Beta değerim 6.5 çıktı, gebeliğim sağlıklı ilerler mi?

0 oy
2,735 göst.
16 Nisan 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (1,998 puan) sordu
Beta değerim 6.5 çıkmış çok düşük değil mi

Böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı

43 Cevap

0 oy
16 Nisan 2021 (3,543 puan) cevapladı
Tam adet gunum de yaptirdim 1500 cikmisti
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2021 (73 puan) cevapladı
Adetime 3 gün kala benim 58 di
0 oy
16 Nisan 2021 (735 puan) cevapladı
Adetim 2 gün geçikince verdim 137 çıkmıştı. 
0 oy
16 Nisan 2021 (6 puan) cevapladı
Canım bende ilk dış gebelik ikinci düşük oldu kimyasal gebeliğim de 1300 kusurdu betam inan hiç belli olmuyor sıkma canını dua et inşallah sağlıklı gebelik geçirirsin benimde adet günüme 10 gün var daha betam 11 çıktı hamileyim ama inan senin gibi benim de korkularım var Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 2 günde bir kan vermeye git 
0 oy
16 Nisan 2021 (1,352 puan) cevapladı
Adete 1 gün kala 89 du herkesinki farklı oluyor önemli olan 2 günde 2 kat artması hayırli olsun bu arada :)
0 oy
16 Nisan 2021 (710 puan) cevapladı
4+6 da 9900 çıkmıştı
0 oy
16 Nisan 2021 (865 puan) cevapladı
İlk yaptırınca 73 idi 5 gün sonra 1073 çıkmıştı şimdi Allah'a şükür 8haftalık hamileyim 
0 oy
16 Nisan 2021 (905 puan) cevapladı
32ydi ilk öğrendiğimde 
0 oy
16 Nisan 2021 (116 puan) cevapladı
adetim 1 gun gecti yaptrdm 493 cikti 5 gun sonra tekrar yptrdm emin olmak için 3777 cikti çünkü 1 ay önce kimyasal gebelik gecrdm oyuzden 2 kre test yaptrdm
0 oy
16 Nisan 2021 (254 puan) cevapladı
Benimde 23du öğrendiğimde 
0 oy
16 Nisan 2021 (15 puan) cevapladı
Hiç canını sıkma herkesin değeri aynı çıkar benimki de bana düşük gibi geldi 3 tane doktora sordum strese girme bunlar tahmini değerler dediler normal dediler kafanı hiç karıştırma Rabbim kısmet ettiyse zaten olacak o çocuk kısmetinde yoksa elinden bişey gelmez ben  doğuma yakın bebeğimi kaybettim şimdi yine hamileyim allaha bıraktım bunu veren de o alan da
16 Nisan 2021 (15 puan) yorumladı
Telefon çıkar yazmış çıkmaz demek istedim orda
0 oy
16 Nisan 2021 (1,580 puan) cevapladı
300.70 falandi
0 oy
16 Nisan 2021 (701 puan) cevapladı
Adet günü kan testi yapmıştım 1036 çıkmıştı
0 oy
16 Nisan 2021 (245 puan) cevapladı
Ilkinde adetten dört gün sonra 6190 ikincide ise yine adetten sonra 5638 çıkmıştı belki yavaş yavaş yükselir seninkide yine kan ver herşey hayırlısı 
0 oy
16 Nisan 2021 (68 puan) cevapladı
Benim ilk öğrendiğimde 47793 tü
0 oy
16 Nisan 2021 (6,204 puan) cevapladı
Adet olmam gereken gün 356'ydı.
0 oy
16 Nisan 2021 (36 puan) cevapladı
Ben hamile olduğumdan çok emindim adetime 13 gün vardı  baya iştahım açıldı rüyamda yemek yiyirdum herşeyi yemek istiyordum baktım olmuyor şüpheleniyorum tam adetime 7 gün kala test yaptım 0.11 çıktı yanılmışım dedim ama adet günü girmedim bir iki üç derken 5 günüm doldu tekrar test yaptım değerim 1300 çıktı
0 oy
16 Nisan 2021 (1,215 puan) cevapladı
Benim adetimden 1 hafta sonra 93 cikti . Kimyasal oldugunu dusunduler ya da sagliksiz gebelik oldugunu dusunduler ama su an 10. Haftadayiz :)
0 oy
16 Haziran 2021 (22 puan) cevapladı
256 çıkmıştı canim o zaman doktor daha çok yeni bi gebelik var dedi belki tutunamayabilir demişti allaha şükür tutundu şuan 13 haftalık olduk bi kaç güne yada 1 hafta sonra tekrar yaptır inşallah allah gönlüne göre verir
0 oy
31 Ağustos 2021 (143 puan) cevapladı
Canim ben kızıma hamileyken beta değerim 2.9 su doktor gebelik yok demişti 1 hafta sonra yaptığımda ise 120 idi korkulacak bisy yok olabilir geç döllenme dir sizinde benimki gibi korkmayın 
31 Ağustos 2021 (1,998 puan) yorumladı
Post eski
Bu postu açınca sağlıksız gebelikti ama hemen ardından tekrar hamile kaldım çok şükür şimdi 16 haftalık olduk
31 Ağustos 2021 (143 puan) yorumladı
Maşallah rabbim nazarlardan korusun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta hcg değeri 6.5 çıkması gebelik için düşük mü?
Beta hcg değerinin 6.5 çıkması, gebeliğin henüz çok erken bir aşamada olduğunu veya döllenmenin geç gerçekleştiğini gösterebilir. Tıbbi olarak 5 ve üzeri değerler genellikle gebelik lehine kabul edilse de, önemli olan tek bir değer değil, bu değerin 48-72 saat aralıklarla yapılan tekrarlarda düzenli olarak iki katına çıkmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta hcg değeri düşük olup sağlıklı gebelik geçiren var mı?
Evet, beta hcg değeri başlangıçta düşük saptanan pek çok anne adayı, sağlıklı bir gebelik süreci geçirmektedir. Önemli olan ilk ölçümün yüksekliği değil, değerin sağlıklı bir artış trendi sergileyip sergilemediğidir. Doktorlar genellikle iki gün sonra testi tekrarlayarak artış oranına bakmayı tercih ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta hcg testi ne zaman tekrarlanmalıdır?
Beta hcg testi, sonucun sağlıklı bir şekilde yorumlanabilmesi için genellikle ilk testten 48 ile 72 saat sonra tekrarlanmalıdır. Bu süre zarfında değerin %60 ile %100 arasında bir artış göstermesi, gebeliğin sağlıklı ilerlediğine dair en önemli göstergelerden biri olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük beta hcg değerleri hangi durumlarda görülür?
Düşük beta hcg değerleri; geç döllenme, gebelik haftasının yanlış hesaplanması veya henüz çok erken bir dönemde test yapılması gibi durumlarda görülebilir. Ayrıca kimyasal gebelik veya dış gebelik gibi durumların tespiti için de doktorlar beta hcg takibine başvururlar, bu nedenle değerlerin düzenli izlenmesi hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta hcg takibi gebeliğin sağlıklı olduğunu nasıl kanıtlar?
Beta hcg takibi, kandaki hormon seviyesinin beklenen oranda artışını gözlemleyerek gebeliğin gidişatı hakkında bilgi verir. Düzenli artış gösteren değerler, plasentanın sağlıklı geliştiğinin ve bebeğin büyüdüğünün bir işaretidir; ancak kesin tanı için 5-6. haftalarda yapılacak ultrason muayenesi beklenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...