0 oy
424 göst.
Diğer kategorisinde (4,046 puan) tarafından
Kızlar 10 gün var adetime afedersiniz dün birliktelik oldu eşim ufak bi kaza oldu dedi .. Yani şuan tam istemiyoruz da ertesi gün hapı kulanıcam bugün. Sorum şu eğer çocuk tutarsa günüm geldiğin de adet olmazmıyım

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
10 gün kala tutması biraz zor canım çok kafaya takma 
tarafından
Akışına bırak gidip ertesi gün hapina o kadar para verme canım sanmıyorum tutacağını ama tutarsa yeni bebiş gelir işte, düzenli adet görüyorsan belli olur 10 gün sonra
(4,046 puan) tarafından
Haklısın aslında..korkum şu ya tutarsa ve üstüne adet görürsem o zaman anlamam daha kötü olur
tarafından
Kız yok tutarsa adet görmezsin tabikide
(4,046 puan) tarafından
Ama o şekil üstüne adet gören var
tarafından
O çok nadirdir
-Reklam-
0 oy
(3,122 puan) tarafından
Benim 9 gün kala tutmuştu çok şükür
(4,046 puan) tarafından
O zaman adet gördünmü .günün geldiğinde
(3,122 puan) tarafından
Yok görmedim
(4,046 puan) tarafından
İyi bari ya bende bekleyip görücem bakalım
(3,122 puan) tarafından
Hayırlısı olsun inşallah hakkında
(4,046 puan) tarafından
Amin inşallah canım
0 oy
(4,046 puan) tarafından
Yokmu fikri olan

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 263 göst.
0 oy
4 cevap 274 göst.
0 oy
4 cevap 522 göst.
0 oy
8 cevap 511 göst.
2 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Meryemmozer (308 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,481 soru

24,669,824 cevap

367,194 kullanıcı

...