Bebeğim Hiç Uyutmuyor! Gaz Sancısı ve Ağlama Nedenleri Nelerdir?

0 oy
1,823 göst.
8 Şubat 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (521 puan) tarafından soruldu
Arkadaşlar bebeğim sabah 6dan beridir bölük bölük toplam sadece 1 saat uyudu ve de gece sadece 5 saat uyumuştu. Gazı var evet ama hep vardı zaten doğdu doğalıdır ayrıca da sürekli çıkarıyor gazını ama asla rahatlamıyor. Benim yorgunluktan sütüm birikemiyor bir türlü bebeğim hiç durmadan ağlıyor çok üzülüyorum ne yapabilirim lütfen yardımcı olun. 
Bebek Ayı 47 günlük

13 Cevaplar

0 oy
8 Şubat 2020 (330 puan) tarafından cevaplandı
Buyuk tuvaletini yptimi en son ne zmn ypti
8 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Evet defalarca yaptı hemde en son 2 saat önce yaptı
8 Şubat 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Karnina masaj yapsana btazda kulagina bide oyle dene bari
8 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Karnına sürekli yapıyorum da kulağı hiç duymamıştım açıkcası
9 Şubat 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Belki kulagi agriyordur o da oluyor genelde
-Reklam-
0 oy
8 Şubat 2020 (24 puan) tarafından cevaplandı
Merhaba. Öncelikle sakin olmaya çalışın onlar hissediyor... Büyüme atakları olan haftalar var onlara bi göz atın belki o haftada olabilirsiniz. O zamanlarda böyle şeyler olabiliyor. Umarım çabucak geçer iyi geceler. 
0 oy
8 Şubat 2020 (316 puan) tarafından cevaplandı
Canım eğer bebeğin sağlıklı ise ki sağlıklı olduğunu düşünüyorum hiç bi derdi olmazsa bile uyumayan bebek uyumuyor dua etmekten ve sabretmekten başka çaren yok.  İNŞALLAH bebeğinin tes zamanda bol bol uykusu gelir. Normal uyuyan bebekler gibi uyur İNSALAH Sende rahatlatlarsın İNŞALLAH.İ
8 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Amin canım dua için çok çok teşekkür ederim şuan en çok buna ihtiyacım vardı sanırım
0 oy
8 Şubat 2020 (70 puan) tarafından cevaplandı

Canımm..öncelikle sabret..2 ay sonra falan yerini tatlı gülğşler alacak .bende çok çektim vallahi..Nebe süresi ve vakıa süresini dinlettir..sürekli sakin kalmaya çalış..zor çok zor biliyorum ama onlarada kolay değil..bmbşka bir dünyata adapte oluyorlar..öyle düşün ve yardmcı ol ona..rabbm yrdmcn olsn inş:)birde vecaelnehüm nevmeküm sübata ayetini oku sürekli..uykusu için:)


8 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Çok teşekkür ederim canım
8 Şubat 2020 (70 puan) tarafından yorumlandı
Rica ederim..annesin ..anneyede sabır yakışır:)zor olsada..
0 oy
8 Şubat 2020 (32 puan) tarafından cevaplandı
Canim merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum malesef çocuk gaz sancısı çekiyor  gazdan ne yapacağını şaşıyorum zavallim ağlıyor ayaklarını karnını çekiyor sürekli meme aranıyor  bebegin ayaklarını sıcak tut kendin bol bol kimyon tuket dereotu ye ben bebegime bir cay kasigi kimyon suyu veriyorum uykusu biraz daha duzene girdi çünkü daha rahat gaz çıkarıyor hatta durmadan gaz çıkarıyor tarifi istersen yazabilirim ben faydasını gordum
9 Şubat 2020 (329 puan) tarafından yorumlandı
Toz kimyon mi veriyorsun canım yazar mısın. Benim de sürekli çıkarmasına rağmen ama hala gazli
9 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Denedim canım kimyon ve toz şeker karışımını diyorsun sanırım. Hatta anason da denedim. İkisi de işe yarıyor ama nedense dün hiçbişey işe yaramadı
9 Şubat 2020 (32 puan) tarafından yorumlandı
S.a canim merhaba öncelikle bir çay bardağı sıcak suya bir çay kaşığı kimyon atarak karıştırıyorum daha sonra bu suyu ocakta bir kere fokurdayincaya kadar kaybediyorum saniyeler sürüyor zaten kaynamasi unutma bir kere kaynatacaksin içine çay kasiginin ucuyla seker atacaksın iyice iliyinca bebeğe 1 çay kaşığı ver günde insallah ise yarar @sevda04
9 Şubat 2020 (32 puan) tarafından yorumlandı
Canim tarifi diğer yoruma yazmisim
9 Şubat 2020 (329 puan) tarafından yorumlandı
Sağol canım denerim insallah
9 Şubat 2020 (32 puan) tarafından yorumlandı
Canim şekerini falan ettikten sonra birde onu yumuşak ağız silme mendiliyle  başka bir kaba sürdürüp öyle ver ben etkisini gördüm insallah sende gorursun
0 oy
8 Şubat 2020 (128 puan) tarafından cevaplandı

image

bu gaz damlasını dene canım bitkisel çok işe yarıyor hemde uyku yapıyor 1 ay kıllanıyosun sadece çok faydasını gördüm ben araştır istersen kuzum Allahım sanada sabur versin hepimiz geçtik bu yollardan sende geçersin biran önce inşallah 
9 Şubat 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Damlasını da kullandım canım şurubu u da biraz rahatlatıyor ama dün oda yaramadı dün Bi tuhaftı ve hala öyle
0 oy
8 Şubat 2020 (88 puan) tarafından cevaplandı
ilk 3 ay çok normal düzelecek sabir gersk
0 oy
8 Şubat 2020 (273 puan) tarafından cevaplandı
Canım doymuyor olabilir mi?
0 oy
8 Şubat 2020 (548 puan) tarafından cevaplandı
Böyle yaptığında ilk önce aç mı tok mu onu düşün doymayınca da çok mızmızlanıyolar. Bir de youtube dan gerçek pış pış sesi aç çok etkili. Bir de kolik yaz kırmızı ekran olanı aç hemen sakinleşiyolar
0 oy
8 Şubat 2020 (477 puan) tarafından cevaplandı
Allah kolaylık versin canım biz de aynıydık. Bebeğim ağlıyordu, ben ağlıyordum. Yorgunluk, stres, uykusuzluk yıpratıcı oluyor gerçekten. Geçecek inşallah. 2 ay sonra rahatlarsin. Geçici olduğunu düşününce insan rahatlıyor. Bazı günler acaba benim bebeğim hiç uyumayacak mı diyordum. Çünkü saatlerce uyutamiyorduk ve iki saat kesintisiz ağlıyordu. Internette ortalama 16 saat uyur yaziyorda ilk 15 gün hariç benim bebeğim hiç o kadar uyumadi. 24 saatin toplaminda 5-6 saat uyuduğu günleri hatırlıyorum. 
9 Şubat 2020 (1,787 puan) tarafından yorumlandı
Bebeginiz kac aylik oldu ve nezaman normale dondu acaba benim bebegim 3aylik olacak sali günü hala cok agliyor kakasini yapmakta cok zorlaniyor ve gece uykumuz yok denecek kadar az :(
9 Şubat 2020 (477 puan) tarafından yorumlandı
3 aydan sonra yavaş yavaş azalır canım inşallah.  Biz dört buçuk aylığız. Bak istersen yuz üstü yatirmayi dene kundak yapmiyorsan tabi. Gündüzleri uyudugunda hemen ters çevir. Karnı yatağa geldiği için karnı sıcak oluyor rahat edip fazla uyuyor. Ben iki ayliktan itibaren öyle yatirmaya başlamıştım. Uyumayacaksa yine uyumuyor ama uyuyacaksa uyku süresi çok uzuyor canım.
9 Şubat 2020 (1,787 puan) tarafından yorumlandı
Yatiriyorum elimden geldiği kadar ama hemen uyaniyo bagira bagira cok nadir guzel uyuyor yüzüstü. Geceleride kundak yapiyorum ama hep kivraniyor sonrada bagirmaya basliyor ne yapacagimizi sasirdik insallah gecer artik
9 Şubat 2020 (477 puan) tarafından yorumlandı
Geçer inşallah canım. Sıkıntı yapma hiç. Öyle böyle buyuyorlar ışte. Bak doğalı nerdeyse 3 ay geçmiş. Bir ayda geçer iki ay da. Canı sağ olsun yeter.
9 Şubat 2020 (1,787 puan) tarafından yorumlandı
Oyle tabiki canlari sagolsun. ;)
0 oy
9 Şubat 2020 (232 puan) tarafından cevaplandı
İlk 2 ay bu şekilde devam ediyor sabretmekten başka yapacak bişey yok
0 oy
9 Şubat 2020 (1,141 puan) tarafından cevaplandı
Her ağladığı da göğsünü ver.sonra göğsüne yatır beraber göğüs göğse uyuyun rahatlayacak.seni istiyor sürekli olabilir.guzel sözler söyle ona.
0 oy
9 Şubat 2020 (359 puan) tarafından cevaplandı
Canim tam da gazinin oldugu donemdesn gazini cikarsa bile bitmemistr onu gazi ve adamakilli uyutmuyordur ondan saat basi uyaniyor. Sen birazcik ayaklarinini karnina cekerek falan hareketler yaptir ona sirtini ovala karnini yagla ov bu hareketlerle gazi biraz olsun cikar rahatlar yoksa,boyle yazik karni agriyordur

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek neden sürekli ağlar ve uyumaz? Gazı var ama rahatlamıyor.
Bebeklerin sürekli ağlaması ve uyumaması genellikle gaz sancısı, sindirim sorunları veya aşırı uyarılma gibi nedenlere bağlı olabilir. Gazını çıkarmasına rağmen rahatlamıyorsa, gaz masajı, bacak egzersizleri, sakinleştirici bir ortam yaratma veya farklı bir pozisyonda tutma gibi yöntemler denenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yorgunluktan sütüm birikmiyor, bebeğim ağlıyor. Ne yapabilirim?
Yorgunluk süt üretimini olumsuz etkileyebilir. Öncelikle dinlenmeye çalışın, gerekirse eşinizden veya aileden yardım isteyin. Bebek emdikten sonra da ağlıyorsa, beslenme sonrası gazını çıkarmasına yardımcı olun ve sakinleştirici teknikler uygulayın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde gaz sancısını gidermek için hangi yöntemler etkilidir?
Bebeklerde gaz sancısını gidermenin en etkili yolları arasında bebeğin sırtına hafifçe vurarak gazını çıkarmasına yardımcı olmak, bacaklarını bisiklet çevirir gibi hareket ettirmek, karnına ılık kompres uygulamak ve gaz damlaları kullanmak yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğimin uyku düzenini sağlamak için neler yapmalıyım?
Bebeklerde uyku düzenini sağlamak için öncelikle tutarlı bir uyku rutini oluşturmak önemlidir. Gündüzleri kısa uykular, akşamları ise daha uzun süreli uykuya teşvik edici ortam yaratmak, bebeği sakinleştirmek ve beslenme sonrası gazını çıkarmasına yardımcı olmak faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Annede yorgunluk ve stres sütü etkiler mi, bebekte huzursuzluğa yol açar mı?
Evet, annedeki yorgunluk ve stres hem süt kalitesini hem de süt miktarını etkileyebilir. Bu durum bebekte huzursuzluk ve daha fazla ağlama nöbetlerine neden olabilir. Annenin dinlenmesi ve stresten uzaklaşması bebek için de önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 467 göst.
9 Aralık 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Zeynepinbebeği (148 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 194 göst.
23 Mart 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Nurcan Hanım (147 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,020 göst.
0 oy
12 cevap 1,056 göst.
7 Temmuz 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde mamoste (358 puan) tarafından soruldu

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...