Emzirirken Diş Çektirme: Güvenli Yöntemler ve Bilgiler

0 oy
615 göst.
12 Nisan 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (10 puan) tarafından soruldu
Bebeğim 43 günlük dünden önceki gün birinci ay aşısını oldu. İshal ve çok huzursuz aşı olduğundan beri sürekli uykusunda mızmızlanıyor ve omzumda gögsümde uyumayı tercih ediyor. Başka türlü emzirmiş olsanda, altı temiz olsa da gazı alınmış olsa da tüm bunlara rağmen yatağa koyunca ağlıyor hep yakın temas istiyor. Bir de dün 3ten beri sadece ara ara toplasak iki saat uyumuştur gece boyunca dalsa da beş dakika sonra uyandı hala uyanığız. Fikri olan var mı tüm bunlarla ilgili. 

8 Cevaplar

0 oy
12 Nisan 2019 (373 puan) tarafından cevaplandı
Bi agri kesici icir yada ilik bi dus aldir agrisi vardir belki
-Reklam-
0 oy
12 Nisan 2019 (2,152 puan) tarafından cevaplandı
Benim kizimda huysuz olmustu bence sabret ilac vs verme vucudu savassin 1 2 gun idare et annesi
0 oy
12 Nisan 2019 misafir tarafından cevaplandı
Canım genelde ebeler uyandırıp yapıyo aşıyı ama senin ki uyuyor muydu bende kızım uyurken kan almışlardı senin dediğin gibi uykuda ağlıyordu sürekli ilgi istiyordu sonrasında hep uyandırma kararı aldım 53 günlükken bi ay asimizi olduk uykusunu iyice dagittim öyle aşı yaptılar çok şükür ağlamadi 
0 oy
12 Nisan 2019 (6,550 puan) tarafından cevaplandı
İkinci ay aşısından sonra öyle oldu kızım şimdi de kucaktan inmiyor huy değiştirdi 
0 oy
12 Nisan 2019 (301 puan) tarafından cevaplandı
1 . Ay aşısı derken? Hepatit b den mi bahsediyorsun canım?
0 oy
12 Nisan 2019 (46 puan) tarafından cevaplandı
1 çay kaşığı şurup verebilirsin bebegını bosuna yorma huzursuzluğu gider rahatlar 
0 oy
23 Eylül 2019 (1,259 puan) tarafından cevaplandı
İlk ayın  aşısı dogdugunda  hastaneden vurulan aşının aynısı  yani husursuz yapöaz gazı vardır kesin karnına bak sertmi masaj yap ayagın altına karnına ayaklarını karnına dogru götür getir 
0 oy
23 Eylül 2019 (3,039 puan) tarafından cevaplandı
İlk aşının herhangi bir yan etkisi yok canım öyle demişti ebe ve doktorumuz farklı bı sebebi olabilir huzursuzlugunun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek emzirirken diş çektirmek bebeğe zarar verir mi?
Bebek emzirirken diş çektirmek genellikle bebeğe zarar vermez. Ancak, diş hekiminizin uygulayacağı anestezi ve reçete edeceği ağrı kesicilerin emzirme dönemine uygun olup olmadığını mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Doktorunuz, bebeğinize geçebilecek ilaçlar konusunda sizi bilgilendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken diş ağrısı için hangi ağrı kesiciler güvenlidir?
Emzirirken diş ağrısı için en güvenli ağrı kesiciler genellikle parasetamol (asetaminofen) ve ibuprofen içeren ilaçlardır. Ancak, herhangi bir ilaç kullanmadan önce mutlaka doktorunuza veya diş hekiminize danışarak en uygun ilacı belirlemelisiniz. Doktorunuzun önerdiği doz ve kullanım şekline uymanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme döneminde diş çektirme süreci nasıl işler?
Emzirme döneminde diş çektirme süreci, normal diş çektirme sürecine benzerdir. Ancak, anestezi ve sonrasında kullanılacak ilaçlar konusunda özel dikkat gösterilir. Diş hekiminiz, emziren annelere uygun anestezi seçeneklerini ve güvenli ağrı kesicileri tercih edecektir. İşlem sonrası dinlenme süresi ve ağız bakımı konusunda da size bilgi verilecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken diş çektirdikten sonra ne kadar süre emzirmeye ara vermeliyim?
Emzirirken diş çektirdikten sonra emzirmeye ara verme süresi, kullanılan anestezi ve ağrı kesici ilaçlara bağlı olarak değişir. Genellikle lokal anestezi kullanıldığında kısa bir süre içinde emzirmeye devam edilebilir. Ancak, daha güçlü ilaçlar kullanıldıysa, doktorunuzun önerdiği süre kadar emzirmeye ara vermeniz gerekebilir. Bu konuda mutlaka diş hekiminizin talimatlarına uyun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirirken diş çektirmek için hangi doktorlara başvurulmalıdır?
Emzirirken diş çektirmek için öncelikle bir diş hekimine başvurmalısınız. Diş hekiminiz, durumunuzu değerlendirecek ve diş çekimi işlemini gerçekleştirecektir. Ayrıca, kullandığınız veya kullanacağınız ilaçların bebeğinize etkisini öğrenmek için doktorunuzla veya bir kadın doğum uzmanıyla da görüşmeniz faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 524 göst.
0 oy
2 cevap 390 göst.
28 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ecrinmert (24 puan) tarafından soruldu

1,510,691 soru

24,646,265 cevap

366,047 kullanıcı

...