Bebek Maması Az İçiyor, İştahsızlık ve Ek Gıda Sorunları Nasıl Çözülür?

0 oy
450 göst.
11 Ağustos 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (18 puan) tarafından soruldu
Mama yı 150 cc içiyor 3 yada 4 öğün yapamıyoruz normalde 200 civarı içmesi gerek 3 yada 4 öğün de ama bölük bölük içiyor zaten iştahı da yok doğru düzgün ek gıda yediremiyorum meyve yiyor hep napıcam fikir verin 
Bebek Ayı 10 aylık

2 Cevaplar

0 oy
11 Ağustos 2021 (847 puan) tarafından cevaplandı
Etbfelan yemiyor mu canim meyve şekerli ya belki ondan yiyordur kucuk kucuk köfteler dene çorbalar dene belkinsever bi de acken ver ek gıdayı 
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2021 (18 puan) tarafından cevaplandı
Açken veriyorum hep Bi türlü yemiyor elimle veriyorum Haşlanmış patates onu yiyor biraz  yada makarna başka bir şey yediremiyorum  sürekli teklif ediyorum biz yemek yerken Bi iki lokma alıyo başka yok üst dişlerin yanları belirginleşti ama patlamadı Bi türlü o yüzden de yemiyo diye düşünüyorum 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek maması az içiyor, iştahsızlık normal mi?
Bebek maması az içiyor ve iştahsızlık gözlemleniyorsa, öncelikle bebeğin genel sağlık durumunu gözlemlemek önemlidir. Eğer bebek keyifliyse, kilo alımı normalse ve genel olarak sağlıklıyorsa, bu durum geçici olabilir. Ancak, iştahsızlık devam ederse veya başka belirtiler varsa mutlaka bir çocuk doktoruna danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
150 cc mama 5 öğün olur mu, kaç cc içmeli?
Bebeklerin mama ihtiyacı yaşa ve gelişimine göre değişir. Normalde 150 cc mama 5 öğün yerine, 200 cc civarında 3-4 öğün şeklinde daha verimli olabilir. Bebeklerin günlük ortalama mama tüketimi ve öğün sayısı hakkında detaylı bilgi için doktorunuza başvurmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ek gıda reddediyor, meyve yiyor sadece ne yapmalı?
Ek gıda reddedip sadece meyve yemesi, bebeğin tat duyusunun geliştiğini ve belirli tatlara yöneldiğini gösterebilir. Bu durumda, meyve pürelerini diğer sebze püreleriyle karıştırarak veya sevdiği meyveleri ek gıdalarla birleştirerek sunmayı deneyebilirsiniz. Sabırlı olmak ve farklı tatları tekrar tekrar denemek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek mama öğünlerini bölük bölük içiyor, sebebi ne olabilir?
Bebek mama öğünlerini bölük bölük içmesinin birkaç nedeni olabilir: gaz sancısı, diş çıkarma süreci, burun tıkanıklığı veya sadece yorgunluk. Her öğünde az miktarda içmesi ve dinlenmesi, bu durumun geçici olabileceğine işaret edebilir. Eğer endişeniz varsa doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğimin iştahsızlığı için ne gibi önerilerde bulunabilirsiniz?
Bebeğinizin iştahsızlığı için öncelikle öğünleri daha sık ama daha az miktarda yapmayı deneyebilirsiniz. Ek gıdaları oyun ve etkileşimle daha cazip hale getirebilir, doktorunuzun önerdiği vitamin ve mineral takviyelerini düşünebilirsiniz. Asla zorla yedirmemeye özen gösterin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...