16 Gün Sonra Kaka Yapan Bebek: Normal mi, Neden Ağlar?

0 oy
1,857 göst.
30 Kasım 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (319 puan) tarafından soruldu

image

birde 16 güne göre azmı yapmış yaparken cok ağladı çatlağıda yok hastaneyede götürdüm butun testler yapildı normal.dediler karnıda.yumuşak hastaneden gelince yaptı o yüzden burda soruyorum

9 Cevaplar

0 oy
30 Kasım 2020 misafir tarafından cevaplandı
Kardeşim 16 gün çok fazla doktora götür bence en fazla 10 gün yapmamaları normal ama 11.fun yapmazlarsa doktora başvuru yapın diyorlar...
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
5 defa götürdüm bugün tekrar gittik ultrason karın filmi kan hepsine bakildı bişey çıkmadı karnıda yumuşak olduğu için en fazla fitil veririz diyolar
30 Kasım 2020 misafir tarafından yorumlandı
Kardeşim onun bağırsakları çalışmıyor ozaman benimkide öyleydi biago damla var onu kullandım 2 günde rahatladi. Biraz pahalı ama etkili damla
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Bende kullanıyorum 20 gundur ama fayda etmedi
30 Kasım 2020 misafir tarafından yorumlandı
Bende 2 günde etti 1 hafta kullandım sonra attım
Bide panorax diye fitil var onuda deneyin ama yarım verin bide 8 saat arayla
Bu arada günde kaç damla verdiniz ve bebek kaç aylık
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
10 gun sonra 4 aylik olacak gunde 5 damla veriyorum hergun ayni saatte
30 Kasım 2020 misafir tarafından yorumlandı
Bende öyle verdim her bebek bir değil ondandır
30 Kasım 2020 (9,840 puan) tarafından yorumlandı
Bio Gaia'nın direkt olarak kaka veya gaza kısa sürede etkisi yok. 2 gün sonra yapması tesadüf olmuş. Bizim doktorumuz anne sütü ile besleniyorsa ve keçi pisliği gibi değilse günlere takılmayın diyor. Ki bu bebek sert kaka yapmamış. Bence herşey yolunda
-Reklam-
0 oy
30 Kasım 2020 (9,840 puan) tarafından cevaplandı
Rengine bakılırsa sadece anne sütü alıyor galiba. Normalde az gibi görünse de Sadece anne sütü alıyorsa az değil, çünkü anne sütünün tamamına yakını sindiriliyor. Benim kızım 3-4 günde bir yapıyor, benzinden taşacak kadar çok yapıyor çünkü anne sütü az çoğunlukla mamayla besleniyor. 
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Teşwkkür ederim
30 Kasım 2020 (9,840 puan) tarafından yorumlandı
Diğer yorumlara yazdıklarınızı da okudum da her türlü tetkik yapılmış ve normal denilmiş, bebeğiniz de kabız değil, yumuşak kaka yapmış. Bence müdahale edip çocuğun sağlığını bozmayın. Kulak çöpü falan bunlar sağlıklı şeyler değil. Bu çocuğun önünde koca bir ömür var, bu tür müdahaleler ömür boyu bağırsak sorunu yaşamasına neden olur. Fitil de ihtiyacınız yok çünkü çocuk kabız değil, yumuşak kaka yapıyor.
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Inanın doktor eliyle makatıni uyarmasa yine yapmazdı yaparken o kadar çok ağlıyoki acaba sağlık ocağının verdiği d vitamini yan etki yapmış olabilirmi diye düşnüyorum bide onu kullanmadan deniycem bakalım duzelecekmi
1 Aralık 2020 (9,840 puan) tarafından yorumlandı
D vitaminini mutlaka kullanmanız gerek, buradaki bazı paylaşımlarda sağlık ocağının verdiği D vitamini kabızlık yapıyor diye okudum ama yerine başka D vitamini kullanmaya başlamadan eskisini bırakmayın, D vitamini hayati öneme sahip. Ama yine tekrar ediyorum, çocuğunuz kabız değil! Zorlanması, ıkınması bağırsakların henüz gelişimini tamamlamamış olmasından. En zararsızı zeytinyağı içirmeniz olur.
0 oy
30 Kasım 2020 (120 puan) tarafından cevaplandı
16 gun kaka yapmamsi normal degil doktorunuzla bu durumu gorusun ve bi bagirsak duzenleyici kullanin
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
5 defa götürdüm bugün tekrar gittik ultrason karın filmi kan hepsine bakildı bişey çıkmadı karnıda yumuşak olduğu için en fazla fitil veririz diyolar bağırsak düsenleyicide kullanıyorum bigaia nurse harveysde
0 oy
30 Kasım 2020 (187 puan) tarafından cevaplandı
16 gün normal değil doktorunuzla gmrüşün bemce bagırsak düzenleyici veriri bellki
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
5 defa götürdüm bugün tekrar gittik ultrason karın filmi kan hepsine bakildı bişey çıkmadı karnıda yumuşak olduğu için en fazla fitil veririz diyolar bağırsak düzenleyicide kullaniyorum biogaia
1 Aralık 2020 (120 puan) tarafından yorumlandı
Belki biogaia iyi gelmiyirdur degistirmeyi dusunmediniz mi ?
2 Aralık 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Daha 2 haftadır kullanıyorum canım zaten dün kan sonuçlarimız çikti süt alerjisi varmış o yüzden oluyomus :(
0 oy
30 Kasım 2020 (456 puan) tarafından cevaplandı
Doktor bıze 5 yada 7 gunde yaomazsa getırırn doktora dedı 16 çok falza bi süre neden doktora götürmedınz 
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
5 defa götürdüm bugün tekrar gittik ultrason karın filmi kan hepsine bakildı bişey çıkmadı karnıda yumuşak olduğu için en fazla fitil veririz diyolar sadece anne sütu alıyo sizinkidemi sadece anne sütü
30 Kasım 2020 (456 puan) tarafından yorumlandı
Evet kızım sadece anne sutu alyo 6 7 gun çıkmıyordu bol bol masaj yaptm yarım çay kaşığı zeytinyağı verdım poposuna surdum artık çıkıyor çok şükür
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Kac aylık.bebeğiniz günde kaç defa masaj yaptınız
30 Kasım 2020 (456 puan) tarafından yorumlandı
3 aylık geçen ay oyle olıyırdu ama hftada bi falan çıkmıyordu cnm vala sabah akşam altını açtgm zaman sakin oldugu zaman bebek yağı ıke saat yonden ovardım bide youtu.be den yazyor bebek kakasını yapmasu için video ben onlara bakarak yapıp masaj yapyordum poposuna kulak çöpü ile zeytinyağı süryordum ertesi gün hemn yapyordu
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Kulak çöpınü ne kadar sokuyosunuz peki
30 Kasım 2020 (456 puan) tarafından yorumlandı
Sokma değil yaa sürüyorum popo deliğine içine bastrmıyorum sokmuyorum yanlş olmasn bak
0 oy
30 Kasım 2020 (794 puan) tarafından cevaplandı
Benim arkadaşimin kızı 7 gün yapmadi doktora götürdü 14 güne kadar normal dedi 
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Doktora gotürdüm kaç sefer bugun tekrar gittik karın filmi ultrason kan hepsine bakıldı karnıda yumuşak diye birşey yapmıyolar
30 Kasım 2020 (794 puan) tarafından yorumlandı
Ben kendi kızıma kaka yapmadiği zman zeytinyaği veriyorum bir iki saat sonra yapıyor hemen günde bir çay kaşığı ver sen normale döner
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Veriyorum canım ama ise yaramıyo malesef :(
0 oy
30 Kasım 2020 (41 puan) tarafından cevaplandı
Kaka yapmadığı zaman kulak çubuğuyla zeytin yağı ile poposunu uyarıyor musun benim de dört gün oldu yapmadıydı huzursuzlanmaya başladı uyardım anında yapti
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Uyarıyorum ama yapmıyo zeytinyağinı içiriyorumda geçen lavman bile yaptım onda da yapmadi
30 Kasım 2020 (41 puan) tarafından yorumlandı
Biraz içeri ittiriyomusun kulak çubuğuna kakasi bulaşıyor mu
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Yok o kadar değil pamuk içinde kalır diye korkuyorum pamuğun bittiği yere kadar sokuyorum
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Bugünde hastanede doktor parmağini soktu kaka bulaşcakmı diye ondan yaptı herlade yoksa niyeti yoktu
30 Kasım 2020 (41 puan) tarafından yorumlandı
Ben kaka deyene  kadar yaptım ve direk çıkardı çünkü bazen uyarılması gerekiyor küçük ya insan kıyamıyor korkuyor ama huzurları için yapılması gerek Allaha sığın korkma çok dikkat et bisey olmaz inşallah kuzucuğa
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Pamuk kalmazmı canım hafif dokunsan ucundan çikacak gibi normalde
30 Kasım 2020 (41 puan) tarafından yorumlandı
Kalmadı bizde şükür ya yağla yumuşuyor ya iyice belki ondan kalmadı
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Anladım teşekkür ederim
30 Kasım 2020 (41 puan) tarafından yorumlandı
Rica ederim inşallah düzelirler bian önce de bunlara mahrum kalmazlar
30 Kasım 2020 (521 puan) tarafından yorumlandı
Bunun zararlı olduğunu okumuştum bence bi araştırın ona göre yapın.
0 oy
30 Kasım 2020 (521 puan) tarafından cevaplandı
Sorunuzun cevabını bilmiyorum kusura bakmayın ama şu doktora götürün yazanlara takıldım. Doktordan gelince yaptı demenize rağmen. Herşeyi çok bilen güruh. 
30 Kasım 2020 (109 puan) tarafından yorumlandı
Al benden de o kadar defalarca goturdum demesine ragmen herkes doktora gotur demis valla sasilasi durum yazmadan edemedim
30 Kasım 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Onlar haklılar aslında ben ilk yazmadım doktora goturdüğümu dalginlıkla sonra baktım herkes öyle yazıyo yazıya gotürdüğümüde ekledim suç bende aslında
0 oy
1 Aralık 2020 (75 puan) tarafından cevaplandı
Kakanız renk olatak normal yapısal olarakta mukus göremedim kan zaten yok inşallah alerjisi yoktur. Genelde kakadan  belli olur kusma ve ciltte kızarıklık bu ihtimali yükseltir. İnşallah hiç bişeyi çıkmayacak çok geçmiş olsun
1 Aralık 2020 (319 puan) tarafından yorumlandı
Kusması çok fazla var gün içinde bi kaç kez midesi bulanıyomuş gibi öğürüyo ama inşallah sütten değildir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

16 günlük bebek kakasını 16 gün sonra yaparsa normal mi?
Evet, 16 günlük bir bebeğin 16 gün sonra kaka yapması bazı durumlarda normal olabilir, özellikle anne sütüyle besleniyorsa. Doktorunuz tüm testlerin normal olduğunu belirttiği için endişelenmenize gerek yok. Bebeğin genel sağlığı ve keyfi yerindeyse bu durum kabul edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kaka yaparken neden çok ağlar ve ne yapılmalı?
Bebekler kaka yaparken karınlarındaki gaz veya dışkı nedeniyle rahatsızlık duyup ağlayabilirler. Bu durum normaldir. Bebeğinizi rahatlatmak için karnına nazikçe masaj yapabilir, bacaklarını bisiklet çevirir gibi hareket ettirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
16 günlük bebeğin kaka miktarı az mı olmalı?
16 günlük bir bebeğin kaka miktarı, beslenme şekline (anne sütü veya mama) ve bireysel sindirim sistemine göre değişiklik gösterir. Doktorunuz testlerin normal olduğunu belirttiği için, bebeğinizin genel durumu iyi ise bu miktar endişe verici olmayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde kabızlık belirtileri nelerdir ve nasıl anlaşılır?
Bebeklerde kabızlık belirtileri arasında sert ve topaklı kaka, dışkılama sırasında zorlanma ve ağlama, karında şişlik ve huzursuzluk yer alır. 16 günlük bebeğinizin kakası sert değilse ve doktoru normal dediyse, bu belirtiler olmayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
16 günlük bebekte kaka gecikmesi yaşanırsa ne zaman doktora başvurulmalı?
16 günlük bebekte kaka gecikmesi yaşanırken, bebeğinizde aşırı huzursuzluk, kusma, ateş veya belirgin bir karın şişliği varsa vakit kaybetmeden doktora başvurmalısınız. Doktorunuzun daha önce yaptığı kontrollerin normal olması önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,427 göst.
20 Haziran 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Svvl.12 (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 324 göst.
0 oy
8 cevap 874 göst.
21 Temmuz 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gurbis (28 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 524 göst.

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...