Ben bebeğimi 2.5 yaşında verdim ve uykusunda sürekli kaçırdığı için uyurken bez kullanıyordu ve emziği bırakmamıştı hem çalışmak hemde artık ordakilerden görsün bebekligi bıraksın artık diye
Çünkü emzik yuuznnden konusamiyor konuştuğu anlasilmiyordu
Tam 1.5 2 seneye yakın gitti uyurkende bezi çıkarttık emziği bıraktı orda konuşmasında düzeldi ve severek gidiyordu ama 6 ay falan sürdü 6 ay dan sonra okula gitmek istememeye başladı ağlayarak sokuyordum artık 6 aydan sonra 1 hafta işten izin aldım işi bırakamadım Kore'den alamazdim oyuzden bir hafta evden dinlendikten sonra yine gitti bı sorun yaşamadık
Çocuğun gelişimi için iyi oldu ama ama ama çok hasta oluyorlar ilk sene inanılmaz iyi geçen bı günümüz olmadi