Bebek Hastaneye Yattı: Acil Durumda Ne Yapmalı?

0 oy
1,465 göst.
1 Şubat 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (44 puan) tarafından soruldu
Bebeğim önce emmesi azaldı 1 ay once bogaz kzirkligi denildi hep spreydi filan meme reddi atak filan sandm bende gun gum daha cok artti gotrdgmde hep biseyi yok dediler 1 bucuk hafta once dinmeyen ates beslenme sorunj yasdik tahlilde yine bisey yok dediler bu cuma yine 4 gun dinmeyen ates kusma beslenenememe tikaniklik hirilti oksuruk kotu sekilde artk hastanede sitem ettim idar yolu enfeksiyinu denildi ine tedavisi verdiler ama kotulesirse getr dediler eve gotrdm yine ayni seyler hastaneye gotrdm tekrar kan alcagz dediler birakmadm daha birgun once dedinz ve eve gonderyrsnz dedm yatrmadlr hemen bugun baska hastaneye gtrdm cocugama hava verdiler cok tikanik beslemiyor filim cektiler akciğer enfeksiyonuda cikti suan serumla besleniyor cok tikank oksuruyor bogazlari sis goz enfeksiyonuda geciyor daha once bu tedaviler yapilsaydi bu kadar kotu olmucakti belki bebegim Allahım butün hastalara şifa gondersin cok uzuluyorum besleyemiyorum bebegimi emmiyor dunden beri bir defa bugun emdi azck dun gece ve sabah biraz emmedigi gibi kustu 2 gundur serumla duruyor anneler bu sekilde nasil olcak emmeyi unutrmu cok uzuluyorum aglamaktan perisan oldum benim durumumda yasyanlar oldumu nasil dayandnz dualarınizi bekliyorum anneler

19 Cevaplar

+1 oy
1 Şubat 2022 (544 puan) tarafından cevaplandı
Ah yavrum benim aynı şeyleri yaşadım aynısı şuan icim parçalandı. Bebeğim 40 günlüktü sadece bı kuru öksürüğü vardı ve bir kere oksurdu dert ettim götürdüm devlet Hastanesi'ne randevusuz bakamayiz dediler sabahın köründe gelmişim hastalık bu ne randevusu dedim zar zor muayene ettirdim, doktor üstün körü baktı sırtını filan dinledi kan tahlili ve röntgen istedi gittik hallettik öğleden sonra sonuçlarda kanda enfeksiyon çıkmış yatış verdi serum verdiler öyle 3 gün geçirdik sabahına doktor geldi iyileşmiş dedi ne kan alındı ne bişey yalandan. Bende hayır öksürüğü arttı dedim madem arttı kalın o zaman geçene kadar dedi o gece yavrum ne beni emdi ne gözlerini açtı hemşireler desen damar yolu bulamaz elleri ayakları hep delik deşik mahvoldu ondan sonra emmeyi bıraktı oksurmekten ağlıyordu artık hemşire çağırıyorum ilgilenmiyor o sabah doktor geldi her şeyi anlattım bı telaş yaptı enfeksiyon cigerlerine bulaşmış Allah kahretsin onları mahvoldu benim kızım kimse ilgilenmedi çıktım özele gittim hemen buhar tedavisi başlattılar beslenmeyi kestiler serum verdiler sadece bı hafta da düzeldi Allah'ıma şükür bı hafta sonrasında beni emzirmeye çağırdılar öyle masumdu ki sessiz sakin beni emdi çok şaşırdım unutur istemez sanmıştım o kadar sevinmiştim ki şimdi 4. Ayına girecek çok şükür hiç bı sorunu yok. Canını sıkma çabuk hastalanıyorlar ama hemende toparliyorlar Rabbim hepsini korusun inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2022 (120 puan) tarafından cevaplandı
Rabbim ya şafinin yüzü suyu hürmetine şifa versin inşallah canım Allahım tez zamanda sağlıklı bir şekilde hastaneden çıkmayı nasip etsin :(
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Aminn Allah bin kere razı olsun
1 Şubat 2022 (120 puan) tarafından yorumlandı
Senden de canım
0 oy
1 Şubat 2022 (264 puan) tarafından cevaplandı
Rabbim Safi ismiyle sifa versin insallah bi an önce sağlığına kavuşsun 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah razı olsun dualrnzı eksik etmeyin
0 oy
1 Şubat 2022 (861 puan) tarafından cevaplandı
Emmeyi unutmaz canım hatta özler memeyi Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Çok sagolsn canm aminn dualarnızı eksin etmeyin Allah razı olsun
1 Şubat 2022 (861 puan) tarafından yorumlandı
Tabi ki ederim canım sonucu bize de bildir
0 oy
1 Şubat 2022 (1,161 puan) tarafından cevaplandı
İşte bu yüzden bebeğimin burnudna aksa hemen antibiyotik kullanıyorum çünkü kullanmamak için çok direndim ama drlara anlatamadım sonra böyle enfeksiyona dönüyor . Acil şifalar diliyorum inşallah hayırlısıyla iyi olur bebeginiz
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Evet 1 ay once yaplysdi bu kadar kotuye gitmicekti neler cekiyorum uzuntuden artk kahroluyorum bebegimi boyle gornce bu kadar kotulesmesini bekliyor  bazi hastaneler Rabbim butun hastalara sifa versn benm bebegimede Allah razi olsun
0 oy
1 Şubat 2022 (74 puan) tarafından cevaplandı
Allah yardımcın olsun en kısa zamanda grcer insallah
0 oy
1 Şubat 2022 (102 puan) tarafından cevaplandı
Çok geçmiş olsun dualarimz sizinle kovid gecirdinizmi hiç kovidden sonra bebeklerde mis c sendromu gelisebiliyor 
1 Şubat 2022 (102 puan) tarafından yorumlandı
İstanbul da iseniz çam sakura hastanesi tercih edebilirsiniz
0 oy
1 Şubat 2022 (247 puan) tarafından cevaplandı
Allah acil şifalar versin hemen iyileşsin kuzucuk çıksın turp gibi emsin emsin büyüsün ins her şey çok güzel olsun karşısına iyi insanlar çıksın ins kuzunun 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah bin kere razı olsun dualrınız icin cok tesekkur ederim
0 oy
1 Şubat 2022 (85 puan) tarafından cevaplandı
Rabbim şifa versin inşallah. Tez zamanda iyileşir benim kızımda da akciğer enfeksiyonu uluştu. Ama benim kızım o iki buçuk yaşında. Hala düzelmedi. Bayadır doktor geziyorum. Şimdi de başka bir hastaneye götürücem bakalım. Orda ne yapacaklar kızım sürekli hasta ateşli boğaz gece yatarken boğuluyor sanki çok kilo verdi. Üzülmenizi anlıyorum. Bende aynı durumdayım sizinle rabbim şifa versin inşallah
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Rabbim sifa versin hastalrmiza benm bebegm 4.bucuk aylk 1 aydr ne oldugunu anlamdlr cok kotulesti artk enfeksiyon ustine enfesiyon butun hastalgi bir arada yasiyor suan baska hastaneye gotrn hemn zman kaymetmeym cok kotu durum rabbim kimseye gostermsn
0 oy
1 Şubat 2022 (352 puan) tarafından cevaplandı
Allah tez vakitte şifasını verir canım. Çok çabuk geçer gider inşallah
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Aminn Allh razı olsun çok tesekkur ederim
0 oy
1 Şubat 2022 (859 puan) tarafından cevaplandı
Allah şifa versin Allah yardımcınız olsun inşallah bı an önce iyi olur.
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah razı olsun cok tesekkur ederim
0 oy
1 Şubat 2022 (778 puan) tarafından cevaplandı
Öncelikle çok geçmiş olsun canım bende buna benzer bir durum yaşadım kusma ishal ve yüksek ateş yediği emdiği her şeyi kusuyordu tahlilleri temiz çıktı bir şey yok deyip gönderdiler özel hastaneye götürdük gaitasinda rota virüsü çıktı hastaneye yatıracaklardı damar yolu acamadilar damarları çekilmiş sıvı kaybından dönüşümlü olarak ateş düşürücülerle biraz iyi oldu sonra enterogermina verdim onlarla anca toparladı 1 hafta çok zor geçti benim bebegimde az beslendi ama artık iyi senin yapacağın bebeğini sürekli emzirmeye çalışmak canım burnunu sürekli açık tutmak burnu acılınca biraz daha iyi emer hava da iki gün içinde öksürüğünü balgamını götürür rahatlar evde tekrar öksürmeye başlarsa hakiki zeytinyağının içine 3 4 diş sarımsak ezip karıştırı bir gün buzdolabında dinlendir süz ayaklarının altına sür pamuklu çorap giydirip yatır iyi gelecektir Allah'ın izniyle tekrar çok geçmiş olsun
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Allah bin kere razı olsun Amin inşAllah cabuk atlatr 1 aydr artk ne oldugunu anladlr bebegim bu kadar enfeksyn bu kadar hastalgi bi arada yasyr bu kucuck bunyesyle cok zor gercekten Rabbim kimseye göstermsn dualrinizi eksik etmeyin
1 Şubat 2022 (778 puan) tarafından yorumlandı
Allah'ım şafi ismi yüzü suyu hürmetine şifasını verir inşaAllah
0 oy
1 Şubat 2022 (214 puan) tarafından cevaplandı
Bizde aynı şekilde hastaneye gittik bişeyi yok hafifi soğuk algınlığı denildi 2 günde çocuk acayip tıkandı çok kötü oldu akciğer filmi falan çekildi zatüre ye çevirmiş 10 gün hastane de kaldık bizde serumu bulamadılar 3 günde bir serum yeri değişti çok feci günlerdi Allah acil şifalar versin 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Aminn Rabbim kimseye göstermisn Rabbim hastalarmiza sifa versin dualrinizi eksik etmeyin
0 oy
1 Şubat 2022 (36 puan) tarafından cevaplandı
Öncelikle rabbim şafi ismiyle şifa versin. Kusması çok iyi balgamı atar merak etme emmeyi unutmaz bende bir hafta bebeğimi yatırdım hastaneye iyi oldukça beslemen için çağırırlar çok geçmiş olsun canım.
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Allah razı olsun yannda kalyrm suan 1 defa kustu sadece ve 1 kere cok az emdi 2 gundur emmiyo zaten emmesi cok azalmisti Allahım kimseye gostermisn cok zor durum sizede cok gecmis olsun Rabbim tekrarini yasatmasin dualarinizi eksik etmeyin
2 Şubat 2022 (36 puan) tarafından yorumlandı
Amin tez zamanda iyileşir inşallah
0 oy
1 Şubat 2022 (360 puan) tarafından cevaplandı
Allah şifa versin
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah razı olsun
0 oy
1 Şubat 2022 (119 puan) tarafından cevaplandı
canim rabbim sifa versin  insallah. sen annesin guclu ol ki bebegin hissetsin kisa surede iyilessin. icini ferah tut rabbine sigin. dualarim seninle.. 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah bin kere razı olsun güclu olmaya calsyrm ama bitik duruma geldm artk dayanamiyrm icim aciyo cok uzuluyrm kendimi cok yipratyrm neden diye hep ama herşey Allahtan Rabbim betrnden korusun dualarınızı eksik etmeyin
1 Şubat 2022 (119 puan) tarafından yorumlandı
yok canim sakin yipratma bu gunler de gececek. dusun her gecenin sabahi yok mu bunun da sabahi olacak. evet zor ama bu da bir imtihan ve sen bu imtihani gecmeye bak.bebeginle ilerde yasayacagin guzel gunleri hayal et. inan ilerde gulup gececeksiniz. Allah yardimcin olsun asla umudunu yitirme. bebegin anlar ona uzuldugunu hissettirme. guzel haberlerini de buraya yaz iyilesti bebegim diye. haberlerini bekliyoruz cnm sevgiyle kal.
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin iyi olsun bir an önce Allahın izniyle iyi haberlerinide yazim
0 oy
1 Şubat 2022 (101 puan) tarafından cevaplandı
Rabbim şifa versin inşallah Allah'ım evladini sana bağışlasın
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Aminn Allah bin kere razı olsun
0 oy
1 Şubat 2022 (689 puan) tarafından cevaplandı
Ay yavruma. Çok üzüldüm ya. İnsallah sifasını bulur hemen kuzucuk. Allah yardımcınız olsun sana da sabır versin. 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Amin Allah razı olsun cok tesekkur ederim
0 oy
1 Şubat 2022 (298 puan) tarafından cevaplandı
Canım benim sen güçlü durmalısın sabaha daha iyi uyanacak gör bak annesi sen sağ sürekli sütünü azalmasın çok üzücü bir durum evet ama şükür ki tedavisi var bil iki güne evine gelecek yavrun büyük bir ihmal var evet onları da Allaha havale et gene iyiki başka yere götürdün daha kötü olmadan çok geçmiş olsun 
1 Şubat 2022 (44 puan) tarafından yorumlandı
Allah bin kere razı olsun cok tesekkur ederim ben anneyim bebegime ben bakiyorum doktor da olmasam neler yasdgni ben giruyrm bebegm ben bakyrm cunku iyi olsaydi bende gotrmezdm hastaneye 2 hafta ayni hastaneye gtryrm surekli kan istyrlar o zman yatrn ya niye eve gondryrsnz film bile cekmediler idrar yolu enfeksiyonu icn atbiyotik tedvisi verdker sadece ya bebegmi beslyrmyrdm ya soylyrm yalvayrm artk biz doktor filan baska tedavisi yok yine kan alicaz artk istemedm ve ciktm iyiki baska yere getrdm akcigerinde de enfeksiyon cikti ve havada verdler evet ihmal yuzunden nerlere geldm ve bu sabah o hastaneden aglayarak bas hekimlige kadar cikmak istedm guvenlik birakmadi beni randevusuz bilim daliyla gorstm bana verdkleri cevap aglama baska hastaneye gotr o zman covid var ondanda yatrmyrlar doktorlarmz ne dedyse odur bisey diyemem doktora bana yaklasma diyor kucagmda bebekle ayakta duramyrdm ya o kadar bitik durmdaydm ki esim artk ise gitmeye gitmeye kac gundr mecbur gitti ben  o halde neler yasadm sogukta kucagmda bebegimle soyledkleri seyler ya kucagmda bebegmle neler yasdm Rabbim goruyor hepsini herkes yasattgini yasar sizde dualrinizi eksik etmeyin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde beslenme güçlüğü ve yüksek ateş belirtileri nelerdir?
Bebeklerde beslenme güçlüğü ve yüksek ateş, enfeksiyon belirtisi olabilir. Emmenin azalması, kusma, tıkanıklık ve hırıltı gibi belirtiler ciddi bir durumun habercisi olabilir. Bu belirtiler fark edildiğinde mutlaka bir sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İdrar yolu enfeksiyonu bebeklerde hangi belirtilere yol açar?
İdrar yolu enfeksiyonu bebeklerde yüksek ateş, huzursuzluk, beslenme güçlüğü, kusma ve idrar yaparken ağlama gibi belirtilere neden olabilir. Erken teşhis ve tedavi, enfeksiyonun yayılmasını önlemek için kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde akciğer enfeksiyonu belirtileri nasıl anlaşılır?
Bebeklerde akciğer enfeksiyonu belirtileri arasında öksürük (özellikle hırıltılı ve balgamlı), nefes darlığı, hızlı nefes alıp verme, beslenememe, ateş ve halsizlik yer alır. Akciğer filmi ile teşhis konulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek beslenemediğinde serum tedavisi ne kadar sürer?
Bebek beslenemediğinde serum tedavisi, bebeğin genel durumuna ve altta yatan nedene bağlı olarak değişir. Serum, vücudun sıvı ve besin ihtiyacını karşılamak için kullanılır ve bebek tekrar emmeye başlayıp iyileşene kadar devam edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde emme reddi ve beslenme sorunları nasıl aşılır?
Bebeklerde emme reddi ve beslenme sorunları genellikle altta yatan bir sağlık sorunundan kaynaklanır. Öncelikle doktor kontrolü ile tıbbi nedenler araştırılmalı ve tedavi edilmelidir. Ardından emzirme danışmanlığı ve sabırlı bir yaklaşımla bu sorunlar aşılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,275 göst.
5 Ağustos 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bilgehan (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,517 göst.
16 Kasım 2022 6+ yaş çocuklar kategorisinde Zzzzzzumraaaaaaa (156 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 820 göst.
20 Ağustos 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Dem8rel (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 846 göst.
19 Ocak 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Rabia19 (40 puan) tarafından soruldu

1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...