O kadar zor ki bende 1 ay toplayamadım egee kızım olmasaydı kaldıramazdım bi kiizm var 4 yaşında iki kalp durmasi sonucu kaybettim 8 hafta ve şubatta 12 hafta canlı canlı kürtaj herşeyi gördüm piskolojik alt üst oldu ama kızım mi gördükçe şükrettim o iyi geldi jep ona sarildim ama 2 ay geçti tekrar karar verdim çok isitpyum bi kardeşi olsum burda tek başına kimsse yok yanlış olsun istemedim nisanda hamile olduğunu öğrendim ama kanamam oldu dusjk tehlikem hala var iğne hap ile suanlik duruyor tutunuyor bebişim 12 hafta ya geldik ama korku çok var ya gine durursa yada düşük yaparsam korkusu var bebek büyüdük ce inş geçer tutunur bana pihtilasam varmış o yüzden kalp atışları duruyormuş şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum inş yiyecek ekmeği varsa birşey olmaz ALLAH VERDI ALLAH ALDI
O bur dünyada kavusurz onlar bizim SEFATCIMIZ canım
ALLAHIM SABRINI VERIYOR TAM UNUTMASANDA ARTIK AKLINA GELMEMEYE BASLIYOR ALLAH BÜYÜK HIC IAYAN ETME BOL DUA ET GÜNE OLUR INŞ SEN DE ANNE OLUR O DUYGUYU TADARSIN COK UZULDUM OKUYUNCA O GUNU HATIRLADIM ÇOK ZOR AMA GECIYOR ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN SABIR VERSIN