0 oy
2,945 göst.
10 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu

mrb benim cinsiyeti öğrenmeye daha 4 haftam var çok merak ediyorum tahmin edemiyorum hiç :)) herkes bu yıl erkek yılı seninki de erkektir diyor sizce de öyle mi :) 

42 Cevap

0 oy
10 Kasım 2019 (131 puan) cevapladı
Bencede bu yil erkek yili. Ben 33+4um ikiz hamileyim ikiside erkek
-Reklam-
0 oy
10 Kasım 2019 (1,001 puan) cevapladı
Erkek yılı ama benimki kız canım 
0 oy
10 Kasım 2019 (10 puan) cevapladı

36 haftaligim benden haric üç arkadasimda erkek  bebek sahibi oldu:D bencede bu yil erkek yili

0 oy
10 Kasım 2019 (803 puan) cevapladı
27+4 erkek:))
0 oy
10 Kasım 2019 (4 puan) cevapladı
19haftalik ve oğlusumu bekliyorum :)
10 Kasım 2019 (1 puan) yorumladı
27 haftalık erkek:)
0 oy
10 Kasım 2019 (92 puan) cevapladı
bence her sene erkek senesi hep erkek çocuk doguyo  benim kızım olcak insallahh
0 oy
10 Kasım 2019 (638 puan) cevapladı
Banada herkes geçen sene bu yıl kız yılı dediler kızım oldu yeni bu yıl kız yılı kızın olur dediler çok şükür Allahıma ogluşum olacak Allahım her isteyenin gönlüne göre versin. İsteyipte olmayanlarda aratmasın kimseye analıktan babalıktan mahrum bırakmasın
0 oy
10 Kasım 2019 (1,091 puan) cevapladı
Kac aydir uyeyim ilk bu postta okudum erkek yili diye ben cogunlukla kiz okudum kiz duydum ama bilemedim simdi
0 oy
10 Kasım 2019 (30 puan) cevapladı
Erkek olabilir
0 oy
10 Kasım 2019 (96 puan) cevapladı
Çevremdeki herkes bende dahil kız bebek bekliyoruz 
0 oy
10 Kasım 2019 (479 puan) cevapladı
Benimde kizim olacak inşallah 38+4
10 Kasım 2019 (1 puan) yorumladı
Ne güzel Rabbım inşallah banada bi kız nasip eder iki oğlum var üçüncüsü yolda
10 Kasım 2019 (479 puan) yorumladı
Rabbim gönlündekini sana ve isteyen herkese sağlikli ve imanli bi şekilde nasip etsin inşallah canm
10 Kasım 2019 (1 puan) yorumladı
Amin insallah canm ama kızım olmasını çok istiyordum
0 oy
10 Kasım 2019 (853 puan) cevapladı

Benim oğluşum olcak<3Kuzenim ve arkadaşımda hamile onlarinki de erkek.Lakin bi tanidikta var onun ki kızmış.

0 oy
10 Kasım 2019 (66 puan) cevapladı
Bana doktorum bu yıl kız senesi demişti benimki de kız
0 oy
10 Kasım 2019 (24 puan) cevapladı
12 haftaya giriyorum daha bilmiyorum cinsiyetini ama erkek hissediyorum peki Çin takvimine bakan var mı? 
0 oy
10 Kasım 2019 (21 puan) cevapladı
Benim ki de erkek 18+1
0 oy
10 Kasım 2019 (215 puan) cevapladı

29 haftaligim erkek benim de :)

0 oy
10 Kasım 2019 (20 puan) cevapladı
Benim bi kız bi erkek artık yiliysa bilemicem
0 oy
10 Kasım 2019 (481 puan) cevapladı
Kesinlikle erkek yılı her 10 hamileden 9 u erkek canım :)) 
0 oy
10 Kasım 2019 (332 puan) cevapladı
Ay benkm de erkek 
0 oy
10 Kasım 2019 (31 puan) cevapladı
Benimki de erkek 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 709 göst.
0 oy
1 cevap 1,423 göst.
0 oy
16 cevap 2,003 göst.

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...