7 Aylık Bebek Mama Yemiyor: Diş/Sünnet İştahsızlığı Çözümü

0 oy
620 göst.
2 Kasım 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (330 puan) tarafından soruldu
Sevgili anneler 7aylik bebegim var alttan bi dişi patladı  bu arada da sünnet oldu sukur sünnetti kolay atlatyrz ama günlük en az 600 cc mama icen ek gıda disinda suan toplam 200 cc bile icmiyo bastan beri aptamil kullaniyrz mamadan mi sıkıldı disten mi istahsiz ne yapmalıyım ne zman gecer mamayi değiştirsem mi lutfen yardimci olun 

5 Cevaplar

0 oy
2 Kasım 2020 (330 puan) tarafından cevaplandı
Görenlerin hic mi fikri yok canlar
-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2020 misafir tarafından cevaplandı
Canm benimki 7 ay 8 günlük genzo dış çıkarmadık yiyor ama bazı şeyleri sevmiyor seninki mamada az içiyormuş öyle diyorsun bildiğim kadarıyla dış döneminde olabiliyormuş ek gıdada sevdiği şeylerden ver belki  yer
2 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Kuzum yapmadigim sey kalmadi agzini kapatiyo acmiyo ne zman gececek bu surec
2 Kasım 2020 misafir tarafından yorumlandı
Benimki bugün ağzını açmadı zorla bir kaşık verdim dudağına değdi tadını aldı 1 kase yedi önce istemiyor yemiycekmis gibi gözüküyor  ısrarla bir kaşık yedrdim mi devamını kendi istiyor benimki kahvaltı sevmiyor sadece. Dis de bir süreç onlarda geçer skma canini
2 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Inşallah kuzum cok sagol
0 oy
2 Kasım 2020 misafir tarafından cevaplandı
Mama vermek yerine çorba falan dene cnm ek gıda  yedirmeyi dene tadını sevip yiyebilir  
2 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Kuzum deniyrm ağzını acmiyo
0 oy
2 Kasım 2020 (241 puan) tarafından cevaplandı
Biz hiç içmiyoruz gündüzleri gwcede zar zor 60 içirirsem anca ek gıda da pek yemiyor gündüz toplam 4 defa vesleniyo gecede zatn içmiyor napıcam bnde bilmiyorum
2 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Ne yapsakki kac aylik kuzum sizinki
4 Kasım 2020 (241 puan) tarafından yorumlandı
Valla canım ek gıda vermeye çalışıyorum yogurt meyve püresi muhallebi fln iişte zar zorda olsaa 5 6 kaşık yediriyorum mamahiç içmiyor 9 gün sonra 7 aylık olacak
5 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Aynn aynn bizimde oyle mama hazirliyrm döküyorum icmiyo
5 Kasım 2020 (241 puan) tarafından yorumlandı
Aynı vallahii şırıngayla içirmeye çalışıyorum
0 oy
3 Kasım 2020 (456 puan) tarafından cevaplandı
Muhtemelen diş sıkıntısıdır. Zaten 7 aylık bebekler çok fazla ek gıda almaz. Herşey daha çok yeni onlar için lütfen acele etmeyin. Az az ama tüm faydaları şeylerden tattırın. Mamada aptamil daha lezzetli diye duymuştum farklı deneyin olmadı mamayı meyvelerle birlikte kaşıkla yedirin 
3 Kasım 2020 (330 puan) tarafından yorumlandı
Cok tsk ederim kuzum oyle yapim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 aylık bebeğim mama ve ek gıda yemiyor, ne yapmalıyım?
7 aylık bebeğinizin mama ve ek gıda tüketiminde azalma olması durumunda öncelikle diş çıkarma veya sünnet sonrası yaşadığı rahatsızlıkların iştahsızlığa neden olup olmadığını gözlemleyin. Bu dönemde sabırlı olmak ve bebeğinizi zorlamadan farklı tatlar ve dokular sunmaya devam etmek önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde iştahsızlık diş çıkarma veya sünnetle ilgili olabilir mi?
Evet, 7 aylık bebeklerde iştahsızlık diş çıkarma dönemindeki ağrı ve rahatsızlık veya sünnet sonrası iyileşme süreciyle doğrudan ilişkili olabilir. Bu fizyolojik süreçler bebeğin genel durumunu etkileyerek beslenme isteğini azaltabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Mamayı değiştirmek 7 aylık bebekte iştahsızlığa çözüm olur mu?
Eğer bebeğiniz Aptamil'den sıkıldıysa veya yeni bir tat denemesi gerekiyorsa mama değişikliği düşünülebilir. Ancak iştahsızlığın temel nedeni diş veya sünnet gibi faktörlerse, mama değişikliği tek başına kalıcı bir çözüm sağlamayabilir. Doktorunuza danışarak uygun mama seçimi yapabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 aylık bebek günde kaç cc mama içmeli ve ek gıda ne kadar olmalı?
Genellikle 7 aylık bir bebek günde ortalama 600-800 cc mama tüketebilir. Ek gıdaya geçen bebeklerde mama miktarı azalsa da, bebeğinizin genel sıvı alımının yeterli olduğundan emin olmak önemlidir. Bu dönemde ek gıdalarla birlikte su tüketimi de teşvik edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Diş çıkaran veya sünnet olan 7 aylık bebeğin iştahsızlığı ne kadar sürer?
Diş çıkarma veya sünnet sonrası iştahsızlık genellikle geçicidir ve bebeğin genel sağlığına bağlı olarak birkaç günden birkaç haftaya kadar sürebilir. Bebeğinizin genel keyfi yerindeyse, sıvı alımı yeterliyse ve kilo kaybı yoksa endişelenmenize gerek yoktur. Ancak durum devam ederse mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 293 göst.
28 Eylül 2020 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Lütfiye kurnaz (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 267 göst.
0 oy
2 cevap 380 göst.

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...