4 Aylık Bebeğim Gaz Sancısı ve Uyumuyor: Ne Yapmalıyım?

0 oy
1,219 göst.
18 Eylül 2023 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (600 puan) tarafından soruldu
Çok defa yazdım buraya 4 ay 26 günlük oğlum var doğdundan beri gaz sancısı çekiyor haliyle uyku yok en azından gece azda olsa uyurdu artık.o da kalmadı sünnet oldu 3 gün önce etkisi var biliyorum sünnet akşamı bile.gaz sancısından ağladı hep ne zaman biter bu gaz kullanmadığım damla şurup kalmadi masajlar herşey herşey yok karnı gurul gurul sürekli ağlıyor hep kucakta kalmak istiyo asla memnun olmuyor hiçbir şey den şuan 3.30  ve 1.30 da uyandı uyutamıyorum uykusuzluktan başım çatlıyor artık yoruldum zerre yaşama sevincim kalmadı tüketti beni sürekli mutsuz herşeyden sıkılıyor napacagimi bilmiyorum Dr gittim olabilir bazı bebekler uyumaz bişi olmaz dedi.ama. bu yüzden benim ona  enerjim.kalmıyor napacagimi şaşdım kaldım 

21 Cevaplar

0 oy
18 Eylül 2023 (70 puan) tarafından cevaplandı
Benim kızımda uyumuyo doğru düzgün 2 aylık daha be benimde enerjim şimdiden bitti sakin kalmaya çalışın çok zor biliyorum ama ban annem geliyo 2 günde bir gündüz bakıyo bem 3 saat uyuyorum o 2 günde geri kalkıp ev işi yemek işe başlasam diye dört gözle bekliyorum o zaman kocam bey bakacak sözde 
18 Eylül 2023 (357 puan) tarafından yorumlandı
İyiki annelerimiz var
-Reklam-
0 oy
18 Eylül 2023 (1,034 puan) tarafından cevaplandı
Mama denediniz mi benim kızım geceleri mama içince uyuyor  -,- 28 günlük 
0 oy
18 Eylül 2023 (205 puan) tarafından cevaplandı
Sızı korkutmak  istemem ama eşim 2 yıl çekmiş annesi der arada 2 yıl ben yatak gormedım oyle ayagımda salladım dıye 
0 oy
18 Eylül 2023 (3,644 puan) tarafından cevaplandı
Disari cikarin hergun temiz hava agir geliyo yoruluyolar.disari ciksrdigim gun erken uyuyo bnmki.hem ses degisik manzara iyi geliyo tv izler gibi oyalanir.emziriyissniz sabah aksam kimyon cayi icin.gecede sifir işik ve ses olsun.gazli bebeklere salincak veya köy beşiklerinden cok iyi geliyo sıkı sıkı sarildigi ve sallandigi icin.eskiler gaz sancisi hic goememis o yuzden.allah yardimciniz olsun en buyuk korkum uyumayan bebekti sukur oglum gunduz uyumasada gece uyuyo suan emzirmeye kalktim 6 bucuk saat olmus cok acikmis
0 oy
18 Eylül 2023 (81 puan) tarafından cevaplandı
Gaz in biogaia denediniz mi ? Bir de ben kullanmadım ama sma nın gaz önleyici maması varmış onu da denediniz mi ?
0 oy
18 Eylül 2023 (287 puan) tarafından cevaplandı
Metsil kullandnz mii metsil bize iyi gelsi bide rezene cayi cay kasigi ile verydm 
0 oy
18 Eylül 2023 (11 puan) tarafından cevaplandı
Aynı şuan çıldırcam uykusuzluk tan 4 aylık olcak öncesinde güzel uykusu vardı en azından bu kadar değildi şuan 12 sen berî mıyır mıyır yoruldum kundak yapıyorum yok ayakta sallıyorum yok normalde yüz üstü yatar koyuyorum uyuyamıyor valla ben anlamıyorum yazıyolar bebeğim uyanmıyor diye gördükçe piskolojim bozuluyor ne yapiyolar nasıl yapiyolar da uyanmıyor diye. s
0 oy
18 Eylül 2023 (43 puan) tarafından cevaplandı
Doktora danışarak anason çayı içebilirsin uyutıyır o bide kimyon çayı iç gaza iyi gelir emzirşyorsan
0 oy
18 Eylül 2023 (281 puan) tarafından cevaplandı
Korkutmak istemem ama uykusuz çocuğun çaresi yok 3 ay uyumadığımı bilirim şuan 18 aylık yeni düzene girdi gece uykusu 
0 oy
18 Eylül 2023 (16 puan) tarafından cevaplandı
Biogaia bagisak duzenliyeci. Bunu hergun saati saatine verirsen. 2. Sisede gerek kalmadigini anliycaksin. Cok mukemmel bir ilac. Ben bebegime 25gunluktu basladim. Bu ilac sayesinde cok cekmedi yavrum. Sizede siddetle tavsiyw ederim
0 oy
18 Eylül 2023 (181 puan) tarafından cevaplandı
Kuran çok acıdım uykusuzluk derdi kadar kötü bir şey yok şuan o kadar uykum var ki oglumuda ayağımda salliyom oda hareket edip duruyor 
0 oy
18 Eylül 2023 (181 puan) tarafından cevaplandı
Belki açtır uyumuyo 
0 oy
18 Eylül 2023 (23 puan) tarafından cevaplandı
Sizi çok iyi anlıyorum 8.5 aylık bebegim var ve ağır kolik tanısı koyuldu ne ilaç nede herhangi Bi damla ile çözüm bulamadık doktora durumu anlattığımda bazı bebekler böyle olabilir zamanla geçer annesi dedi ve hala geçmedi ggazi olduğunda saat başı ayaktayız yada hiç uyumayız ama deneyimlerinizi kadarı ile söylüyorum bebek arabasi ile dışarıda gezdirin nerde bozuk yol var yada kaldırım oralarda sürün arabasını eve gelince de hemen kısa Bi dus aldırın ama dus sırasında karnına masaj yapmayı unutmayın duştan sonra hemen kremi vs vücudu için ne kullanıyorsanız masaj yaparak yedirin ve hemen üstünü Bi tık kalım giydirin ve ayaklara da acı elma yağı şurup masaj yapı  incede olsa çorap giydirin birde her besleme sonrasi munkundlse gazını çıkartın biraz olsun rahatlatır uzun oldu ama umarım işinize yarar
0 oy
18 Eylül 2023 (341 puan) tarafından cevaplandı
Canım idrar tahlili yaptırdınız mi ya da ultrason çektirdiniz mi? Benim bebişim de her ağladığında gaz sancısı var sanıyordum ama ultrasonda böbreginde taş çıktı o sancı yapıyormuş 

Belki sadece gaz sancısı değildir ağlamasının sebebi
0 oy
18 Eylül 2023 (108 puan) tarafından cevaplandı
Kakasında mukus varmı? Karında gurul gurul ses özellikle beslerken o sesin çıkması alerjisi olduğunu gösterir. Bizde aylarca gaz sandık . Oysaki çocuğun süt alerjisi varmış süt diyeti yaptım alerjen mamaya geçtim çocuk düzeldi. 
0 oy
18 Eylül 2023 (18 puan) tarafından cevaplandı

image

Trendyoldan sipariş verebilirsiniz Bebeğim 2 aylık her sabah karnına ve ayak altına sürüyorum hiç gaz sıkıntısı yaşamadık Elime sürüyorum azıcık 2 elimle birbirine ylsurup sonra ellerimi masaj yaparak sürüyorum bebeğime Kimyonlu bor krem bebeğim 2 aylık şükür gaz sıkıntısı yaşamadık kremi kullandığından beri 
0 oy
18 Eylül 2023 (1 puan) tarafından cevaplandı
Benimki de 8 aylık gece en fazla 2 kez uyanıyor kucağıma aldığım zaman uyuyor geceleri gündüzleri ise hep uykuda
0 oy
18 Eylül 2023 (430 puan) tarafından cevaplandı
Göbeğine havlu ütüleyip koyup o şekilde masaj yapabilirsin rahatlatır biraz da olsa emin ol bugünlerin hepsi gececek benim oğlum kolik değildi ama gaz sancısı çekerdi  doğru düzgün uykusu yoktu en ufak sese kalkardı şuanda 13 aylık bazı geceler sancıdan dolayı ağlıyor masaj yapıyorum ağrı kesici içiriyorum çünkü kıvranıyor uykusu düzeldi mi evet düzeldi çok şükür ama hala en ufak sese kalkıyor 

Bizlerde insanız biraz dinlenmek istiyoruz buda en büyük hakkımız zaten eğer eşin anlayışlı birisiyse geceleri yada gündüzleri bir iki saat baksın sende kendine vakit ayır uyu dinlen bu sana çok iyi gelecektir 
0 oy
18 Eylül 2023 (909 puan) tarafından cevaplandı

Biz 6 aylık olduk gece arada tutuyor 5 ay olana kadar tam gaz devamdi.  Bı aydır rahatım diyordum şükür gece 7 saat uyuyor diyordum başa sardık gibi :( 

Kimyon çayı sizde için bebeğe de icirin Dr danışıp.  Uyku konusunda evet bebekler sevmeyen oluyor benim oğlum gibi.  7 saati gecemedik gece uykusunda . En az 4 defa kalkiyor bide . Alışkanlık oldu iki çekip geri uyuyor . Haliyle günlük 5 saat uyumuyorum :(. Beşikte uyuyordu ayırdım şimdi yanımda yatıyor elim sürekli poposunda pat pat .  Sırtım olsun dinlensin diyorum artık.  

Yapılacak pek birşey yok bacım . Zaman ve bolca sabır. Yanında destek olanın varsa ne güzel .. eşim destek olmaya çalışıyor arada yaptığı da daha çok ağlatip bana geri vermek :(

0 oy
18 Eylül 2023 (242 puan) tarafından cevaplandı
nasıl besliyorsun, gazı varsa yavaş yavaş azalacaktır. mama veriyorsan hangisini veriyorsun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 aylık bebekte gaz sancısı ne zaman biter?
Bebeklerde gaz sancısı genellikle ilk 3-4 ayda en yoğun yaşanır ve çoğu zaman 6. aya kadar azalma eğilimi gösterir. Ancak bu süre bebekten bebeğe değişebilir. Doktorunuzun önerdiği yöntemleri uygulayarak ve sabırlı olarak bu süreci yönetebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sünnet sonrası bebeklerde uyku sorunları ve gaz sancısı normal mi?
Evet, sünnet sonrası bebeklerde geçici olarak uyku sorunları ve artan gaz sancısı görülebilir. Sünnet bölgesindeki hassasiyet ve iyileşme süreci bebeği rahatsız ederek huzursuzluğa neden olabilir. Bu durum genellikle birkaç gün ila bir hafta içinde düzelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gaz sancısı çeken bebeği uyutmak için neler yapılabilir?
Gaz sancısı çeken bebeği uyutmak için öncelikle sakin bir ortam yaratın. Bebek masajı, kundaklama, beyaz gürültü veya hafif sallama gibi yöntemler denenebilir. Bebeğin pozisyonunu değiştirerek ve gazını çıkarmasına yardımcı olarak rahatlamasını sağlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğim sürekli kucakta kalmak istiyor, gaz sancısı belirtisi midir?
Evet, sürekli kucakta kalmak istemek, bebeklerde gaz sancısı ve genel huzursuzluğun bir belirtisi olabilir. Bebekler rahatsızlık hissettiklerinde anne-babalarının yakınlığı ve temasıyla teselli bulma eğilimindedir. Gazını çıkarmasına yardımcı olmak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktor gaz sancısı için 'bazı bebekler uyumaz' derse ne yapmalı?
Doktorunuzun belirttiği gibi bazı bebeklerin uyku düzeni farklı olabilir. Ancak aşırı huzursuzluk ve gaz sancısı durumunda, doktorunuzla farklı tedavi veya rahatlatma yöntemlerini tekrar konuşmak önemlidir. Bebeğinizin beslenme düzenini ve sizin uyguladığınız yöntemleri detaylıca anlatın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 395 göst.
0 oy
3 cevap 470 göst.
6 Mart 2024 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Rabia_cndn (59 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 599 göst.
1 Şubat 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Klccy (74 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 590 göst.

1,511,108 soru

24,651,815 cevap

366,338 kullanıcı

...