Bakınız sütümüzün çoğunluğu su. O yüzden emziriyorum ben diyip kendinizi yemeğe vermeyin. Sonra yağ olarak kilo alırsınız.... Kendinizi kandırmayın. Ye ye ye diyenlere de kanmayınnnn :)))
1,512,202 soru
24,666,230 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın