Doğuma 16 gün kaldı, çok heyecanlıyım normal mi?

0 oy
3,317 göst.
24 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (94 puan) sordu
Bnm son 16 günüm kaldı sizin anneler çok heycanlıyım hiç korkumda yok 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

55 Cevap

0 oy
24 Eylül 2021 misafir cevapladı
Tami tamına 100 kaldı :))
-Reklam-
0 oy
24 Eylül 2021 (293 puan) cevapladı
Son 25 ama normal dogum olcak insallah bi sıkıntı cikmazsa yine de belli olmaz erkende gelebilir :) allah isteyen herkese nasip etsin cok güzel bi duyguymus ama gercekten çok zormuş ben cok zorlandim ilk gebeligimde buyuk konusmak istemem ama heralde son gibi gorunuyo cok zordu benim için sag salim kucağımiza aldigimiz günde gelir insallah :) 
0 oy
24 Eylül 2021 (40 puan) cevapladı
18 benimde korkum yok valla ilk gebeliğim:))
0 oy
24 Eylül 2021 (4 puan) cevapladı
33+3 heyecandan cok mide yanmasi var
0 oy
24 Eylül 2021 (628 puan) cevapladı
Şafak 59 diyor program ama bende 45 falan :) erken gelcek benim kız öyle hissediyorum :) 
0 oy
24 Eylül 2021 (215 puan) cevapladı
benimde 40 gun
0 oy
24 Eylül 2021 (278 puan) cevapladı
38 günüm var korku var ilk bebek olcak nasipse
0 oy
24 Eylül 2021 (645 puan) cevapladı
Şafak 8 ve coronayim bakalım ne olacak
0 oy
24 Eylül 2021 (195 puan) cevapladı
Sezaryen olacak eğer daha erken gelmezse 46 gün kaldı 
0 oy
24 Eylül 2021 (470 puan) cevapladı

Son 11 günümüz kaldı hayırlısıyla <3:D

0 oy
24 Eylül 2021 (709 puan) cevapladı
Şafak 2 ne gelen var ne giden :D
0 oy
24 Eylül 2021 (424 puan) cevapladı
Şafak  2  hala inanamıyorum günün geldiğine.. sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
0 oy
24 Eylül 2021 (1,820 puan) cevapladı
74 :) xjjxjz
0 oy
24 Eylül 2021 (411 puan) cevapladı

22 benimde biraz korku biraz heyecan :)

0 oy
24 Eylül 2021 (195 puan) cevapladı

<3Artık gün saymayı bırakıp saatlere sıra gelecek inşallah son 2 günümüz kaldı kızımla ilk değil 3. Sezaryen beni bekliyor onunda heyecanı var tabii duygular karışık :)

0 oy
24 Eylül 2021 (390 puan) cevapladı
3 :) sancılar hafif hafif var
25 Eylül 2021 (147 puan) yorumladı
Benim de aynı :)))) gün ama ne gelen var ne giden
0 oy
24 Eylül 2021 (223 puan) cevapladı
Buraya gor şafak 17 ama büyük ihtimalle 3 yada 4 gün sonra çünkü sezeryan doğum için gün almaya gidecem pazartesi
0 oy
24 Eylül 2021 (208 puan) cevapladı
Şafak 15 ama ne zaman gelir ne olur bilmiyorum birde ilk o yüzden dahada heyecanlıyım :)
0 oy
24 Eylül 2021 (203 puan) cevapladı
Uygulamaya göre 20 ama perşembe günü doktor muayneye çağırdı sancım ve açılmam var az bişi doğum için yatış yaptırır belki inşallah yaptırırda sancıyı böyle çekmektense doğum sancısını bi seferde çekerim daha iyi 
0 oy
24 Eylül 2021 (661 puan) cevapladı

Maşallah canım Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah hepimizi benimde uygulamaya göre bugün tam 100 günüm kalmış :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğuma 16 gün kala heyecan ve korkusuzluk normal mi?
Doğuma kısa bir süre kala heyecan duymak oldukça doğal bir süreçtir ve korkusuz hissetmek, anne adayının sürece psikolojik olarak hazır olduğunu gösteren olumlu bir işarettir. Gebeliğin son günlerinde vücut doğuma hazırlanırken, anne adayının sakin kalması ve heyecanını bebeğiyle buluşma odaklı yaşaması doğum sürecini kolaylaştırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma 16 gün kala nelere dikkat edilmeli?
Doğuma 16 gün kala en önemli konu, hastane çantanızın tam olduğundan emin olmak ve doktor kontrollerini aksatmamaktır. Bu dönemde dinlenmeye özen göstermeli, hafif yürüyüşler yapmalı ve olası doğum belirtileri olan düzenli kasılmalar, su gelmesi veya nişan gelmesi gibi durumlara karşı tetikte olmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en temel belirtiler; bebek hareketlerinde değişiklik, bel ve kasık bölgesinde baskı hissi, nişan gelmesi, suyun gelmesi ve düzensiz kasılmaların düzenli hale gelerek şiddetlenmesidir. Eğer bu belirtilerden herhangi birini hissederseniz, vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum çantasında mutlaka bulunması gerekenler nelerdir?
Doğum çantanızda kendiniz için gecelik, emzirme sütyeni, ped ve kişisel bakım ürünleri; bebeğiniz için ise hastane çıkış seti, bebek bezleri, battaniye ve zıbınlar mutlaka bulunmalıdır. Ayrıca kimliğiniz, sağlık sigortası belgeleriniz ve varsa doktorunuzun notlarını içeren dosyayı çantanızın en kolay ulaşılabilir kısmına yerleştirmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk gebelikte doğum süreci nasıl yönetilmelidir?
İlk gebelikte doğum sürecini yönetmenin en iyi yolu, doğumu bir süreç olarak kabul edip vücudunuzun sinyallerini dinlemektir. Nefes egzersizlerine odaklanmak, destek alabileceğiniz bir yakınınızla plan yapmak ve doğum belirtileri başladığında panik yapmadan hastaneye gitmek, sürecin çok daha huzurlu geçmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 757 göst.
0 oy
25 cevap 1,214 göst.
0 oy
0 cevap 271 göst.
18 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cihan_47 (89 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...