Bebeklerde Ocean D Vitamini 1000 IU: Riskler ve Dozlar?

0 oy
1,075 göst.
19 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (145 puan) tarafından soruldu

Eczaci 1000 lik d vitamini vermiş 2 haftadır falan kullanıyordum gün de 1 damla . Kardeşimin de bebeği var o 400 lük kullanıyormuş.  Sonra internetten baktım benim kullandigim 11 yaş üstü yazıyor.  Bir zararı olur mu bebeğime:( ya da bebeklerde de kullanılabiliyor da eczaci o yüzden mi verdi ki diyorum yarın soracağız ama kullananlar kaçlık kullanıyor söyleyebilir mi? Bebeğim 50 günlük. 

imagefotoğrafını da koydum vitaminin

Bebek Ayı 50 günlük

8 Cevaplar

0 oy
19 Aralık 2021 (12 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 7 aylık 400 luk kullanıyoruz doktor 400 luk yeterli demişti sizinki yuksekmis bilemedim
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2021 (8 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 6 aylık biz de 400 lük kullanıyoruz 1 fısı 4 damlaya denk geliyor. Bir an önce eczacınıza danışın yanlışlıkla vermiştir herhalde 
19 Aralık 2021 (347 puan) tarafından yorumlandı
1 fısı 3 damla
20 Aralık 2021 (8 puan) tarafından yorumlandı
Eczacı bize 4 damlaya denk geldiğini söylemişti bilemiyorum belki de 3 tür
20 Aralık 2021 (347 puan) tarafından yorumlandı
Kutunun ustunde üç yazıyor onun için dedim
20 Aralık 2021 (8 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkür ederim
0 oy
19 Aralık 2021 (324 puan) tarafından cevaplandı
6 aylık bizde 400'lü kullanıyoruz
0 oy
19 Aralık 2021 (49 puan) tarafından cevaplandı
Bizde 400 lük kullanıyoruz
0 oy
19 Aralık 2021 (96 puan) tarafından cevaplandı
400lük olanı bebeğimiz için 1000lik olanı da kendimiz için kullanıyoruz. d vitamini eksigimiz yok ama kış oldugu icin güneş ışığı alamıyoruz ve kapalıyım o yuzden degerlerimin düsmemesi icin kullaniyorum bence sizdekini siz kullanın bebeğiniz için 400lük olanı alın. çünkü çocuklara bile 600lük verilir 1000lik olan yetişkinler için. ama şöyle bi durum var biz 1 damla degil 3 damla veriyoruz bebeğimize aklınızda bulunsun. eğer sprey başlıkla verecekseniz 1 fis damlalikla verecekseniz 3 damla olarak kullanın 400lüğü.
0 oy
19 Aralık 2021 (533 puan) tarafından cevaplandı
Benim bebeğim 7 aylık 400 lük olanı kullanıyorum. Kızım 10 yaşında eczacı kızımada 600 olanı tavsiye etti. Kızımda 600 lük olanı kullanıyorum
0 oy
19 Aralık 2021 (9,848 puan) tarafından cevaplandı
Bunu mutlaka cocuk doktoruna danisin. 1 yas alti icin 400 iu kullaniliyor. Doktorunuz gerek gorurse kan tahliliyle d vitamini olcumu yapar. Ona gore bir sey söyler. Buradan ezbere bir sey soylemek dogru olmaz.
0 oy
19 Aralık 2021 (208 puan) tarafından cevaplandı
400luk kullanıyorum canım 74 günlük bebeğim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde Ocean D vitamini 1000 IU kullanımı güvenli midir?
Bebeklerde Ocean D vitamini 1000 IU kullanımı, doktor tavsiyesi olmadan önerilmez. Eczacınızın 1000 IU'luk vitamin önermesi, bebeğinizin özel ihtiyacına yönelik bir karar olabilir. Ancak genellikle 400 IU bebekler için standart doz olarak bilinir. Bebeğinizin yaşına ve kilosuna göre doz ayarlaması önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ocean D vitamini 1000 IU'nun bebeklerde yan etkileri nelerdir?
Ocean D vitamini 1000 IU'nun bebeklerde aşırı kullanımı D vitamini zehirlenmesine yol açabilir. Bu durum; kusma, iştahsızlık, kilo kaybı, kabızlık, aşırı susama, sık idrara çıkma gibi belirtilerle kendini gösterebilir. Bu nedenle doktor tavsiyesi olmadan yüksek doz D vitamini kullanmaktan kaçınılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebekler için Ocean D vitamini kaçlık olmalıdır?
Bebekler için Ocean D vitamini dozu genellikle 400 IU olarak önerilir. Ancak bu durum bebeğin yaşına, kilosuna, beslenme şekline ve doktorun değerlendirmesine göre değişiklik gösterebilir. Kardeşinizin bebeğinin 400 IU kullanması standart bir doz olduğunu düşündürmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
50 günlük bebeğim için Ocean D vitamini dozu ne olmalı?
50 günlük bir bebek için Ocean D vitamini dozu genellikle 400 IU'dur. Ancak eczacınızın 1000 IU önermesi, bebeğinizin özel bir durumu veya eksikliği olabileceğine işaret edebilir. En doğru bilgiyi almak için mutlaka doktorunuza danışmanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ocean D vitamini etiketindeki 11 yaş üstü ibaresi bebekler için ne anlama gelir?
Ocean D vitamini etiketindeki '11 yaş üstü' ibaresi, o ürünün standart olarak 11 yaş ve üzeri bireyler için formüle edildiğini gösterir. Bebekler için özel olarak üretilmiş veya farklı dozajlarda sunulan ürünler bulunmaktadır. Bu nedenle etiket bilgilerini dikkatle okumak ve doktorunuza danışmak kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 822 göst.
0 oy
4 cevap 565 göst.
13 Temmuz 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde MinnieMouse (1,267 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 505 göst.
6 Mayıs 2024 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde 2erkekannesiii (954 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 592 göst.

1,512,824 soru

24,674,387 cevap

367,447 kullanıcı

...