0 oy
776 göst.
21 Eylül 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (50 puan) tarafından soruldu
Evimiz kışın 20 23 derece arasında oluyor. 2.7 tog tulum çok mu kalın olur? 1.5 tog yeterli olur mu üşür mü acaba ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 

2 Cevaplar

+1 oy
21 Eylül 2022 (4,617 puan) tarafından cevaplandı
Canim 22-24 arasi 1 tog uygun oluyo, daha serinse 1.5 tog yeterli gelir, 2.7 baya kalin olur 17-18 dereceicin falan uygun
-Reklam-
0 oy
21 Eylül 2022 (2,301 puan) tarafından cevaplandı
2.7 tulum çok kalın olur ter içinde kalır uyuyamaz da zaten. Yorgan örtü vs gibi düşününce insan bu acaba ısıtır mı diyo ama tamamen sarıp kapadığı için çok sıcak yapıyor.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,124 göst.
0 oy
6 cevap 1,113 göst.
4 Ekim 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Handandrms (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 827 göst.
8 Şubat 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Ebruaydmr (397 puan) tarafından soruldu

1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...