Seni yargılayan falan yok hep eltinden bahsettin birazda kendi durumundan eşinin işinden bahsetsene ;)
Canım ne demek benim oğlumda 10bucuk aylık bende nasipse bi kaç haftaya işe başlıcam içim parçalanıyo ama onun için ona daha iyi şartlar suna bilmek için vs diyerek kendimi motive ettim hep suan içim bi tıkta olsa rahat gibi ki emanet ettigimiz kişiler gözü gibi bakacagı için gözümüz arkada kalmıcak tek tavsiyem ne kadar yorgun olsanda evde oldugun her an verimli vakit geçirin daha fazla ilgilenin bence oda sende alışıcaksınız bu duruma <3