2 Aylık Bebek Emzirirken BioNTech Aşısı Olmak Güvenli mi?

0 oy
671 göst.
30 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (17 puan) tarafından soruldu
Arkadaslar Günaydın aranızda bebegı 2 aylık olup emzirirken biontect ası olan var mı?Yan etkileri oldu mu yada doktorunuz önerdi mı ası olmanızı
Bebek Ayı 2 aylık

11 Cevaplar

+1 oy
30 Temmuz 2021 (62 puan) tarafından cevaplandı
Bebeğim iki aylık iki doz biontech aşısı oldm eve gelir gelmz de emzirdim Bi hafta geçti üzerinden ölmedim yaşıyorum:)
-Reklam-
+1 oy
30 Temmuz 2021 misafir tarafından cevaplandı
Bende biontech yaptırdım emzirmeye de devam ettim. Hiçbir sıkıntı yaşamadık bende kızımda
0 oy
30 Temmuz 2021 (104 puan) tarafından cevaplandı
Canm biontech çok yan etki yapıyo hatta Allah korusun ölüme kadar götürüyomuş aşırı alerjik olanları. Ben sinovac oldum doktorumuz özellikle emzirirken olmamı söledi. Bebişede antikor geçer dedi. Gerçi biz 4 aylık hamileyken korona olduk atlattık zararsız ziyansız ama. Eğer ilk aşınsa doğal yapılmış sinovac olmanı öneririm. 
30 Temmuz 2021 (221 puan) tarafından yorumlandı
Emzirirken en erken kaç aylık tavsiye ediyorlar
30 Temmuz 2021 (104 puan) tarafından yorumlandı
Ben 40 ının içindeydim yaptırdığımda ilk dozumu kuzum. Bi engel teşkil etmez emzirmene dedi.
30 Temmuz 2021 (221 puan) tarafından yorumlandı
Bende 25 gün önce doğum yaptım. Bı turlu karar veremiyorum. Çok teşekkürler:)
23 Ağustos 2021 (994 puan) tarafından yorumlandı
Ne aşısı oldunuz pki
23 Ağustos 2021 (104 puan) tarafından yorumlandı
Sinovac canm. Kendi isteğim üzerine oldum sinovac ı. Diğerinden daha doğal en azından.
0 oy
30 Temmuz 2021 (213 puan) tarafından cevaplandı
Bnm dr um da biontech yaptirmami ve biran once yaptirmami oneriyor. Ama ben cesaret edemiyorum. Bebegim 3 aylik
0 oy
30 Temmuz 2021 (1,852 puan) tarafından cevaplandı
2 doz biontech oldum ardından bol bol emzirdim hatta aşı olduğum günler ek gıda pek vermedim çokca emzirdim bi sorun yaşamadım..
0 oy
30 Temmuz 2021 (456 puan) tarafından cevaplandı
19 günlükken biontech aşısı oldum doktorum önerdi ve hemen emzirdim bugün 2 gün oldu çok şükür şu an bir sıkıntımız yok
24 Ağustos 2021 (994 puan) tarafından yorumlandı
Rbbm bsy gostermsn  bizlern yrdmcsi olsn
25 Ağustos 2021 (456 puan) tarafından yorumlandı
Amin inşallah bugün 2. Dozu da oldum
0 oy
5 Şubat 2022 (1 puan) tarafından cevaplandı
Haftaya 3 aylık olacağız. Bende bugün Biontech aşı oldum aşıyı vuran hemşire 1 saat emzirme sonra iki göğsünü de sağ boşalt ondan sonra emzir dedi. Ama yedekte sütüm cok azdı emzirmek zorunda kaldım okuduklarıma göre bir şey olmaz herhalde
0 oy
5 Şubat 2022 (118 puan) tarafından cevaplandı
2 doz biontech oldum hamileliğimde 28 haftadaydı sanırım çok şükür bebeklerimde bişey olmadı ikizler hemde ama 3. dozu eşim yaptırmak istemiyor 2.buçuk aylığız
0 oy
5 Şubat 2022 (1,103 puan) tarafından cevaplandı
Benim doktorum önerdi canım 1.dozu 1 aylıkken 2.dozu 2 aylıkken oldum. Hiç bir sorunda yaşamadım. Kol ağrım bile hafifti direk emzirdim. 3-4 doktora sordum önerdi ol dediler direk
0 oy
5 Şubat 2022 (33 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 1 aylık oldu 2 gün önce biontech aşımı yaptırdım fakat herhangi bir yanetki olmadı. Benim de sadece kolum ağrıdı canım. 
0 oy
5 Şubat 2022 misafir tarafından cevaplandı
Komşuya  doktor bundan sonra emzirme dedi aşıdan sonra, kesti memeden ve çok üzüldü keşke yaptırmasaydım dedi çok pişman şimdi.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emziren anneler BioNTech aşısı olabilir mi? Güvenli mi?
Evet, emziren anneler BioNTech aşısı olabilir ve bu durum genellikle güvenli kabul edilir. Aşı içeriği anne sütüne geçerek bebeğe zarar vermez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 aylık bebeğini emzirirken BioNTech aşısı olan var mı?
Evet, birçok emziren anne 2 aylık bebeğini emzirirken BioNTech aşısı yaptırmıştır. Bu konuda yapılan çalışmalar ve deneyimler genellikle olumlu sonuçlar vermektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
BioNTech aşısının emziren annelerdeki yan etkileri nelerdir?
BioNTech aşısının emziren annelerdeki yan etkileri genellikle aşı olan herkeste görülenlerle aynıdır: kol ağrısı, hafif ateş, yorgunluk gibi. Bu yan etkiler genellikle kısa sürelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktorlar emziren annelere BioNTech aşısı olmalarını öneriyor mu?
Evet, birçok sağlık kuruluşu ve doktor, emziren annelere COVID-19'dan korunmaları için BioNTech aşısı olmalarını önermektedir. Faydaları potansiyel risklerden fazladır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
BioNTech aşısı olan anneler bebeklerini emzirmeye devam edebilir mi?
Kesinlikle evet. BioNTech aşısı olan anneler bebeklerini emzirmeye devam edebilirler. Hatta aşıyla oluşan antikorlar anne sütü aracılığıyla bebeğe geçerek onu da koruyabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,060 göst.
27 Kasım 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Papatym35 (485 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 307 göst.
30 Ağustos 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Beyzaela (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 976 göst.
0 oy
4 cevap 486 göst.
5 Nisan 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yeşimatac (51 puan) tarafından soruldu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...