2. Ay Aşısı Sonrası Ateş: İlaçsız Yöntemler ve Ne Zaman İlaç Verilmeli?

0 oy
213 göst.
7 Eylül 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (75 puan) tarafından soruldu
Aşıdan sonra ateş yapiyo ilaç vermeden ıslak bezle pres uygulanan eklemlerine ve başına sıkıntı olurmu acaba mümkün olduğunca ilaç vermek istemiyorum  birde kaçtan sonra ilaç veriyim şayet dusuremezsem

1 cevap

0 oy
7 Eylül 2020 (92 puan) tarafından cevaplandı
Canim 38 in üstüne cikarsa 1 olcek ver evde hangi ates düşürücün varsa . 6 saat arayla da ates düşürücü verebilirsin 1 olcek. Arada soğuk uygulama yap hep 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde 2. ay aşısı sonrası ateşi ıslak bezle düşürmek güvenli mi?
Bebeklerde 2. ay aşısı sonrası görülen ateşi düşürmek için ilaçsız yöntemler arasında ıslak bez uygulaması yapılabilir. Ancak, bu yöntemin eklemlere ve başa uygulanması konusunda dikkatli olunmalı ve bebeğin genel durumuna göre hareket edilmelidir. Doktorunuza danışarak en doğru bilgiyi alabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde aşı sonrası ateş kaç dereceye ulaşırsa ilaç verilmeli?
Bebeklerde aşı sonrası ateşin kaç dereceye ulaştığında ilaç verilmesi gerektiği, doktor tavsiyesine göre değişir. Genellikle 38.5°C üzerindeki ateşlerde veya bebeğin huzursuzluğunun arttığı durumlarda ilaç düşünülebilir. Doktorunuzun önerdiği sıcaklık sınırını takip etmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2. ay aşısı sonrası bebeğin ateşi için hangi doğal yöntemler tercih edilmeli?
2. ay aşısı sonrası bebeğin ateşi için doğal yöntemler arasında bol sıvı alımı sağlamak, ince giydirmek ve oda sıcaklığını ideal seviyede tutmak yer alır. Ilık duş veya ıslak bez uygulaması da doktor kontrolünde tercih edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşı sonrası bebeğin ateşini düşürmek için ilaç ne zaman verilmeli?
Aşı sonrası bebeğin ateşini düşürmek için ilaç, genellikle ateşin yüksek seyrettiği ve bebeğin rahatsızlığının arttığı durumlarda verilir. Doktorunuzun önerdiği doz ve zamanlama ile hareket etmek, bebeğinizin sağlığı için en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşı sonrası bebeğin ateşinde ıslak bez uygulaması eklemlere veya başa zarar verir mi?
Aşı sonrası bebeğin ateşinde ıslak bez uygulaması, doğrudan ve uzun süreli temas halinde eklemlere veya başa zarar verebilir. Uygulama nazikçe yapılmalı, bebeğin rahatsız olduğu bölgelerden kaçınılmalı ve doktor tavsiyesi alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 536 göst.
13 Kasım 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde sirin__38bayrm (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 679 göst.
15 Haziran 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eymosunannesi (110 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 1,016 göst.
12 Mart 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Ayaz'ım (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 535 göst.
15 Eylül 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Gökefrasu (411 puan) tarafından soruldu

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...