0 oy
5,072 göst.
7 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (688 puan) sordu

Bnim oglusum olacak soner ismini koyacam Allah nasip ederse siz ne koyuyorsunuz :)

Gebelik haftası 37+3

68 Cevap

0 oy
7 Kasım 2018 (296 puan) cevapladı

Biz daha cinsiyetini bilmiyoruz o yüzden iki isim düşündük erkek olursa Yusuf kız olursa Kevser inşaallah 19+2 haftalık olduk

-Reklam-
0 oy
7 Kasım 2018 (1,757 puan) cevapladı

Bizde daha cinsiyet belli değil ama kız olursa Fatıma Azra, erkek olursa Ata Kaan koyucaz Allahın izniyle. Bekliyoruz sabırla :) 

0 oy
7 Kasım 2018 (704 puan) cevapladı

31 haftaligiz esimin babasinin ismi ismail olsun dediler ikinci ismi bende olacaksa tek isim olsun direk ismail dedim esim hala baska altrnatiflere bakiyor ama tek isim istiyorum ismail kabulum dur dedir bakalim hayirlisi olsun yeterki tek isim olsun :))

7 Kasım 2018 (688 puan) yorumladı
Bnimde kayinbabamin adi ismail ama bn istemedm :)
0 oy
7 Kasım 2018 (1,309 puan) cevapladı

21+0 Kızım olacak hayırlısı ile Ecem Lina adımız:)) anne ve baba isminden ortak çıkardık adımızı 

0 oy
7 Kasım 2018 (28 puan) cevapladı
Leyla Deren olucak Allahın izniyle
0 oy
7 Kasım 2018 (3,612 puan) cevapladı

Hamza Boran  olcak Allah'ın izniyle :)

0 oy
7 Kasım 2018 (30 puan) cevapladı

Halil efe olacak Allah'ın izniyle

29+5

0 oy
7 Kasım 2018 (47 puan) cevapladı

Cahit Akif koyucam hayırlısıyla 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 925 göst.
0 oy
30 cevap 1,315 göst.
0 oy
8 cevap 526 göst.
25 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yildizim (122 puan) sordu
0 oy
7 cevap 591 göst.

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...