+1 oy
283 göst.
Diğer kategorisinde (853 puan) tarafından
Kar yagiyo nasil gitcez bilmiyorum 2 yasinda kizimda var die diyorum yoksa yuruyerek bile giderm ailem  gelemicek die streste  yapiyorum

6 Cevaplar

0 oy
(187,424 puan) tarafından
allah yardimcin olsun sende bana dua et bende dohuruyum artik
(853 puan) tarafından
Insallah cnm Sag salim yawrularimiza kavusalim ev cok yokusta  araba falan inmiyor  sali bebegi nasl getrcez die stres yapiyom herhalde
-Reklam-
0 oy
(1,160 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah
(853 puan) tarafından
İnşallah canm
0 oy
(1,795 puan) tarafından
Rabbim yardım etsin benimde az kaldı bana da dua et kuzum
(853 puan) tarafından
Ederim cnm sag salom kucaklarimiza alalim cocuklarimizi
0 oy
tarafından
Rabbım yar ve yardımcın olsun inşallah canim sağlıkla sağ salim kucağına alırsın 
(853 puan) tarafından
Amin cnm insallah
0 oy
(449 puan) tarafından
Hiç stres yapma rabbim analı babalı büyütsün eline ayağına kavuştursun benimde yarın sezeryanim var  :) heyecan stresliyim ilk bebek olunca 
(853 puan) tarafından
Ilk olunca degisik oluyosun biliyorum cnm ama bnm ikinci yinede heyacanliyim kar yagmasi canımı sıktı annemler gelemeyelir evin oraya taksi inmez caddeye yuruycez hadi kızimi skı gydrdim yuruyelim  salo eve gelirken bebek olucak ozaman ne olucak
0 oy
tarafından
Allah yardımcın olsun canım benim 
(853 puan) tarafından
Cok tesekkur ederim cnm bnm

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 468 göst.
28 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Senbnmherseyimsin (194 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 721 göst.
30 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Merall (461 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 411 göst.
8 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 195 göst.
30 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Acemi annee (586 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,960 cevap

367,097 kullanıcı

...