişkili değildir. Önemli olan karnın büyüklüğü değil, düzenli yapılan kontrollerde bebeğin gelişiminin takip edilmesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iştahsızlık ve kilo alamama bebeği etkiler mi?
Hamileliğin ilk aylarında iştahsızlık yaşanması ve kilo alınmaması genellikle bebeğin gelişimini olumsuz etkilemez çünkü bebek bu dönemde kendi besin depolarını kullanır. Ancak stres ve üzüntü iştahı daha fazla kapatabilir; bu süreçte az az ve sık beslenerek vücudun ihtiyaç duyduğu temel vitaminleri almak yeterlidir. Eğer kilo kaybı çok hızlıysa mutlaka doktorunuzla görüşmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iğne kullanmak karın büyümesini engeller mi?
Hamilelikte kan sulandırıcı veya başka amaçlarla kullanılan iğnelerin karın büyümesi üzerinde herhangi bir engelleyici etkisi bulunmamaktadır. İğneler sadece annenin veya bebeğin sağlığını korumaya yönelik destekleyici tedavilerdir. Karın büyümemesi tamamen anatomik yapı ve gebelik haftasıyla ilgili olup kullanılan ilaçlarla doğrudan bir bağlantısı yoktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çevrenin hamilelik kilosu hakkındaki yorumları nasıl yönetilir?
Hamilelik döneminde çevreden gelen olumsuz veya kıyaslayıcı yorumlar anne adayında ciddi stres yaratabilir, bu nedenle bu tepkilere karşı sınır koymak önemlidir. Unutulmamalıdır ki her hamilelik süreci kendine özgüdür ve başkalarının deneyimleri sizin durumunuzu yansıtmaz. Kendi sağlığınız ve bebeğinizin gelişimi için doktorunuzun söylediklerini esas alıp dışarıdan gelen gereksiz yorumlara kulaklarınızı kapatmanız en sağlıklısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...