37 haftalık hamileyim, sezaryen doğumda bebeğim küvöze girer mi?

0 oy
1,892 göst.
1 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,248 puan) sordu

37 haftalik hamileym sali gnu dogum yapacm sezryan dogum yani tansynm oynadigi icin 20 gun erkn dogum yapmis oluyorym 37 haftada dogum yapan anneler bebeginiz kuveze alindi mi ciger gelstrici igne falan yapildi mi korkyrm

26 Cevap

0 oy
1 Şubat 2019 (3,808 puan) cevapladı

37+1 de dogum yaptim canim küveze bile konmamisti korkma . Hicbirsey yapmadilar oglum 49 cm ve 2.800 gram dogmustu. Hayirli dogumlar diliyorum

-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2019 (467 puan) cevapladı

Benimde tansiyonum yuksek 37. Haftadayim pazartesi suni sanci ile dogum baslayacak insallah bende cok korkuyorum ilac kullaniyor musun

0 oy
1 Şubat 2019 misafir cevapladı

Niye erken olsun 37 sen sonra normal sayiliyo tabiki 

0 oy
1 Şubat 2019 (180 puan) cevapladı

ben 3 gün önce doğum yaptım 36+5 benim.oglum kuvezde ama peki ben desteği aliyor ciğer geliştirici falan vurulmadim ben nefes alıp vermede problem yaşadı oğlum 

0 oy
1 Şubat 2019 (1,829 puan) cevapladı

Bn 36 da doğum yaptım. Öncesinde 34 haftalıkken ciğer geliştirici yapıldı.  Bebeğim 3 kilo doğdu kuvezde  de kalmadı Allah'a şükür 

0 oy
1 Şubat 2019 (132 puan) cevapladı

Ben 32hafta yapmıştım ikizlerimi  canm bir hafta kaldılar kuvezde tek 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamilelikte sezaryen doğum erken doğum sayılır mı?
Tıbbi literatürde 37. hafta ve sonrası 'term' yani miadında doğum olarak kabul edilir. 37. haftada gerçekleşen bir doğum, teknik olarak erken doğum kategorisine girmez; ancak 37 haftadan önceki doğumlar prematüre doğum olarak tanımlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık doğan bebeklerin küvöze alınma ihtimali nedir?
37 haftalık doğan bebeklerin büyük çoğunluğu sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir ve küvöze ihtiyaç duymazlar. Bebeğin küvöze alınması genellikle solunum sıkıntısı, emme refleksi zayıflığı veya kan şekeri düşüklüğü gibi özel bir sağlık durumu gelişirse değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık sezaryen doğumda akciğer geliştirici iğne yapılır mı?
Akciğer geliştirici iğneler genellikle 34. haftadan önce veya 37. haftaya kadar olan süreçte, erken doğum riski kesinleşmiş durumlarda tercih edilir. 37. haftada akciğer gelişimi büyük oranda tamamlandığı için doktorlar rutin olarak bu iğneye ihtiyaç duymayabilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık bebek dünyaya geldiğinde nelere dikkat edilmelidir?
37 haftalık doğan bebeklerde en önemli konu emme refleksi ve vücut ısısının korunmasıdır. Bebeğin ilk saatlerde anne memesiyle buluşturulması, ten tene temasın sağlanması ve rutin kan şekeri takibinin yapılması uzmanlar tarafından önerilen temel süreçlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tansiyon nedeniyle 37 haftada sezaryen olmanın bebeğe etkisi nedir?
Tansiyon yüksekliği (preeklampsi vb.) nedeniyle 37. haftada yapılan doğum, hem annenin sağlığını korumak hem de bebeğin rahim içi ortamda daha fazla strese girmesini önlemek için planlanır. Bu haftada doğan bebekler, vaktinde doğan bebeklerle benzer gelişimsel özellikler gösterir ve genellikle süreç sorunsuz ilerler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...