0 oy
229 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından

cinsiyetini çok merak ediyorum 14 haftalık 2. Gebeligim

image

image


5 Cevaplar

0 oy
tarafından
İçimden kız geçti    
-Reklam-
0 oy
(10,293 puan) tarafından
Kiz olabilir belki
0 oy
tarafından
Bana da kız gibi geldi
0 oy
tarafından
14 haftaya göre boyu biraz kısa geldi benim 11-12  haftada boyu 6 buçuk santimdi
(1 puan) tarafından
Benimkinin boyu kaç nerde yazıyor acaba
tarafından
İlk görselde en altta sağ tarafta yazılar var ya ilk başta yazan zaten cm diye yanında yazıyor
(1 puan) tarafından
Gördüm cnm 6.13 yazıyo kısmı yoksa gelismemismi bı sakıncası varmı
tarafından
Doktor bir şey söylemediyse sıkıntı yok canım . İçini rahat tut sadece benim o haftada öyleydi o yüzden söyledim
(1 puan) tarafından
Yok gelişimi güzel dedi
0 oy
(1,784 puan) tarafından
Valla içimden kız geçti canm hayırlısı olsun

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 299 göst.
0 oy
11 cevap 375 göst.
9 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Merakli23 (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 173 göst.
7 Kasım 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Cansuklns (628 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 149 göst.
15 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Ebrarli (5 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...