Benim kızım da 18 aylık ve aynı şeyleri bende yaşıyorum gerçekten çok çok zor bi durum ben hala ne yapacağımı bilmiyorum kuzeni doğduğundan beri çok hırçın sürekli bebeğin üstüne gidiyo dışardan babası eniştesi faaln gelsin direkt çocuğa vurmaya gidiyo onu sevmesinler beni sevsinler diye şimdi kardeşi de olucak ne yapıcam hiç bilmiyorum ebde bana hiç eziyet etmeyen çocuk halasında kuzeni var diye kuduruyo sürekli mızıklıyo homurdanıyo napıcaz biz böyle.
Postunu görünce iöimden yazma isteği geldi keşke bi fikrim olsaydı da hem denehip hem sana söyleseydim.