9 Aylık Bebek Kaç Kilo Olmalı? Kilo Takibi ve Gelişim

0 oy
911 göst.
31 Ocak 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (322 puan) tarafından soruldu
Sorum yukarda kızlar benim kızım 9 aylık olmasına 1 hafta var 10 kilo şuan. Fazla mı? Sizinkiler kaç kilo 
Bebek Ayı 9

7 Cevaplar

+5 oy
31 Ocak 2022 (1,497 puan) tarafından cevaplandı
Şu bebeği iyi kilo olan anneler yapayın artık burada çok kötü durumda olan anneler var durduk yere canını sıkmayın. Herkes bilir çocuğunun kilosunu iyimi kötü mü diye. 

Allah rızası için yapmayın.....
-Reklam-
+4 oy
31 Ocak 2022 (54 puan) tarafından cevaplandı
Bu tarz soruları gördükçe canım sıkılıyor ne duymak istiyorsunuz kilonuzn iyi veya kötü olduğunu zaten biliyorsunuz.9 aylık değil 12 aylık benim bebem ve 7 kilo iyimi sizce desem ne fayda elimden hiç birşey gelmiyor kilo almıyor
31 Ocak 2022 (687 puan) tarafından yorumlandı
Sıkma canını canım. Bazı bebekler yesede kilo alamıyor bünyeyle alakalı sanırım. Benim kızımda 5 yaşında 17 kilo denemediğim şey kalmadı. Doktor genetik dedi bende kendimi bildim bileli hep zayıftım.
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Hanımefendi bence çocuğunuzun kilosundan Daha önemli olan şey sağlığı. Bu soruyu sorma nedenim de çocuğumun kilosu iyi mi demek değil aslında. İlk çocuğum bilmiyorum birkaç kişi fazla fazla dedi ben de o yüzden geneli nasıl öğrenmek istedim. Fazla olup sağlık sorunları yaşar mı acaba diye düşündüm. Ama yine de sizin uzulmenize neden olduysa kusura bakmayın. Evlatlarımız hassas noktamız. Önce sağlıklı olsunlar sonra da normal kilolarda olsunlar inşallah sıkmayın canınızı :)
31 Ocak 2022 (54 puan) tarafından yorumlandı
Estağfurullah teşekkür ediyorum nazikce cvbiniz dan dolayı benim bebemi gören çok küçük çok zayıf dedikçe cnim sıkılıyor kimseye gitmiyorum çıkmıyorum burda da okuyunca dediim benimki 1 yaşında hâlâ da 7 kilo çok üzülüyorum minicik hiç büyümüyor mama meme hiç birşey yemedi ek gıdalarla beslemeye çalışıyorm
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Olsun Canini sıkma cnm önemli olan kilosu değil sağlığı diye biliyorum. Bnm bu soruyu sorma nedenim de kilo fazlalığı olursa sağlık sorunu yaşar mı bu takıldı aklıma. Eğer saglikliysa bebişin hiç önemli değil sen her yemekten her vitaminden vermeye çalış çocuğuna. Bak emmedi mama meme diyorsun. Mama yiyen meme emen bebeğe kilo aldırmak kolay. Senin emeğin daha fazla. Üzme kendini buyudukce kilo olarak toparlayacaktir o.
+1 oy
31 Ocak 2022 (992 puan) tarafından cevaplandı
Bence admin şu kilo kıyaslama sorularına el atmalı. Yasaklanmalı bu sorular. Başkalarının bebeklerinin kilolarını öğrenince elinize ne geçecekki. Sonuçta sizin bebeğinizin kilosu gayet iyi ve sizde iyi olduğunu biliyorsunuz 
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Hanımefendi kilosunun iyi olduğunu biliyorum. Acaba fazla mı zararı olur mu diye merak ettim çevremden birkac kişi fazla fazla dedi. Eğer çok görmek istemiyorsaniz posta yazmadan ,yargilamadan geçebilirsiniz. Bu kadar basit.
31 Ocak 2022 (992 puan) tarafından yorumlandı
Benim bebeğimin kilosu normal fakat kilosu az olupta bunları okuyup üzülenler oluyo. Çevrenizdekiler fazla diyorsa doktorunuza kilosu fazlamı diye sorabilirsiniz. Burdakilere sizinkiler kaç kilo diyeceğinze
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Doktora da sordum tombik bebek dedi. Diğer yaşıt bebekleri merak ettim. Bunu sorup sormayacagimi size sormam gerektigini düşünmüyorum.
+1 oy
31 Ocak 2022 (80 puan) tarafından cevaplandı
Alt üstü  bir soru sordu iyi veya kötü deyip geçmek varken niye o kadar abartılıyor sonuçta herkes paylaşıyor bebeği kilo almayan da var alanda var kilosu iyi olan bebeklerin annelerinden ne yedirdin  neyi öneriyon diye fikir alışverişi de yapılır yani değil mi ben hhic kötü görmüyom bu tür soruları aksine fikir alışverişine açık bir soru sadece yanlış değerlendiriliyor herkes tuturmus eee söylesek ne olacak ee o üzülür bu üzülür . İlk çocuğu olupta bilmeyen endişelenen bir sürü anne var sadece sizden normal olup olmasını sordu benimde ilk çocuk o kadar endişelendim korktum konular vardı ki hepsini burda öğrendim. Maşallah cnm ❤️
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Teşekkür ediyorum cnm kesinlikle tecrübem yok ilk cocugum buradan öğrenmek istedim kilosu zararı olacak kadar fazla mı diye bunun için de karşılaştırmak istedim linç yedim :) canları sağ olsun
0 oy
31 Ocak 2022 (157 puan) tarafından cevaplandı
Benim oğlum 9 aylık 8kilo 400 gram . Sizin gayet iyi
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Ek gıdadan sonra biraz fazla kilo almaya başladı o yüzden çok çok fazla olsun da istemedim kilosu geneli merak ettim :)
31 Ocak 2022 (45 puan) tarafından yorumlandı
Ek gıda ne veriyorsun
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Kontrollu vermeye çalışıyorum kilosu çok artmasin diye. Aslında bakıldığında normal bebek duruyor ama çevremdekiler biraz fazla dediği için doktor da tombik biraz dediği iicn. Yoksa masallah yemeyi seven bir bebek cnm . Sabah yumurta lor ekmek pekmez veriyorum. Öğlen bebe bisküvisi muz pekmez. Akşam da kıymalı tarhana yoğurt ya da herhangi bir yemek sulu köfte olur ya da brokoli ya da pırasa gibi yine yanına yoğurt veriyorum cnm bir gün bu şekilde geçiyor.
1 Şubat 2022 (45 puan) tarafından yorumlandı
Benim kızım hiç bişey yemio 5.5 aylık 5.5 kilo ne yaptıysam yemio emzik sadece emio çok zayıf gelişmio diolar
1 Şubat 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Ek gıda için erken değil mi cnm ben 6 aylıkken geçtim
0 oy
31 Ocak 2022 (1,841 puan) tarafından cevaplandı
9.5 kg falandır sanırım
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Maşallah cnm
0 oy
31 Ocak 2022 (75 puan) tarafından cevaplandı
Bende hiç anlamıyorun bunları ya altarafı kilosu nasıl zararı varmı diyor kadın niye bukadar üstüne geliyorlar ki hoşunuza gitmiyorsa yazmayın çıkın neden giriyorsunuz hanımlar 
31 Ocak 2022 (322 puan) tarafından yorumlandı
Kesinlikle katılıyorum. Burası zaten bu amaçla kullanılan bir platform değil mi. Ben bilgi almak için buradayım ama bazıları linclemek için burada sanırım
31 Ocak 2022 (75 puan) tarafından yorumlandı
Mesela soruyu ilk gördüğümde kızım şuan 3 aylık 2 gün önce 5.750 gramdı görünce aaa bakayım kızım 9 aylıkken. Kaç kilo civarı olur diye giridm Bi okudum maşşlah herkes hemen linçlemiş ne kadar da saçma insanlar var bu arada kızım korona geçirir 2 gündür çok hasta ateş öksürük falan var ilaç felan yazdı Dr kullandık iyi şimdi umarım kilo kaybetmez kuzum bnm ya :(

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

9 aylık bebek kaç kilo olmalı? Kızım 10 kilo, normal mi?
9 aylık bebeklerde kilo ortalaması kız bebekler için 7.8 kg ile 9.2 kg arasındadır. Kızınızın 10 kilo olması, ortalamanın biraz üzerinde olsa da genellikle endişe edilecek bir durum değildir. Bebeklerin gelişiminde bireysel farklılıklar görülebilir. Eğer doktorunuz özel bir endişe belirtmediyse, endişelenmenize gerek yok.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
9 aylık bebek kilo alımı için neler yapılabilir?
9 aylık bebeklerde kilo alımını desteklemek için öncelikle beslenmesine odaklanılmalıdır. Ek gıdalara geçiş yapıldıysa, besin değeri yüksek gıdalar (yoğurt, peynir, yumurta sarısı, meyve püreleri, sebze çorbaları) sunulabilir. Anne sütü veya formül mama alımına devam edilirken, öğün aralarında sağlıklı atıştırmalıklar verilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde kilo takibi neden önemlidir?
Bebeklerde kilo takibi, genel sağlık ve gelişim durumunu anlamak için kritik öneme sahiptir. Kilodaki ani değişimler, beslenme sorunlarına, sindirim problemlerine veya altta yatan tıbbi durumlara işaret edebilir. Düzenli kilo takibi, büyüme eğrisinde sapmaların erken tespitini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
9 aylık bebekler için ideal boy ve kilo aralığı nedir?
9 aylık kız bebekler için ideal kilo aralığı genellikle 7.8 kg ile 9.2 kg arasında, ideal boy ise 69.7 cm ile 72.5 cm arasındadır. Erkek bebekler için bu değerler biraz daha yüksektir. Ancak bu değerler sadece birer ortalamadır ve her bebeğin gelişimi farklıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde kilo fazlalığı veya azlığı nasıl anlaşılır?
Bebeklerde kilo fazlalığı veya azlığı, doktorlar tarafından büyüme eğrileri kullanılarak belirlenir. Bebeğin yaşına ve cinsiyetine göre belirli persentil aralıklarının dışında kalan kilolar, doktor tarafından değerlendirilir. Ebeveynlerin evde kendi başına teşhis koyması önerilmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 276 göst.
0 oy
1 cevap 651 göst.
0 oy
5 cevap 1,103 göst.
0 oy
9 cevap 1,169 göst.

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...