Bebek Kordonu Kanıyor Mu? Neden Olur, Ne Yapmalı?

0 oy
1,273 göst.
5 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (189 puan) tarafından soruldu

Bu kadar kanamasından bişey olur mu neden kanıyor ?

image

20 Cevaplar

0 oy
5 Aralık 2021 (28 puan) tarafından cevaplandı
Doktara götürsen iyi olur cnm kaç günlük 
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından yorumlandı
5 günlük daha
-Reklam-
0 oy
5 Aralık 2021 (436 puan) tarafından cevaplandı
Canım öncelikle telaş yapma 3,4 damla kanadıysa sorun olmaz daha fazla kanamaya devam ederse hastaneye getir demişti doktor bizede olmuştu geçmiş olsun inşallah geçer 
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından yorumlandı
Baticon sürsem canı yanar mı ki acaba
5 Aralık 2021 (436 puan) tarafından yorumlandı
Bize oksijenli suyla etrafını temizleyin denmişti tam bagın üstüne değil ama okadar dezenfekte amaçlı zaten ertesi günlerde geçti
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından yorumlandı
Üstüne bulaşan kanı gördün dimi bu kadarı normal mi sizinde bu kadar kanadı mı
5 Aralık 2021 (436 puan) tarafından yorumlandı
Öyle bişeydi canım sen için rahat etmesi için doktor telefonu varsa resim atın sorun bizde öyle yapmıstık
0 oy
5 Aralık 2021 (24 puan) tarafından cevaplandı
Bnce bi görür cnm , acik kalmis olabilir enfeksiyon kapmasın yazik , geçmiş olsn
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından yorumlandı
Batikon sürsem yanar mı ki acaba canı
5 Aralık 2021 (265 puan) tarafından yorumlandı
Yanmaz önceden doğum da erken düşsün diye dokturlar verirdiler batikan la alkol verirdiler şimdi vermiyorlar çok geçmiş olsun dikkat et acaba bezlerken mi oldu
0 oy
5 Aralık 2021 (67 puan) tarafından cevaplandı
Benim kızımın böyle olmuştu göbeğinden iğne yapmışlardı kuruması için
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından yorumlandı
Baticon sürsem mi ki mikrop kapmaması için
5 Aralık 2021 (28 puan) tarafından yorumlandı
Batikon yakar cnm göbek bağı bakım ürünü var ondan al
0 oy
5 Aralık 2021 (59 puan) tarafından cevaplandı
Bence doktora götür canım enfeksiyon kapmasın dikkat et. 
0 oy
5 Aralık 2021 (15 puan) tarafından cevaplandı
Doktora götür canım istersen bizimki de göbeği düştükten sonra çok az kan geliyordu kuruyordu düşüyordu 2 gun oyle oldu aile hekimim böyle olursa devam ederse doktora götür dedi 3. Gün biraz fazlaydı götürdüm kan aldı bakti sorun olmadığını söyledi içim rahat etti. Göbeğinden pis koku geliyormu bide canım ona bak. Ama telaş yapma önemli birsey değil doktorumuzda aile hekimimizde dedi. Bazı çocukların kordonu kalin oluyormuş onun içinde geliyormuş 
0 oy
5 Aralık 2021 (32 puan) tarafından cevaplandı
Götür canim doktora bizimde ayniydi kordon dustukten sonra kanama yapti bide gobek bagi enfeksiyon kapmisti 10 gun hastanede yatirdilar çıktıktan sonra cocuk cerrahisine götürdüm kanama için gümüş nitratla yaktilar acisiz bisey ama goturmen lazım
0 oy
5 Aralık 2021 (325 puan) tarafından cevaplandı
Doktora götürün bence doğumda yapılan iğneden yapılabilir
0 oy
5 Aralık 2021 (158 puan) tarafından cevaplandı
Canım doktora götürün mutlaka Allah göstermesin enfeksiyon kapabilir
0 oy
5 Aralık 2021 (73 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğimin de kordonu düştükten sonra leke gibi kan gelmişti bu kan bana fazla geldi imkanın varsa eğer doktora gidin acilde olur.
0 oy
5 Aralık 2021 (144 puan) tarafından cevaplandı
Çok kanamis.doktora götür iyi bağlanmamış olabilir.
0 oy
5 Aralık 2021 (189 puan) tarafından cevaplandı
Hekime başvurmalısın canım normal değil gibi
0 oy
5 Aralık 2021 (427 puan) tarafından cevaplandı
Canım bezi kökünü oynatıyor sanırsam normal değil bence göbek oyuntulu bezler tam gobek bağının dibine değiyor kucağa alırken vs de oynatıyor kökünü büyük ihtimal göbeğini kapatan bez kullan kapat bezin onu ile bagcigi da sıkı yapıştır sıkmaz korkma karnını esneklik kalıyor bizim ki 7 günlükken kurudu dustu 
0 oy
5 Aralık 2021 (333 puan) tarafından cevaplandı
Normal değil bu kadar kanaması
0 oy
5 Aralık 2021 (54 puan) tarafından cevaplandı
Sıkıntı yok canım bizim göbek düştükten sonra kanama vardı Dr goturduk k vitamini iğnesi yaptı kanama kesildi
0 oy
5 Aralık 2021 (32 puan) tarafından cevaplandı
Aynı şeyi bende yaşadım enfeksiyon gibi duruyor ıslak bırakma o bölgeyi sprey gibi bisey vermişlerdir onu düzenli şekilde altına üstüne her tarafına güzelce sık benim bebeğimin göbeği zor düştü bide surekli kanqdi enfeksiyon oldu koku falan vardi aynısı gibi duruyor doktora Bi git gene benim doktorum düşmesini bekledi düştükten sonra da göbeğini yaktı ondan sonra geçmişti  ama ıslak bırakma gene ben banyo yaptırmadı yaptirma dediydi doktor düşene kadar da yaptırmadım yaptirscaksan da xok dikkatli ol derim ıslak kalmasın 
0 oy
5 Aralık 2021 (10 puan) tarafından cevaplandı
Benm oğlumun da çok kanamıştı kabızdı sürekli ukınmaktan daha fazla kanadı hastaneye götürdük k vitamini iğnesi vurdular kuruyana kadar banyo yaptırmadık geçti
0 oy
5 Aralık 2021 (472 puan) tarafından cevaplandı
Bi doktora gotur istersen enfeksiyon kapmis olabilir bu kadar kanamasi normal degil 5. Gunde ilk gun olsa neyse bizim 6. Gunde gobegimiz dusmutu
0 oy
5 Aralık 2021 (298 puan) tarafından cevaplandı
Tatlım doktora götürmen lazım normal değil gibi. Bizde bundan çok çektik sen git enfeksiyon kapmasin nolur nolmaz
0 oy
5 Aralık 2021 (37 puan) tarafından cevaplandı
Bizimde böyle olmuştu doktora götürdük k vitamini aşısı yapinca geçti hemen bence sende götür çünkü bu kan benim gözüme fazla geldi bizimki bu kadar kanamamisti

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek kordonu neden kanar ve ne kadar normaldir?
Bebek kordonunun kanaması genellikle göbek bağının düşme sürecinin doğal bir parçasıdır. Kordon düştükten sonra hafif bir sızıntı veya birkaç damla kanama normal kabul edilir. Ancak aşırı veya durmayan kanama tıbbi müdahale gerektirebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde göbek bağından kan gelmesi ciddi bir durum mudur?
Göbek bağından gelen hafif ve kısa süreli kanama genellikle ciddi değildir. Ancak kanama yoğunsa, durmuyorsa veya enfeksiyon belirtileri (kızarıklık, şişlik, kötü koku) varsa, acil bir sağlık profesyoneline başvurmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğimin kordonu kanarsa ne yapmalıyım?
Öncelikle sakin olun. Hafif kanama durumunda, temiz bir gazlı bezle nazikçe bastırarak kanamayı durdurmayı deneyin. Kanamayı durduramıyorsanız veya miktarından endişe ediyorsanız, bebeğinizin doktoruyla veya bir sağlık kuruluşuyla iletişime geçin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göbek bağı düştükten sonra kanama ne kadar sürer?
Göbek bağı düştükten sonra genellikle 1-2 gün içinde hafif bir sızıntı veya birkaç damla kanama görülebilir. Bu durum genelde kendiliğinden durur. Eğer kanama daha uzun sürerse veya artarsa doktora danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kordonu kanamasına evde hangi doğal yöntemler uygulanabilir?
Göbek bağı kanaması için özel bir evde uygulanacak 'doğal tedavi' yöntemi önerilmez. Enfeksiyon riskini artırabilecek her türlü maddeyi kordona uygulamaktan kaçının. Temiz tutmak ve doktor tavsiyelerine uymak en doğru yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 246 göst.
0 oy
7 cevap 1,531 göst.
0 oy
9 cevap 686 göst.
3 Mayıs 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Huriyenur kızılhan (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,724 göst.

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...