Bebek Göz Muayenesi Sonrası Kızarıklık ve Endişeleriniz?

0 oy
479 göst.
12 Haziran 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (9 puan) tarafından soruldu
iyi günler ben çocuğumu ilk göz testine götürdüm bebeğime giz damlasını verdiler ama sonra çubuk gibi bişey soktular eve gelince de gözleri kan oldu yani kan topladı gibi çok sinirlendim çok ağladım ama bebeğime bı faydam olmadı tabi ama ne yapacağımı şaşırdım çok üzüldüm vicdan azabı çekiyorum niye götürdüm diye bide dokdor annesi kızınız gözünde bir şey yok sağlıklı dedi ama nasıl ağladı nasıl için gitti şimdi kızımı anneme verdim o bakiyo yüzüne bakmıyorum ne yapabilirim
Bebek Ayı 03
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde göz muayenesinde damla sonrası kızarıklık normal mi?
Evet, bebeklerde göz muayenesinde kullanılan damlalar sonrası hafif kızarıklık ve hassasiyet görülebilir. Bu genellikle damlanın kendisinden veya muayene sırasında göze uygulanan hafif baskıdan kaynaklanır. Kızarıklık genellikle birkaç saat içinde kendiliğinden geçer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göz muayenesinde damla sonrası kanama olur mu?
Bebek göz muayenesinde kullanılan damlalar genellikle kanamaya neden olmaz. Eğer gözde belirgin bir kanama veya toplama görülüyorsa, bu durum damladan ziyade muayene sırasında oluşan bir travma veya altta yatan başka bir durumdan kaynaklanabilir. Mutlaka doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuğumun göz muayenesi sonrası ağlaması normal mi, ne yapmalıyım?
Bebekler muayene sırasında uygulanan damla ve aletler nedeniyle rahatsız olup ağlayabilir. Bu normaldir. Eğer ağlama şiddetliyse ve uzun sürüyorsa, bebeği sakinleştirmeye çalışın ve gözlerinde herhangi bir anormallik olup olmadığını tekrar kontrol edin. Doktorunuzun önerilerine uyun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde göz muayenesinde kullanılan damlalar nelere yarar?
Bebeklerde göz muayenesinde kullanılan damlalar, göz bebeğini genişleterek doktorun gözün iç yapısını daha net görmesini sağlar. Bu sayede erken teşhis edilmesi gereken katarakt, şaşılık veya retina sorunları gibi durumlar tespit edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek göz muayenesinde damla sonrası geçmeyen kızarıklık için ne yapmalı?
Eğer bebeğinizde göz muayenesi sonrası damla kullanımına bağlı olarak birkaç saat içinde geçmeyen belirgin kızarıklık, şişlik veya akıntı varsa, vakit kaybetmeden doktorunuza tekrar başvurmanız önemlidir. Doktorunuz durumu değerlendirip gerekli tedaviyi uygulayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,112 göst.
0 oy
3 cevap 547 göst.
0 oy
4 cevap 656 göst.
18 Ağustos 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ahmet mete (294 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 448 göst.

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...