8 Aylık Bebek Mama Sandalyesinde Durmuyor mu? Çözümler

0 oy
575 göst.
6 Temmuz 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (66 puan) tarafından soruldu
cok sinirli mama sandalyesine oturtuyorum yemek yiyorum arada kendimde yiyorum yaninda ona yemek vermeyince yumruklarini sıkıyo kendini sıkarken titriyo falan dislerini sıkıyo benimle ilgilenin alin beni diyo resmen is yaliyorum bulasik yikiyorum mesela bacaklarima yapisiyo agliyo ya da emekleye emekleye gidiyo agliyo ama alana kadarda susmuyo boyle alismasin almicam aglasin biraz diyorum susmuyokj napicam 

5 Cevaplar

0 oy
6 Temmuz 2021 (267 puan) tarafından cevaplandı

Bizde oyleyiz canim hep bir kucak sevdasi var atese atmışım gibi aliyor kendime uhu alip yapistirmayi planlıyorum bit kadar bebem benden atarli ve sinirli :D

-Reklam-
0 oy
6 Temmuz 2021 (264 puan) tarafından cevaplandı
Valla ben işi gücü bırakıyor um uyanıkken uyuyunca yapabildiğim kadar yapıyorum zaten ilgilenmediğimde mutfak cekmexelerimdeki cam olan şeyleri bulup yerlere atıyor tek değilsin yani çekmece kurcalamaya başlayınca gör bide sinirini bebeğinin
0 oy
6 Temmuz 2021 (320 puan) tarafından cevaplandı
Oyyyy ya nasıl tatlıdır şimdi o sabret annesi hep seninle vakit geçirmek onunla ilgilenmeni bekliyor bırak kalan iş kalsın yapabildiğini yap keyfini çıkar 
6 Temmuz 2021 (66 puan) tarafından yorumlandı
yani bu gecer demi isi birakip kucagima alirim sikinti yok isler kalsada olur ama aglayinca beni aliyo algisi yaratmak istemiyorum
6 Temmuz 2021 (320 puan) tarafından yorumlandı
Yok canım inanki geçer sen keyfini çıkar caninida sıkma
0 oy
6 Temmuz 2021 (3,758 puan) tarafından cevaplandı

8 aylıkken başladı kızımda yaşına geldi hala bitmedi. Daha da fena bir hal aldı:D

6 Temmuz 2021 (66 puan) tarafından yorumlandı
ne yapmak gerekir acaba boyle devam etmenesi icin keske soyle yapmasaydim dedigin bisey varmi
0 oy
6 Temmuz 2021 (936 puan) tarafından cevaplandı
Yaa yapmayın, böyle alismasin almicam ağlasın demeyin. Etrafınızdaki herkese sorun, böyle olmayan bir tane bebek yoktur. Çünkü bebek sizi istiyor, sizin kucaginizda olmak o güveni hissetmek. Şımarıklik değil yani yaptigi. Sekiz aylık bebeğiniz sizi isterken elinizle itiyosunuz, onun gözünden baksanıza duruma. Evet çok zor, ben de yaşadım o zamanları hatta hala o kadar olmasa da yine yasiyoruz. Ama işte böyle böyle bize guvenecekler, sıcaklığımizi varlığımızı hissedip o güveni sağlayacaklar ki daha sonra bagimsizlasmak için cesareti olsun. Kızım onuc aylık artık kendisi evi tek başına gezip geliyor, mutfakta yanımda bir oraya bir buraya gidiyor. Zamanla azalıyor yani, sabır lütfen 
6 Temmuz 2021 (66 puan) tarafından yorumlandı
iste bunu ogrenmek istiyodum sadece (ne yapmam gerekiyo)cünkü yanlis bisey yapip daha kotu olmasini istemem ablamin cocuklari her istediklerini aglayarak yaptiriyolar bu bende bi korku olmus sadece mama sandalyesinde aglasa sıksa kendini sonra biraz sakinlestirmeye calissam sakinlesmezse kucagima alsam nasil olur
6 Temmuz 2021 (936 puan) tarafından yorumlandı
Zaten insanların ağlayarak yaptırmaya alışır demesinden sürekli tedirgin oluyoruz ya. Ben de çok endiseleniyordum ama sonra kaç kitap okudum hepsinde de koşulsuz sevgi diyor, hayır derken de yaptığının yanlış olduğunu söylerken de sevgini hissettir diyor. Aylardır su sekildeyiz, kendine zarar verecek birşeyse ya da mesela dün marketten çıkmak istemedi açıklama yapıyorum. Ağlıyorsa sarılıyorum biliyorum Annecim şuan orda olmak istiyorsun ama şimdilik ihtiyaçlarımızı aldık ama sonra yine ihtiyacımız olduğunda geleceğiz o zaman yine gezebilirsin diyorum. Ama kesinlikle of püf yapmıyorum ya da yeter artii diye kızmıyorum. Olabildiğince sakin kalıyorum, çünkü bebekler bizden ebeveynlerinden öğreniyor duygularını kontrol etmeyi. Kızımın mizacindan mi uyguladığımız yöntemden mi bilmiyorum ama açıklama yaptığımızda yine ağlasa da bikac dakika sonra sakinleşiyor. Ama kesinlikle herşeye de hayır yapamazsın, dokunamazsin vs demiyorum. Hayır dediğimde gerçekten hayır olduğunu, hayır demem gerektiğini bilsin istiyorum. Benim yaptığım, düşündüğüm şeyler bunlar. Ağlayarak yaptırmaya alışır diye tedirgin etme kendini, tabi ki sınırların olsun ama gerçekten olması gereken zamanlarda olsun ve bebeğin bunu bilsin neden olduğunu. Küçük diye düşünme sakin, gerçekten anliyolar herşeyi
6 Temmuz 2021 (66 puan) tarafından yorumlandı
cok tessekur ederim cok yardimci oldun
6 Temmuz 2021 (320 puan) tarafından yorumlandı
Aynen öyle canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

8 aylık bebek neden mama sandalyesinde durmak istemez ve huysuzlanır?
8 aylık bebekler genellikle çevrelerini keşfetmek, hareket etmek ve sizinle etkileşim kurmak ister. Mama sandalyesinde uzun süre oturmak, bu ihtiyaçlarını kısıtladığı için huysuzlanabilirler. Diş çıkarma, açlık veya yorgunluk gibi fiziksel rahatsızlıklar da huysuzluğu tetikleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek mama sandalyesindeyken ağladığında ne yapılmalı?
Öncelikle bebeğin temel ihtiyaçlarını (açlık, susuzluk, alt değiştirme, uyku) kontrol edin. Eğer fiziksel bir sebep yoksa, dikkatini dağıtacak oyuncaklar veya şarkılar deneyin. Kısa molalar vererek bebeği sandalyeden çıkarıp tekrar oturtmak da işe yarayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8.5 aylık bebeğin mama sandalyesinde durma süresi ne kadar olmalı?
Bu yaş grubundaki bebekler için mama sandalyesinde oturma süresi genellikle 15-30 dakika arasında değişir. Bebeğin rahatsızlık belirtileri gösterdiği anda mola vermek önemlidir. Yemek yeme süresi, bebeğin ilgisine ve rahatlığına göre ayarlanmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerin mama sandalyesindeyken ilgi çekmek için ağlaması nasıl engellenir?
Yemek öncesinde bebeğinizle kısa süreli etkileşimde bulunmak, ilgisini başka yöne çekmek faydalı olabilir. Mama sandalyesinde otururken onunla konuşmak, şarkı söylemek veya basit oyunlar oynamak, yalnız hissetmesini engelleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8 aylık bebeğin mama sandalyesinde sakin kalması için öneriler nelerdir?
Mama sandalyesini eğlenceli hale getirin. Çıkarılabilir oyuncaklar, mama tepsisine takılabilen eğlenceli aksesuarlar kullanın. Yemekleri renklendirerek veya farklı dokularda sunarak bebeğin ilgisini canlı tutmaya çalışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,287 göst.
18 Temmuz 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde CZG (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 699 göst.
16 Ekim 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Meva Ayşe (91 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 564 göst.
16 Mayıs 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Omerayaz (45 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 525 göst.

1,512,781 soru

24,673,712 cevap

367,414 kullanıcı

...