2 Haftalık Bebek Neden Çok Kaka Yapar? Popo Kızarıklığı Normal Mi?

0 oy
426 göst.
14 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1,325 puan) tarafından soruldu
Günde 10-12 kere emziriyorum ve her seferinde kaka yapiyor 12 kakali bezi oluyor internete normal diyor ama pek normal gelmiyor bide in8narak yapiyor su gibi yani kakasi normal kabiz degil bugun poposuda kizarmisti cisde yapiyor. Ilk bebegim böyle cok kaka yapmazdi acaba sütümü yaramiyor
Bebek Ayı 14 günlük
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevaplar

0 oy
14 Mart 2022 (585 puan) tarafından cevaplandı
Ne alaka. Birde emzirme ile bezin sayısını saymakta ne bilim
14 Mart 2022 (1,325 puan) tarafından yorumlandı
Demek istedigim her besledigimde kakasini yapiyor normalmi diye merak ettim. Saymiyorum 2-3 saate bir besleniyor ondan yola cikarak sordum
14 Mart 2022 (585 puan) tarafından yorumlandı
Kilo alımı iyiyse anormal bir durum yoksa normal canım, ki yenidoganlar ilk 3aya kadar çok sık kaka yapar ve çok sık bez degiştirilir
14 Mart 2022 (1,041 puan) tarafından yorumlandı
Aksine özellikle ilk aylarda emme süresi, emme sayısı, kaka çiş sayısı bunların hepsini not tutturuyor emzirme danışmanları. Sayarak çok iyi yapıyorsunuz. Bu uygulamada da bunların zamanını kaydedrbileceginiz bir bölüm var. İyisini yapıyorsunuz.
-Reklam-
0 oy
14 Mart 2022 (476 puan) tarafından cevaplandı
Alerji testi yaptırın belki laktoz intoleransı yada ispa inek sütü alerjisi olabilir 
14 Mart 2022 (1,325 puan) tarafından yorumlandı
Inek sütü hic icmedim sevmem teşekkür ederim
14 Mart 2022 (476 puan) tarafından yorumlandı
Peynir yoğurtta mi yemiyorsun inek sütü alerjisi sadece sütten olmuyor haberin olsun
0 oy
14 Mart 2022 (6,550 puan) tarafından cevaplandı
Günde 17 bez aldığımı biliyorum canım 2 kilo almıştı 1 ayda. 
14 Mart 2022 (1,325 puan) tarafından yorumlandı
Cok sagol cnm InsAllah kötü bisey degildir
0 oy
14 Mart 2022 (124 puan) tarafından cevaplandı
Sütüm yaramıyor olayını bi bırakın bence. Anne sütünden dahs iyi ne var ki.. Kaka durumunu doktorunuz ile görüşün en iyi yönlendirmeyi o yapar 
0 oy
14 Mart 2022 (924 puan) tarafından cevaplandı
Ishal gibi mi.. cok kaka yapmasi iyi bi yandan gaz sorunu olmz ben 2 ay kabizlik cektm 11 gun yapmadiginu biliuorum sen yine sor doktoruna bez sayisini soyle. Arkadas bez sayisini neden sayiyosun demis ama saymak lazim doyup doymadigi oyle anlasiliyor sutun yaramiyor degildir canim doyuyodur gunde 5 6 cisli bez alman lazim kakada yapiyormus eger ishal degilse gun gectikce bez sayisi azalir basta cok yapiuolar ama ishal mi degil mi takip bez kakayi cekiyor mu
14 Mart 2022 (1,325 puan) tarafından yorumlandı
Yeni dogan kakadi gibi kati degil su gibide degil civik
14 Mart 2022 (924 puan) tarafından yorumlandı
Normal gibi geldi bana ... zamanla bez sayisi azalicaktr

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

2 haftalık bebek günde 10-12 kez kaka yapar mı? Normal mi?
Evet, 2 haftalık yenidoğan bebeklerin günde 10-12 kez kaka yapması genellikle normal kabul edilir. Anne sütüyle beslenen bebeklerde bu durum daha sık görülür. Kakasının su gibi olması ve bebeğin huzursuz olmaması durumunda endişelenmenize gerek yoktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kakası neden su gibi ve sık olur? Süt alerjisi belirtisi mi?
Bebek kakasının su gibi ve sık olması, özellikle anne sütü alan bebeklerde sindirim sisteminin hızla çalışmasından kaynaklanabilir. Süt alerjisi belirtileri arasında ishal, kusma, cilt döküntüleri ve kilo alamama gibi durumlar da olabilir. Doktorunuza danışmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kakası yaparken ıkınması normal mi? Popo kızarıklığı neden olur?
Bebeklerin kaka yaparken ıkınması normaldir, çünkü bağırsaklarını henüz tam olarak kontrol edemezler. Popo kızarıklığı ise sık kaka yapmaktan ve tahrişten kaynaklanabilir. Kaka sonrası popoyu nazikçe temizleyip pişik kremi kullanmak faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 haftalık bebeğin kakası hangi durumlarda endişe verici olabilir?
Bebeğin kakasında kan olması, çok koyu yeşil veya siyah renkte olması, ishalin aşırı olması, kusma, ateş, kilo kaybı veya beslenmede zorlanma gibi belirtiler varsa mutlaka bir doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Annelerin beslenmesi bebeğin kakasını etkiler mi? Sütümü yaramıyor olabilir mi?
Evet, annenin beslenmesi anne sütü alan bebeğin kakasını etkileyebilir. Eğer bebeğinizde belirgin bir huzursuzluk, gaz sancısı veya alerji belirtileri varsa, doktorunuzla görüşerek beslenmenizde değişiklik yapmayı düşünebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 590 göst.
27 Haziran 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dogadunyada (198 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 1,498 göst.

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...