Bebek Memede Neden Ağlar? Nedenleri ve Çözümleri

0 oy
3,772 göst.
10 Nisan 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (108 puan) tarafından soruldu
Kac gundur ac ac duruyo hic şikayetci degil sadce oyun oynasin şimarsin ellerini yesin icimi parcaliyo memeyi görunce seytan gormus gbi cigligi basiyo uykusu gelince çildiriyo noldu benim ogluma ya :'( valla perisan olduk butun gun uyanik gece olmadan uyutamiyorum, indir kaldir gezdir dolastir ne yemk yapabilyorum ne tuvalete gidebiliyorum sizinde boyle mi yoksa benimkinin bi skntisimi var bi hafta snra 3.5 aylik olcak cok sukur saglikli olsun tabiki sorun degil ama emmesse uyumazsa Allah korusun nereye kdr yani onu etkilycek diye korkuyorum off anlatabildmmi kizlar :'(

16 Cevaplar

0 oy
10 Nisan 2019 (482 puan) tarafından cevaplandı
sakin ol canim vardir bir sıkıntisi hergun yeni biseyler karsimiza cikiyorlar. sabahin yedisinden gece 10 a kadar uyumadigini biliyorum oncesinde sabahliyorduk zaten. eklem yerlerine masaj yap gazinin ciktigina emin ol 
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Gaz cikariyo canim ama emmemesi cok üzuyo bide aç gbi ellerni yiynce goren diyo ac mi birakiyosun :(
10 Nisan 2019 (482 puan) tarafından yorumlandı
disleri kaşınıyor bizimde erken basladi kasinmaya yedi aylık olcak hala cikmadi
-Reklam-
0 oy
10 Nisan 2019 (48 puan) tarafından cevaplandı
Sen gene iyisin biz gecede uyumuyoruz 4 aylık benim kızımda. Biyerde düşüp uyuya kalcam diye korkuyorum..
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Emseydi uyumamasina bi derece katlanirdm ama hem emmiyo hem uyumuyo napiyim bn smdi süt sağip deniycem korkuyorm bünyesi zayif düscek dye
0 oy
10 Nisan 2019 (455 puan) tarafından cevaplandı
Sutunu sagip kaşıkla ver ama arada emzirmeyi dene almazsa hic zorlama büyük ihtimal büyüme atagi geçiriyor bi de vücudunu komple soyup bebek yağıyla iyice masaj yap
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Deniycem canim cok tesekkuredrm
0 oy
10 Nisan 2019 (197 puan) tarafından cevaplandı
Tamda bu canm ben oğlumda 3bucuk aylık aynı böyle doktora götürdüm emmiyor dedim ittiryor dedim kan tahlili yaptı kanda bi problem yok büyüme atağı bu aylarda bazı çocuklarda oluyor dedi acıkınca emer zorlama dedi mama falan sakın verme dedi vermedim bende bişey bakalım geçer inşallah zamanla 
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
3 saatte.bir emziryordm normalde boyle uzun sure ac kaliyo bisey olmazmi ya :(
10 Nisan 2019 (197 puan) tarafından yorumlandı
Biraz mayıştır cnm uykuluyken emsin benimki öyle tutuyor bazen
0 oy
10 Nisan 2019 (150 puan) tarafından cevaplandı
Aynı benim bebeğim kaç gündür aç :( 105 günlük benimkide
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Napcaz boyle ya bisey olmaz dmi :(
10 Nisan 2019 (150 puan) tarafından yorumlandı
Vallahi onunla birlikte oturup ağlıyorum :( benimki uyuyor uyanmıyor bez desen 3tane çıktı dün
0 oy
10 Nisan 2019 (104 puan) tarafından cevaplandı
Kız yemin ediyorum aynı bizi tarif ettin bizde 3 buçuk ayligiz memeyi görünce çok agliyor başını çeviriyor 4 saat emmedigini biliyorum, en son uykuda emzirmeye başladım oda 2 dk emiyo bırakıyo 
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Ay Allahim nolcak bu bebisler boyle ya yeni nesil valla cok nazli biz boylemiydik acaba :( cok uzuluyorum ya
0 oy
10 Nisan 2019 (41 puan) tarafından cevaplandı
Canımm hiç endişe etme 3.5 aylık oldu kızım aynı belirtiler var.. Büyüme atağı diyorlarmış buna memeyi deli gibi emen çocuk memede bi kasılmalar ağlamalar.. Cok normal yani hiç sıkıntı yapma emmiyo diye acıkınca mutlaka emecek
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
İnsallah canim en azndan 3ay dha emse bari
10 Nisan 2019 (41 puan) tarafından yorumlandı
Emer Allahın izniyle canım stres yapma cok sütünü de etkiler
0 oy
10 Nisan 2019 (41 puan) tarafından cevaplandı
Bir de yüzüstü çevir 5-10 dk yatsın kafasını tutuyordur artık.. Yor onu yani bizzat denedim:) ama yanından ayrılma sakın gömülüp nefessiz kalabilir Allah korusun 
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Cok sagol canim yalniz olmadigmi bilmek bile rahatlatti ya deniycem onuda emmemesi cok üzuyo iste uyurken sokcm agzna artk :)
0 oy
10 Nisan 2019 (61 puan) tarafından cevaplandı
Canim seni cook iyi anliyitum bu soylediklerinin hepsini birebir aynisini yasadik on gun once falan. Oglum surekli acti emmiyirdu ama aglamiyordu ta ki ben memeyi vermeye calisinca basiyirdu cigligi. Aglaya aglaya uyuyordu oyle. Ama cok sukur iki gundur duzeldi enmesi artti memeye tuttugumda kendisi kafasini yakinlastiriyor. Hic gecmicek gibi geliyor insana ama geciyir sabret birazcik sadece
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Ayy cok sukur geciyosa ben devam etck sandim :) insallah bian once gecer ya cok tesekkuredrm icm rahatladi
19 Nisan 2019 (291 puan) tarafından yorumlandı
Geciyio mu gerckn 1 haftadr perisan oldm;((
2 Eylül 2019 (49 puan) tarafından yorumlandı
Uykusuu duzeldimii pekiii
Bizdede bu sikintilsr var ve gunduz uykujuz yok ayakta sallamya basladim.s uyumuyo diye
2 Eylül 2019 (291 puan) tarafından yorumlandı
Ewt cok skr  herseyi  duzeldi
2 Eylül 2019 (49 puan) tarafından yorumlandı
Darisi basimiza.s.s
2 Eylül 2019 (291 puan) tarafından yorumlandı
Aminn cnmmmm
0 oy
10 Nisan 2019 (22 puan) tarafından cevaplandı
Bu 3 aylık bebeklerde olan bişiy bnce dah 10 güm öncesine kadar bizde aynıydık meme reddi mi diye çok korktum ama o istemwdikçe verme bn biraz zorladm açtı ama emmiydu çocuk daha kötü oldı emzirme pozisyonuna getirince bile çığlığı basıyodu bıraktm acıkınca kendi emdi zaten 
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Aynen oyle emzirme pozisyonuna getiryorm aglamaktan katiliyo duzelir insallah ya
0 oy
10 Nisan 2019 (8 puan) tarafından cevaplandı
Benimki 4.ayina girdiginde yaptı aynisini. Uyutmak bi kabustu resmen. Uyutana kadar neler cekiyodum. Memeyi almiyodu kesinlikle. Kıyameti kopariyodu. Uyku arasinda ve uykudan hemen uyaninca yani mayisikken aliyodu memeyi bende oyle emzirdim. Cok teklif ettim ama istemediginde zorlamadim. Zorlayinca daha da beter oluyodu cunku. Oyle oyle 1haftaya duzeldi cok sukur cnm. Sende oyle yap zorlama. Ama hep teklif et. Mesela bi verdigimd emmedigi bir dakika sonra verdigimde emdigi oldu. Bide cok az sut sagiyodum onun tadini verip o sekilde veriyodum. Bazen aliyodu. Yada muzikle felan kandirip emzirmeye calisiyodum. Ne kadar emerse kar diye. Baya ugrastim ama gecti cok şükür. Seninkide gecer. Sen doğru davran yeterki cnm. Cok zor biliyorum ama cok sabırlı olmak gerekiyor.
11 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Tamam deniycem canim yeterki beslensin ya oyle boyle uğraşiyoruz ama aç.kalinca cok üzuluyoruz insallah cabuk gecer dedign gbi once almayip snra deli gbi saldiriyo tutamiyo krize giriyo degisik bi dönem
11 Nisan 2019 (8 puan) tarafından yorumlandı
Evet cnm. Önemli olan ısrar etmemek bence.cunku ters tepiyo o zaman. Daha cok istemiyolar. O istedikce ver. Cok acsada kandirip vermeye calis
0 oy
10 Nisan 2019 (108 puan) tarafından cevaplandı
100 günlük olduk 5 gündür aynisi mememi görünce ortalığı yikiyor dr umuz sakin pes etme sag ver sağmazsan sütun gider 15 gun icinde düzelir dedi buyume atağiymiş canım  
11 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Tmm canin bende sagcam ozaman napiym yeterki içsin düzcekse tmm hep boyle kalck saniyo insan :(
13 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Benim ki bu sabah aldı memeyi:) ins sizinki de alır
0 oy
11 Nisan 2019 (238 puan) tarafından cevaplandı
Ayni ben. 4 aylik anami aglatiyor bazen oluyorki yemek yapamiyorum disardsn yiyoruz. Emmiyor bazen inat ediyolar bi kac gun sonra memeden kiymetlisi olmuyor. Ben aciktiginda zorla uyutuyordum uyku sersemi veriyorddum aliyor o zaman. Sikma canini geciyir 
11 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
İnsallah canim cabuk gecer bnde  dun oyke denedm şükir emdi biraz ya
0 oy
11 Nisan 2019 (553 puan) tarafından cevaplandı
Kızım 82 günlük, aynı durumdayız, emme süresi ve sıklığı azaldı, daha kucağıma yatırırken anlıyor basıyor çığlığı, ayakta emzirmeyi de deniyorum ama yine aynı. Ben de zorlamıyorum sık  sık meme teklif ediyorum ama almıyor maalesef. Psikolojik olarak yipraniyorum, sabredecegiz artık biraz..
11 Nisan 2019 (553 puan) tarafından yorumlandı
Gündüz uyuma problemimiz var bizim de.. Gece uyuyor ama gündüz uyumak istemiyor, bu sefer de yorulup ağlıyor... Mecbur ayağımda uyutuyorum, o zaman uyuyor 2 saat filan.. Eşim hiçbir iş yapma kızımızla ilgilen o iyi olsun yeter ki diyor, inan kendim kahvaltı zor yapıyorum, eşim işten gelince yemek yapıyor, sonra o avutuyor kızımızı ben temizlik yapıyorum, 10 gündür böyleyiz inşallah geçici bir süreçtir
11 Nisan 2019 (108 puan) tarafından yorumlandı
Aynen canim benim esimdr oyle hic bi is yapamiyorm zatn sadce oglumzla ilglen diyo  wc bile gidemiyorm gecer insallah
19 Nisan 2019 (291 puan) tarafından yorumlandı
Sizinde geçtimi  o.surcv
0 oy
2 Eylül 2019 (49 puan) tarafından cevaplandı
Resmen sikintilarimi birebir anlatmisssin Allah razi olsun... herseiyle aynk. 4 aya 1 Hfta kaldi bizimde
0 oy
2 Eylül 2019 (127 puan) tarafından cevaplandı
Bizimde aynıydı valla şuan 4 ay bitti. Doktora götürdümdi memeyi reddediyo görünce çığlığı basıyor diye. Bırak dedi ağlasın zorlama vermek için kilosu iyi dedi mama da verme 4saat 5 saat aç kalsın biraz sonra zaten emer dedi dediği gibi denedim istemiyorsa asla zorlamadım acıkınca kendi istedi deli gibi emmeye başladı paşa paşa. Uzun sürmüyo canım meme reddi sabır göster üstüne düştükçe reddediyor bence aç diye düşünme acıkınca emiyor mis gibi. Parmaklarını emmesi diş kaşıntısından oluyor bizde de aynı durum var hala geçmedi. Kucak ve oyun istiyo hala ben şarkı söylüyorum şarkı dinletiyorum bayılıyor ona sakinleşiyor. Ama meme reddine sabret düzeliyor şuan bizim geçti 
2 Eylül 2019 (49 puan) tarafından yorumlandı
Uykusu ne durumda peki bn gunduz uyutamiyorum. Artik gercekten annelim yapmadigimi dudunmeye baslicam.s
2 Eylül 2019 (127 puan) tarafından yorumlandı
O sıralar bizimde uyku düzeni değişmişti az az uyuyordu zaten bu normal canım uyutuyorum 5 dakka sonra uyanıyor bazen geri sallıyorum konuşmuyorum uykusu dağılmasın diye ısrarla sallayıp uyutuyorum şimdi daha düzene girdi uykusu tabiki uyku saatleri büyüdükçe azalacak ama bu dönemi atak dönemi gibi düşün bence sen strese sokma kendini canım büyüdükçe daha neleri değişecek her çocuk kendine özeldir kendini de bebeğini de kıyaslama hiçkimseyle
2 Eylül 2019 (49 puan) tarafından yorumlandı
Tesekkur ederimmm cok sagolll dogru her cocuk kendine ozel:-*
2 Eylül 2019 (127 puan) tarafından yorumlandı
Rica ederim canım ne demek

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

58 günlük bebeğim neden memeyi emerken ağlıyor?
58 günlük bebeğinizin memeyi emerken ağlamasının birkaç olası nedeni vardır. En sık karşılaşılanlar arasında gaz sancısı, sütün fazla veya az gelmesi, dil bağı veya emzirme tekniği sorunları yer alır. Bebeğinizin ağlaması genellikle beslenmenin 5. dakikasından sonra başlıyor ve siz kucağınıza alıp sırtını sıvazladığınızda uyuyakalıyorsa, bu durum gaz veya rahatsızlık belirtisi olabilir. Bebeğinizin pozisyonunu değiştirmeyi, gazını çıkarmasına yardımcı olmayı ve gerekirse bir uzmana danışmayı deneyebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek memede ağlarken gazını çıkarmak için ne yapılmalı?
Bebeğiniz memede ağladığında gazını çıkarmasına yardımcı olmak için öncelikle beslenme sonrası doğru pozisyonda gazını çıkarın. Bebeğinizi dik tutarak sırtını nazikçe sıvazlayın veya hafifçe masaj yapın. Bacaklarını bisiklet çevirir gibi hareket ettirmek de gazın çıkmasına yardımcı olabilir. Bazı durumlarda kundaklama veya sakinleştirici bir ortam yaratmak da işe yarayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sütün fazla gelmesi bebeğin memede ağlamasına neden olur mu?
Evet, sütün fazla gelmesi bebeğin memede ağlamasına neden olabilir. Eğer süt akışı çok hızlıysa, bebek sütü yutmakta zorlanabilir, öksürebilir, boğulma hissi yaşayabilir ve bu da ağlamaya yol açabilir. Bu durumda, emzirmeye başlamadan önce fazla sütü elinizle veya bir pompa yardımıyla biraz boşaltmak faydalı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme pozisyonu bebeğin memede ağlamasına etki eder mi?
Kesinlikle, emzirme pozisyonu bebeğin memede ağlamasına önemli ölçüde etki edebilir. Bebeğin ağzının memeyi tam olarak kavradığından ve burnunun açık olduğundan emin olun. Bebeğinizin çenesinin memeye baskı yapmadığı, başının hafifçe geriye eğik olduğu pozisyonlar genellikle daha rahat bir emzirme sağlar. Farklı emzirme pozisyonlarını (beşik, çapraz beşik, futbol pozisyonu vb.) deneyerek bebeğiniz için en uygun olanı bulabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek memede ağlarken dil bağı veya emzirme sorunları nasıl anlaşılır?
Bebek memede ağlarken dil bağı veya emzirme sorunlarını anlamak için bebeğinizin emme şeklini gözlemleyin. Dil bağı varsa, bebeğin dilinin meme ucunu etkili bir şekilde kavrayamadığını fark edebilirsiniz. Emzirme sırasında çıtırtı sesleri, bebeğin çabuk yorulması, memeyi bırakıp tekrar denemesi ve ağlaması da bu tür sorunların belirtisi olabilir. Bu durumda bir emzirme danışmanından veya doktordan destek almak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 331 göst.
6 Aralık 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde hilal01 (292 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 145 göst.
23 Temmuz 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Nərminə (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 921 göst.
27 Aralık 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde obsesif_54 (151 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,504 göst.

1,511,108 soru

24,651,809 cevap

366,338 kullanıcı

...