0 oy
6,594 göst.
13 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde (5,749 puan) sordu

33+4 üm 1 hafta ileri bebek suan 34+5 suyum bitmiş acil yarin sezaryene aliniyorum dua edin :(

77 Cevap

0 oy
14 Ağustos 2020 (734 puan) cevapladı
ALLAH ikinizede sağlık sıhhat versin guzel annee.. sen ve senin gibi tum annelerimizee.. canını sıkma birseye sen güçlü ol ki evladin güçlü olsun
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Saol cnm bnm rabbim kimseye evlat acisi vermesn
-Reklam-
0 oy
14 Ağustos 2020 (47 puan) cevapladı
Sağlıkla alırsın inşallah bebeğini kucağına  canım bol bol dua et bizlerde ediyoruz bende oğlumu 36 hafta doğurdum suyum gelmişti ciger geliştiri igne filanda yapmadılar 2080 gr 44 cm doğmuştu küveze almadılar hiç ameliyathane giderken çok dua etmiştim küveze almasınlar diye inşallah  herşey güzel gider 
14 Ağustos 2020 (47 puan) yorumladı
Şekerim vardı diyet yapıyordum  insülin kullanıyordum ultrasonda  2400 demişlerdi 2080 gr doğdu özelde oldum
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Bnmde oyle olabilir cnm bnada 2400 dedilerdi carsamba gunu. Hakkimizda hayirlisi olsun sagsalim buyuturuz ins. Sutun geldimi cnm nsl yaptiniz pompa hmn denedinmi
14 Ağustos 2020 (47 puan) yorumladı
Amin inşallah canım şuan b tekrar hamileyim bende sancı çekiyorum evde 36 hafta yine  geldi sütüm  rezene çayı betübör bisküvi yememi söylemişti doktorum süt yapar onlar diye eve gelince duş alınca gögüslerim daha çok süt dolmuştu agrı olnasın diye pompa  ile sağdım verdim arada öyle ama ona dikkat et bazı bebekler biberona alışıyor benim oglum alışmadı beni iki yaşına kadar emdi  çok güzel toplandı
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Kuveze alirlarsa biberon verilck mecbur bari sutum gelir ins
14 Ağustos 2020 (47 puan) yorumladı
Öyle olursa mecbur veriyorlar inşallah olmaz gelir inşallah sütün
0 oy
14 Ağustos 2020 (706 puan) cevapladı
Yaa çok üzüldüm senle ayni haftadayız neredeyse hiç bise yoktu çok geçmi olsun rabbim şifa versin inşallah sıkıntısız atlatırsınız tez vakitte bende prematüre annesiyim şimdi 26 aylık oldu 2 3 ay zor oluyor küçük olunca beslenmesi hep uyuyo bide kuvezde kalınca rop muayenesi nöroloji mutlaka götürmenizi istiyorlar bir sene takip oluyor sonuç iyi ama emin ellerde benim kızım 17 gün kaldı enfeksiyonda olduğundan dolayı yoksa 10 günde çıkardı allah size bağışlasın inşallah 
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Amin ins cnm. Sizin kac haftalik olmustu
14 Ağustos 2020 (706 puan) yorumladı
35 haftalıkdi doğduğunda hem solunum hem enfeksiyondan yattı ama benim 3.aydan sonra hep riskim vardı erken dogum için şuanda 33+ 2 bakalım bu nasıl olacak ebe de çok aşağı inmiş erken getirme dikkat et dedi hayırlısı artık geçer bunlarda ins
0 oy
14 Ağustos 2020 (3 puan) cevapladı
Ne oldu merakda kaldım
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Yatiyorum cnm 2. Ciger gelistirici yapildi demi  serum felan var. 6 dan snra bisi yemiyorum ztn doktor az ye demisti aksam 5 6 gibi sezaryen iste bekliyoruz
0 oy
14 Ağustos 2020 (595 puan) cevapladı
RABBIM sağ salim kucağına almayı nasip etsin insALLAH cnm 
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
İnsallah cnm. Küvez meselesi var 10 gun fln dediler bakalm tek endisem bu :/
14 Ağustos 2020 (595 puan) yorumladı
Bende 26 gün oldu doğum yapalı bebeğim küvezde hiç dokunmadım kokusunu dahi bilmiyorum üzülme ALLAH büyük sağ salim gelsin de 10 gün kalsın üzülme senin için bolcana dua ediceğim sende dua et bebeğime lütfen
0 oy
14 Ağustos 2020 (105 puan) cevapladı
Rabbim kolay kurtarsın canım abla Allah'ım bebise de sanada sağlık şifa versin
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Amin canım benım en cok duaya ihtiycm var
0 oy
14 Ağustos 2020 (105 puan) cevapladı
Duam senle güzel haberlerle gel inşallah Allah'a emanet olun Allah'ım tüm hamilelere bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin tüm bebeklere de şifa versin tek duamzaten bu
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Amin cnm saolasn
0 oy
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) cevapladı
Serumlarım bitti. 2. Kez 2 doz ciger gelistirici oldum sabah 5 te. 6 dan beri.yeme içme yasak zaten biside yemedim doktorum az atistir demisti. Beklemedeyim aksam 5 6 gibi hayirlisiyla doğar kuzum inş. 
14 Ağustos 2020 (142 puan) yorumladı
İnşallah hic kuvöze girmez. Benim oğlum da 34+6 da geldi sadece 1 gece girdi kuvöze. Dualarım seninle ♡
0 oy
14 Ağustos 2020 (1,641 puan) cevapladı
Allah'ım yardımcın olsun canım inşallah saglikliyiz diye haberini alırız dualarımız seninle
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Amin cmm cok sagolun
14 Ağustos 2020 (187 puan) yorumladı
ALLAH yardimcin olsun inşallah  rabbim kimseyi darda bırakmasın sağlık sıhhat versin inşallah canım  dua larimiz sizinle ve tum bebeklerle ve annelerle inşallah canım selametle cikarsin yavrunla birlikte
0 oy
14 Ağustos 2020 (135 puan) cevapladı
Canım Allah yardimcin olsin korkma insAllah guzek olucak hersey bende sezeryan olucam 2gun sonra korkum var ama baska care yok 
0 oy
14 Ağustos 2020 (1,105 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun inşallah bir sıkıntı olmaz bu su olayı beni korkutuyor farketmiyor musunuz birde ne kadar sürede kontrole gidiyor dunuz
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
31+4 GITTIMdevlete tahlik icin kendi ozeldeki izindedydi.
33+3 te kendi ozeldeki dr. Gittim.
Bide hemen ertesi gunu gittim sozde 1 hafta sonra gel demisti. Turnusol.kagidiyla test yaptim suyummus az sizdiriyo demek dr. Hemen gel dedi simdi 1 saat alincam sezaryene. Aksam olan iptal oldu
14 Ağustos 2020 (1,105 puan) yorumladı
Anladım çok geçmiş sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah turnusol nerden alabilirim nasıl kullacam
14 Ağustos 2020 (5,749 puan) yorumladı
Eczanelerde.oluyor bnm kullandigim.mor renk serce parmagim kdr di. Pembe olursa sudur. Ped tak vajinanin alta koy 2 saat beklet ole bak
14 Ağustos 2020 (1,105 puan) yorumladı
Tamam canım teşekkür ederim güzel haberlerini bekliyoruz
0 oy
14 Ağustos 2020 (167 puan) cevapladı
Canım doğur dun mu bebek iyimi 
0 oy
14 Ağustos 2020 (1,580 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun. Nasıl oldun doğum oldu mu
0 oy
14 Ağustos 2020 (748 puan) cevapladı
Canım naptın sağlıkla bitti mi sezaryen bebişin nasıl iyi misiniz? Allah yardımcınız olsun yavrunu sana bağışlasın inşAllah
0 oy
14 Ağustos 2020 (893 puan) cevapladı
Kızlar melek doğum yaptı hepinizden dua istiyoruz bebeği küveze almışlar şimdilik tam durumlarını bilmiyorum ama iyiler çok şükür 
14 Ağustos 2020 (110 puan) yorumladı
Kac kilo dogmus ki acaba canim
14 Ağustos 2020 (893 puan) yorumladı
Canm bilmiyorum o kadar genel anestezi olduğu için pek konusamadik
0 oy
15 Ağustos 2020 (352 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun şimdi iyi misiniz merak ettim dua ettim sağ salim kucağına alsın yavrusunu Rabbim'e müsait olunca haber eder misiniz inşallah her şey yolundadır
0 oy
15 Ağustos 2020 (313 puan) cevapladı
Ay Allah yardımcı olsun 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33-34 haftalık gebelikte suyun gelmesi veya azalması ne anlama gelir?
Gebeliğin 33. ve 34. haftalarında amniyon sıvısının bitmesi veya azalması, bebeğin dış etkenlerden korunma mekanizmasının zayıfladığı anlamına gelir ve tıbbi olarak acil doğum endikasyonudur. Bu aşamada bebek akciğer gelişimi açısından risk altında olabileceği için uzman doktorlar, enfeksiyon riski ve bebeğin oksijensiz kalma ihtimaline karşı vakit kaybetmeden sezaryen doğum kararı alırlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğumda 34. hafta bebek gelişimi için neden önemlidir?
34. hafta, bebeğin hayati organlarının, özellikle akciğerlerinin dış dünyaya uyum sağlamaya başladığı kritik bir eşiktir. Bu haftada doğan bebekler genellikle yenidoğan yoğun bakım ünitesinde (YYBÜ) kısa süreli destekle gelişmeye devam edebilirler. 34. haftadan sonra yapılan doğumlar, daha erken haftalara kıyasla bebeğin solunum ve emme reflekslerinin daha gelişmiş olması nedeniyle daha olumlu klinik sonuçlar vermektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Acil sezaryen ameliyatı süreci nasıl işler ve hazırlıklar nelerdir?
Acil sezaryen süreci, anne ve bebek sağlığını korumak adına hızlı bir hazırlık dönemi gerektirir. İlk olarak anneye genel veya bölgesel anestezi seçenekleri sunulur ve kan tetkikleri ile kalp ritmi takibi yapılır. Ameliyat öncesinde bebeğin kalp atışları sürekli izlenir ve cerrahi ekip steril hazırlıklarını tamamlayarak operasyonu gerçekleştirir. İşlem sonrası bebek, stabilizasyon için hemen yenidoğan ekibinin kontrolüne alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum yapan anneler sezaryen sonrası nelere dikkat etmelidir?
Sezaryen sonrası iyileşme sürecinde annenin enfeksiyon kapmaması için hijyen kurallarına dikkat etmesi ve doktorun önerdiği ağrı kesicileri düzenli kullanması gerekir. Özellikle erken doğum sonrası anneler, bebekleri yoğun bakımda olduğu için stres yaşayabilir; bu dönemde süt sağımı yaparak emzirme sürecini desteklemek ve fiziksel olarak yavaş hareket ederek dikişlerin iyileşmesini beklemek oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek suyunun bitmesi (oligohidramnios) gebelikte hangi riskleri taşır?
Gebelik kesesindeki suyun bitmesi, yani oligohidramnios durumu, bebeğin hareket alanının kısıtlanmasına ve kordon sıkışması gibi ciddi komplikasyonlara yol açabilir. Bu durum aynı zamanda bebeğin akciğer gelişiminin baskılanmasına ve enfeksiyon riskinin artmasına neden olur. Bu nedenle suyun azalması tespit edildiğinde, gebelik haftası ne olursa olsun bebek ve anne sağlığını korumak için doğumun en güvenli yolla başlatılması tercih edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...