0 oy
3,501 göst.
13 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (474 puan) sordu
Günaydın kızlar.. 10+6  hamileyim . 2 . Bebeğim olacak inslalah ama bu kez cinsiyetini o kadar merak ediyorum ki anlatamam. Ben kızımın cinsiyetini 12. Haftada öğrenmiştim hemde kız olmasına rağmen. Ama şimdi doktorum 16. Hafta diyo . Siz en erken kaçıncı haftada ogrendiniz doktorum beni niye sinir ediyo

22 Cevap

0 oy
13 Temmuz 2019 (160 puan) cevapladı
Benımkı erkek 13 de ögrendım farketmıyor doktordan doktora degısıo söylemek ısteyen söyluyo
14 Temmuz 2019 (474 puan) yorumladı
Darısı bana inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Ağustos 2019 (31 puan) cevapladı
Bana da 13 de erkek dedi 18 de kız dedi ama kesin dememişti sonraki kontrollerimde de kız diye devam etti :)
2 Ağustos 2019 (474 puan) yorumladı
Hayırlısı inşallah sağ salim gelsin :)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 979 göst.
0 oy
0 cevap 309 göst.
0 oy
0 cevap 229 göst.

1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...