Doğum Sonrası Regl Düzensizliği Normal mi? Ne Zaman Doktora Gidilmeli?

0 oy
208 göst.
28 Nisan 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde (179 puan) tarafından soruldu
Doğum sonrası regl duzensiz olması normal midir ? Çoğu kişide olur mu 

43. Günde regl oldum 15 gün gecti tekrar başladı . Sizce doktorluk bı durum mu ? 

1 cevap

0 oy
28 Nisan 2021 (3,758 puan) tarafından cevaplandı
1yila kadar düzensizlik normal. Doktorluk bir durum yok
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sonrası adet düzensizliği ne kadar normaldir?
Doğum sonrası adet düzensizliği oldukça yaygındır ve çoğu kadında görülür. Vücudun hormon dengesinin yeniden kurulması zaman alabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası adet gecikmesi veya sık adet görme normal mi?
Evet, doğum sonrası ilk birkaç ayda adet döngüsünde değişiklikler, gecikmeler veya daha sık adet görme gibi durumlar normal kabul edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası 43 gün sonra regl olup 15 gün sürmesi ne anlama gelir?
Doğum sonrası 43 gün sonra başlayan ve 15 gün süren adet kanaması, özellikle ilk aylarda görülebilen bir düzensizliktir. Ancak devam ederse doktora danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası adet düzensizliği için ne zaman doktora başvurulmalı?
Eğer adet düzensizliği uzun sürerse, kanama miktarı çok fazlaysa veya şiddetli ağrı eşlik ediyorsa mutlaka bir jinekoloğa başvurmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası adet düzensizliğini etkileyen faktörler nelerdir?
Doğum sonrası adet düzensizliğini emzirme süresi, stres, uyku düzeni, beslenme ve genel sağlık durumu gibi faktörler etkileyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 192 göst.
0 oy
1 cevap 252 göst.
0 oy
2 cevap 302 göst.
0 oy
1 cevap 340 göst.

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...