3 Aylık Bebek Emme Sıklığı ve Kaka Durumu Normal mi?

0 oy
145 göst.
27 Aralık 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (523 puan) tarafından soruldu
İlk bebeğim bilmiyorum Hanımlar lütfen okur musunuz. Bir kaç sorum olacak lütfen yanıtlar misiniz

1. 3 ay 10 günlük kızım sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi çok şükür. Artık 3-4 saatte bir emiyor gece hatta bazen 5 saati buluyor gündüz sık emzirmeye çalışıyorum elimden geldiğince ama emmiyor sık sık. Normal mi bu süre ?

2. Kolik bir bebek gazla birlikte her emmeden sonra kaka yapıyor cıvık günde 4-5 kere kaka yapmış oluyor gazla beraber bu normal mi?

3. Bezinde önceden çiş yaptığında mavi gösterge tam dolardı şimdi yarım dolmuş oluyor çişi azaldı sanırım günde 4-5 kere çiş yapıyor ama tam dolu dolu değil bezi normal mi ?

Endiseleniyorum Hanımlar cevaplayanlardan Allah razı olsun Rabbim hepimizin evlatlarını esirgesin.
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

3 aylık bebek emme sıklığı ne kadar olmalı?
3 aylık bebeklerde emme sıklığı genellikle 3-4 saatte bir olsa da, bazı bebekler 5 saate kadar uzayabilir. Gündüz sık emzirmeye çalışmak önemlidir. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse ve genel durumu normalse bu süreler genellikle normal kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kolik bebeklerde günde kaç kez kaka normaldir?
Kolik bebeklerde gaz sancısıyla birlikte her emmeden sonra cıvık kaka yapmak ve günde 4-5 kez kaka yapmak sıkça görülen bir durumdur. Bu, sindirim sisteminin henüz olgunlaşmamış olmasından kaynaklanabilir. Bebeğinizin genel sağlığı iyiyse ve kilo alımı normalse bu durum genellikle endişe verici değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 aylık bebek bezi çiş göstergesi neden yarım doluyor?
Bebeğinizin çiş göstergesinin yarım dolması, çiş miktarının azaldığı anlamına gelmez. Bebek bezi teknolojisindeki farklılıklar veya bebeğin çiş yapma şekli bu duruma neden olabilir. Günde 4-5 kez çiş yapması ve bezinin ıslanması yeterlidir. Önemli olan kilo alımının iyi olmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anne sütü alan 3 aylık bebekte emme sıklığı azalır mı?
Evet, anne sütü alan 3 aylık bebeklerde emme sıklığı zamanla azalabilir. Bebekler geliştikçe daha etkili emmeye başlar ve daha uzun süre tok kalabilirler. Gece 5 saate kadar emmeme veya gündüz 3-4 saatte bir emme bu dönemde normal olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 aylık kolik bebekte gaz ve kaka sıklığı ne zaman normal sayılır?
3 aylık kolik bebeklerde gazla birlikte günde 4-5 kez cıvık kaka yapması normal kabul edilebilir. Bu durum genellikle sindirim sisteminin gelişimine bağlıdır. Bebeğinizin keyifli olduğu, kilo aldığını ve genel olarak iyi göründüğü sürece bu durum endişe verici olmayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...